Kinley is nu 5 maanden en heeft constitutionele eczeem, mede hierdoor hebben we besloten om te wachten met bijvoeden tot ze 6 maanden is. Maar sinds een week of 2 is ze van de ene op de andere dag 4 x 210 + 1 schep fantomalt gaan drinken. S'nachts gaat het goed (ze slaapt van 19 tot 7.30 uur) Alleen overdag lijkt ze steeds minder tevreden, ze drinkt haar flessen schoon leeg en vooral om 11 uur wil ze eigenlijk nog wel meer en moet ik haar sussen met een speen (heeft nog nooit eerder om een speen gevraagd). Ik maak me toch wel zorgen want we moeten nog een volle maand voordat we met de bijvoeding kunnen beginnen. Wat kan ik doen zodat ze wel voldaan is, toch al beginnen met bijvoeden, een fles extra geven overdag of meer fantomalt toevoegen? En als we beginnen met bijvoeden waarmee kan ik het beste beginnen? Groetje sAnita
Hallo Anita, Je kunt in overleg met je consultatiebureau kijken of je alvast met rijstebloem mag starten in 1 of 2 voedingen, daar zitten geen allergenen in. Groeten eveline