Hallo, Mijn zoontje is nu 17 maand en hij eet al een hele tijd niet! Het gaat al een paar maand zo, (het is in de zomer begonnen) eerst at hij heel goed ook brood en warm eten, alles ging bij hem wel naar binnen. Maar ik vind het nu wel erg lang duren... Ik probeer van alles, hij kan heel goed zelf lepelen, maar dat wil hij niet doen, (wel met vla of fruithapjes die op appelmoes lijken) Hij wil wel koekjes, dit heb ik hem ook al een hele tijd niet gegeven, en geen andere tussendoortjes en geen vla om te kijken of hij dan misschien wel wou eten, maar nee! Iedereen zegt je moet hem gewoon honger laten lijden, maar dat werkt echt niet bij hem! En voor dat hij op bed gaat, geef ik hem dan wel weer een pyamapapje anders is het de hele nacht feest. Is er misschien nog iets wat ik kan proberen? En is het wel goed/. Want hij krijgt zo dus echt niet binnen wat hij nodig is.
Hallo, Lastig hoor als een kindje niet goed wil eten. Je hebt eigenlijk al heel veel geprobeerd. Misschien helpt het om de tijdstippen van het eten iets te vervroegen? Soms is een kindje te moe om te eten. Zelf laten eten is een goed idee, kleine beetjes opscheppen ook. Wanneer je je zorgen blijft maken kun je het beste ook nog even contact opnemen met je consultatie bureau. Succes Groeten Eveline
Ik heb het zelfs als wel eens geprobeerd of hij om 4 uur al wou eten, maar dat werkt ook niet. Ik heb het probleem een tijd geleden bij het cb al voorgelegd. En ze had me toen ook nog gebeld, maar ze wist echt helemaal niks en zat mij alleen na te praten over hoe ik zei van wat ik kan proberen. Ik schiet niks met hun op. Ik weet wel dat het moeilijk is om zo wat te zeggen, ze wou zelfs een video van hem maken onder het eten, nou dat vond ik zo'n dom idee, dat wou ik niet.