Wat doen met kale, witte muur?

Discussion in 'De lounge' started by Jebb, Oct 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

In de slaapkamer, waar nu onze dochter van 3 slaapt. Zijn drie witte muren, één daarvan staat een (kleine) muurschildering op, één daarvan zit het dakraam en de andere lange witte muur is.. wit, leeg, saai! Er staat een laag kastje tegenaan en haar lage makeup-tafeltje. Daarboven is het dus leeg. Dr overige muur is zilver met (felroze) grote harten, dus wil hem ook niet druk behangen of beplakken oid.

Ik zit erover na te denken een hele grote foto in de breedte op te hangen, maar eigenlijk is dat het nou ook niet. Net als posters ofzo..
    Maar wat kan ik doen om die muur minder 'leeg' te laten lijken en hierdoor de kamer misschien ook wat minder hol te laten klinken?

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    een leuk stofje uitzoeken in de stoffenwinkel en daar iets mee maken? op een stuk hout spannen of zo? of een groot gekleurd prikbord ophangen? stuk schilderen met krijtbordverf? of toch in een leuk kleurtje schilderen eventueel een vlak?
    8 CUTE DIY PROJECTS | Mommo Design

3. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

Aug 20, 2012
    477
    33
    28
    Hoi, ik ben interieurstylist (geweest). Momenteel even uit de running. Je mag me wel even een pb sturen, dan help ik je graag verder :)

Share This Page