Ik vroeg af of dit een symptoom aangezien ik dat normaal niet heb. Ik kan niet meer terug slapen als k eenmaal wakker ben om half 7 kan ik niet meer terug slapen terwijl ik dit altijd wel kon. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik had dat ook ik werd altijd rond dezelfde tijd in de ochtend wakker voordat de wekker ging voor mijn vriend om eruit te gaan. Dus het kan . maar het is niet echt een symptoom waar je echt gelijk van een zwangerschap kan uitgaan. misschien door het uurtje achteruit en dat het sneller donker word dat je vroeger slaapt ?
Nee ik denk niet dat het te maken heeft met het uurtje terug Ik kan gwn niet terug slapen, k ben gwn helemaal klaar wakker Dat is wat ik vreemd vind
Bij mij was dat een zwangerschapssymptoom, maar wel veel later. Bij week 30 ofzo...(Als jij zover bent, had je het inmiddels wel geweten )
Haha nee zover ben ik niet hoor maar had jij dat niet in het begin van je zwangerschap? Of pas later En trouwens ik vind je citaat leuk 'Mijn man is moe, ik ben moeder '. Haha leuk!