Consultatie bureau zegt dat mijn zoontje veel te hard groeit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sunshine28, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hoi Dirksmama, die bolle toet heeft ze nog aan de bv te danken,na dat ik van borst over gestapt ben is haar groei juist wat afgenomen,ik kolf nog steeds mijn borsten af en gooi het weg,ben bezig om andere medicatie te krijgen die wel met bv mag,ik hoop die medicatie te krijgen op 27 maart van de internist,want mijn ha is te laks om die medicijn uit te schrijven. Als ik die medicatie krijgt kan ik na 2 weken wachten weer over op borst. Ze zal dan wel weer flinker groeien,maar dat is wel gezonde groei. Kan haast niet wachten tot ik weer bv kan geven.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    O joh, ik hoop dat dat je gaat lukken! Met haar 7 kilo hoeft ze toch zeker geen flessen van 100cc? Ze mag 30 schepjes per dag. Met flessen van 100cc zou je dan op 10 flessen per dag komen. Nou ben ik een groot voorstander van op verzoek drinken en vaak kleine porties, maar voor een kind van 3 maanden lijkt 10 x 100cc me toch wat aan de extreme kant :p

Hou er trouwens wel rekening mee dat tegen de tijd dat je weer bv kunt geven ze tegen de 4 maandendip zit...grote kans dat haar groei dan flink afvlakt. En dat is helemaal niet erg, dat geeft juist balans aan haar groei tot nu toe.

Deel Deze Pagina