Ik ga gewoon elke dag naar buiten, al vanaf baby af aan. Regenhoes, paraplu en hup naar buiten. Vanmorgen ook een halfuur in de regen gelopen, zijn toch niet van suiker
Het is nu natuurlijk al geweest, maar deze en de soortgelijke reacties vind ik nogal vreemd en zelfs verwerpelijk als ik eerlijk ben. Je bent niet verplicht nee, maar zo kort van tevoren afbellen om de regen vind ik echt onzin! Daarmee jaag je ons allemaal op onnodige kosten, die plek kan natuurlijk niet meer ingevuld worden door een ander. Als je uit principe niet wilt gaan, dat is wat anders, maar dan maak je ook geen afspraken en leg je ook geen beslag op de capaciteit van zo'n instituut. (Heb niet alles gelezen, ben vast niet de enige met deze mening, maar ik las deze reacties en "moest" toen toch even reageren...)
In dat geval wachten met bijvoeding tot 6 maanden... Nee, ik zou ook niet afbellen voor een beetje regen. Die mensen zitten daar voor jou, en om dan voor een buitje af te zeggen. Had het persoonlijk ook geen stijl gevonden.. Regenpak en laarzen aan, en gaaaaan met die banaan. Duss...
ik vind heerlijk als het regent haha lekker op de fietsof even met de buswoon namelijk in een dorp maar ik zou niet afbellen voor een afspraak je smelt niet van de regen