Zoontje 8 maanden hoesten wat doen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Shirleytje26, May 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

Mar 4, 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn zoontje van 8 maanden is flink verkouden neusje dicht
    En volop aan het hoesten het is echt slijm wat hij ophoest
    Is er iets wat ik eraan kan doen bestaan er ook hoestdranken voor zulke kleintjes

2. Miss M

Miss M Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    2,389
    597
    113
    Female
    Noord-Holland
    Hoi TS,

Hier hetzelfde probleem (ook 8 maanden oud), het heerst denk ik :)
    We smeren nu zn borst in met Luuf, en hij krijgt 2 keer per dag hoestdrank. Je kan Thijmsiroop van daro geven of Tussikind van VSM, kan beide voor deze leeftijd.

Wij kregen wel het advies dat als hij lang hoest even de huisarts te bellen om naar de longetjes te laten luisteren (had ik zelf dus nooit aan gedacht ;))

Hopelijk gaat het snel beter! succes!

Groetjes Miss M

3. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

Mar 4, 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Nou het werd gisteravond behoorlijk erg hij was echt heel erg benauwd dus naar de huisartsen post geweest.
    Zijn longen waren dus niet schoon en moest gelijk aan de antibiotica en hij heeft een babyinhaler gekregen hoop dat het nu snel over is. Het is zo een zielig gezicht bij die kleintjes

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Mijn zoontje hoest ook regelmatig en door veel googlen ben ik bij een eenvoudig middeltje gekomen, namelijk suikerwater!

Je lost een theelepeltje suiker in 20ml warm water (mag gekookt) op en laat dit afkoelen tot het lauw is.
    Dit kun je hem 3x daags geven.

Ik heb het gister geprobeerd en hier hielp het!!! (voor die tijd gehoest van 19.00 tot 22.00) toen het suikerwater en hij heeft goed geslapen, op een heel enkele keer hoesten na tot vanmorgen 8.00u!
    Succes....

Share This Page