Hallo, Omdat ons zoontje erg hongerig is, zijn we sinds gister nutriton erbij gaan gebruiken. Op het moment merk ik nog geen verschil. Weet iemand hoe lang dit duurt, hoeveel scheppen gebruiken jullie en hoe maken jullie het klaar? Heb het idee dat het klontert in de fles. Alvast bedankt!
Nutriton is ook niet echt voor een verzadigd gevoel hoor, tis tegen het spugen. Dan kan je beter voeding voor hongerige baby's geven.
hoi mama bianca, Voeding voor hongerige babys helpt niet genoeg. Meldt zich nog na 2 uur. Op advies van de voedingslijn zijn we dit erbij gaan geven. Heb op het forum ook gelezen dat meer dat deden en dat dat hielp! grtjs
Hoi, heb ook geantwoord op je andere toppic. Wat betreft voeding voor de hongerige babies: het heeft echt tijd nodig hoor, je merkt het niet direct. Meestal een week of 2. En nutriton tjah, het zou kunnen helpen, maar wij merkte hier geen verschil eerlijk gezegd.
Het is mischien niet het beste idee, maar mischien overstappen op friso extra? Ik heb zelf ook altijd nutrilon gebruikt, maar door vele positieve verhalen over de friso ben ik ook overgestapt, maar omdat wij dus ook een spugertje hadden en een hongerlapje, zijn wij overgestapt op de comfort en de extra, de comfort is tegen spugen en krampjes en de extra is voor hongerige beebjes. En met succes, er zit nu min. 4 uur tussen de voedingen en s'nachts laatste fles 23.00 uur en slaapt tot ong. 6 uur! Dit is ook nog niet zo lang hoor! we hebben wat moeten vogelen om de juiste voeding te vinden voor hem. En mischien is er wel een andere oorzaak van het huilen en heeft hij mischien geen honger?
Bedankt voor jullie reacties! Zelf weet je het af en toe gewoon niet meer en dan is dit forum echt ideaal! We gaan nu eerst volledig over op de forte, een week of 2, en als het dan niet helpt kunnen we als nog de nutriton gaan toevoegen,al vind ik dat wel rotspul omdat het toch klontert hoe je het ook oplost. Of anders de Friso extra, daar hoor ik ook veel positieve dingen over! thnxs grtjes
als je de nutriton eerst mengt met de voeding en dan pas toevoegd aan het warme water dan klontert het minder snel. en goed schudden!
ik gebruik nutriton omdat alyssa erg snel drinkt en dan de hik krijgt en gaat spugen. dus wat het hongerige btreft kan ik je niet helpen. ik doe de poeder altijd van te voren in een melkpoeder torentje. ik doe dan de voeding en de nutriton bij elkaar in 1bakje. ik maak eerst het water warm en doe dan de poeder erin, goed schudden en klaar. ik heb maar zelden een klontje erin. succes ermee. liefs doris
Hier een hongerige spuger die zn fles binnen 5 miniuten leeg had... we doen nu 5 schepjes Omneo en 1 Forte met 3 scheppen nutriton op 180 water. een heel recept maar het werkt wel! Als je het poeder mengt en dan op het koude water doet, roert, em dan opwarmt geeft het zo goed als gene klontjes meer...