Consultatiebureau tot wanneer gaan jullie?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Hansje123, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Ben gewoon tot het einde toe geweest. Nou heb ik ook een fijn CB, ze hebben nog nooit iets gezegd waar ik me aan heb gestoord of waar ik onzeker van ben geworden (nou laat ik me ook niet gauw onzeker maken, dat scheelt).

Ogentest vind ik een belangrijk onderdeel, en de laatste inenting ook. En ik vind het leuk dat ze nog 'ns officieel gemeten en gewogen worden.

2. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    Ik ga ook naar alle afspraken alleen zie ik er vaak het nut niet echt van in. Ik moet volgende maand voor de 1,5 jaar controle, maar ik heb niks te vragen.. Vorige keer werd ik raar aangekeken toen ik geen vragen had. Maar goed normaal gesproken doen ze heel normaal en niet betweterig.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ga zolang ik oproepen krijg.....ik vindt het cb ontzettend fijn!

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik ben wat het CB betreft heel braaf. Ik vind het leuk om te meten en wegen, en ik richt me maar op het positieve. Ligt er ook aan wie er is. Ik ga vaak op een dag dat er een leuke WVP is en daar kan ik prima mee door 1 deur. Waar ik geen advies over wil, dat vertel ik niet of ik vertel het met een draai er aan van 'ik vind het geen probleem'. Tot nu toe werkt dat prima!

Oja, voor mijn dochter is het wel een beetje afwerken. Maar goed, met 3 jaar moet ze geloof ik nog een prik en moet ze plaatjes kijken, en dat vind ik ook wel handig. Stel dat ze wel minder goed kan zien, is toch fijn om te weten. Daarbij hebben ze hier in de stad ook een programma waarbij ze een soort overdracht hebben naar de basisschool, en dat lijkt me ook wel nuttig! Dus nee, ik blijf lekker gaan, en neem het aparte advies soms een beetje met een korreltje zout.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

kom net terug van het cb...idd een prikje en de ogentest...ik vindt het fijn dat ze alles even nakijken, zo weet je of het allemaal wel goedzit!

Hier is ze nu ook 3 bijna 4 trouwens!

6. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Mijn ervaringen bij het CB zijn super goed.
    Mandy zat met haar gewicht altijd onder de -1 lijn... dus dat maakte mij heel onzeker. Ik mocht daardoor elke 3 maanden een afspraak maken, zodat ze goed gemeten en gewogen werd, en dat allemaal voor mij, want dat kleine meisie deed het supergoed!
    Als ik ergens over twijfelde, belde ik CB, ipv huisarts...:)
    Mandy haar laatste afspraak was volgens mij net voor haar 4de verjaardag, enne ik kan weinig anders doen dan ze een dikke pluim geven.
    Ik heb nooit kritiek gekregen, behalve dan dat ik ook niet zo zwaar ben ;) en ze dus hoogst waarschijnlijk mijn bouw heeft :D:p
    Nou ik ben blij met de ze opties hoor, als er nog een volgende mag komen ga ik graaaaaag weer heen!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ga met 3 jaar voor het laatst geloof ik. Alles gaat goed en mijn cb is kei relax dus ze laten me zelf bepalen wanneer ik wil komen op de entingen na.

Deel Deze Pagina