Hoi! Ik ga vrijdag een fotoreportage laten maken van mijn meiden (9 maanden en 2,5 jaar) en ik ben nu op zoek naar witte blousjes in de maten 74-80 en 98, die hetzelfde zijn. Iemand een idee waar ik die zou kunnen vinden? Bij heel veel winkels zit 80 nog bij de babycollectie en 98 bij de peuters en hebben ze dus niet dezelfde. help?
esprit valt groot en vaak hebben ze zelfde dingen in mini en baby collectie maar dan met andere lichaamsbouw. vr gewone 98 hebben ze 92-98.
V&D? Daar hebben ze in die maten een deel dezelfde collectie! Kijk maar eens op hun website (merk Frendz).
Ter Stal heeft ook regelmatig dezelfde kleding in baby en kindermaten, maar weet niet of die witte blousjes hebben.
Zara!! Ik wilde net precies het zelfde gaan doen voor mijn meiden. Julia zit nog in de grootste maat van Zara baby collectie (24-36 mnd, valt als maat 92) en Sifra past net in de 3 mnd (maat 62/68) van dezelfde collectie. Moet bij jou ook lukken!
Kijk eens bij de V&D! Ik heb vorige week 2 dezelfde setjes gehaald! In maat 104 en maat 80! Daar hebben ze dezelfde collecties!
Ik heb twee witte bolero's bij Bentex/ Terstal gekocht en twee rode rompers met bloemetjes bij de HEMA. Ik hoop dat het mooi gaat lijken! Bedankt meiden