Hallo allemaal, Mijn zoontje is 3,5 maand oud en ik denk dat ik binnen een maand onze kinderwagen moet ombouwen, hij past amper nog in de reiswieg. Nu vroeg ik mij af, het zitje van de mutsy slider is best groot... hoe zitten jullie kindjes hierin (als ze nog zo klein zijn dus). De quinny heeft bijvoorbeeld een klein zitje erbij maar de mutsy slider heeft dit niet. Vind het best een peuterding en mijn zoontje is echt nog een baby en kan over een maand heus nog niet zitten. Is het een beetje te doen? Alle reacties zijn van harte welkom! Groetjes, Ireen
Mijn dochter ging er denk ik met 5,5 maand in, weet het niet precies meer hoor. Maar het gaat prima. Leg de buggy gewoon helemaal plat en de schouderbandjes strak maken en de bandjes om het buikje ook.
wij hebben de mutsy rider single spoke, onze dochter (is echt een klein poppetje) ging met 6 maand de buggy, al past ze nu nog in de kinderwagenbak....... Je moet je inzet gewoon lekker plat leggen (ipv de zitstand) en dan de banden goed afstellen.
Mag ik vragen hoe lang je zoontje is, Ireen? Want ik vraag me af hoe lang Julia er in zal kunnen. Wij hebben ook de Slider namelijk, en ik vind de bak juist aardig groot. Had eigenlijk gehoopt dat ze er een half jaar wel in zou kunnen... Ze is nu 55 cm, dus niet heel lang ofzo, maar toch... Was benieuwd
Ha, hij wordt volgende week vrijdag gemeten, maar drie weken terug was hij 63 cm... Volgens mij is die bak een cm of 70, 75.... Mijn zoontje ligt echt met zijn hoofd bovenin en heeft dan nog 7 of 8 cm ofzo.... niet heel ruim dus. Misschien kan ik de binnenbekleding er nog uithalen, zou het jammer vinden als ie er niet meer in past!