Hallo, even een vraagje, want ik kom er niet meer aan uit... Mijn zoontje drinkt uit dr. brown flessen, en is nu 4,5 maand. Nu zijn we begonnen met rijstebloem en dat gaat op zich goed, maar is moeilijk drinken met de fase 2 speen. Tijdelijk met een Aventflesje gedaan, maar dat is toch niet handig. Dus nu had ik op internet gezocht, en bij bol hadden ze een fase 4 speen, waar ook papspeen bij stond in de omschrijving. Die heb ik dus nu besteld, maar nu staat er op de verpakking dat het een 9maanden+ speen is, en ook dat er nog een aparte papspeen is, maar dat die ook voor boven de 9 maanden is. En er bestaat natuurlijk ook nog een fase 3 speen, maar die is boven 6 maanden en daar staat niet bij dat hij voor pap is. Heeft iemand hier ervaring mee? Welke speen is nu handig? Groetjes Anna
ik heb zelf ook meerdere spenen gekocht voor dr brown, fase 2, fase 3, fase 4 (papspeen is dat idd of voor johannesbroodpitmeel) ik gebruik met Johannes broodpitmeel fase 3, daar doet ze 15/20 min over. als je kindje minimaal 15 min over een fles doet, dan gebruik je de juiste speen! uitproberen dus, als 2 te langzaam gaat, probeer je 3.
Toen wij begonnen met pap heb ik de papspenen van dr brown gekocht. Die hebben een soort sterretje dus geen rondje waar de voeding door komt. Ik heb gemerkt dat de pap niet door de gewone spenen komt. Succes! Als je nog vragen hebt mag je altijd mailen!