Hier idd ook gehad. Ogentest 1 oog wou niet terwijl ze verder netjes meewerkte. Bleek uiteindelijk lui oog, +8.25. Ook nooit iets gemerkt, zag alles eerder dan ik. Maar ze deden ook niet moeilijk. Behalve bij de jongste die zou met ong 3jr9 maanden bijna obese zijn. Ok, ze was mollig maar at niet overdreven. Als je ze nu ziet is ze echt een slanke dame. Zat waarschijnlijk net voor een spurt.
@momwithcamera Blij dat jij een goed CB hebt, dr zijn er nog genoeg met zacht gezegd vreemde adviezen in sommige gevallen ronduit schadelijk. Dat ondervonden wij ook, we waren gelukkig al gewaarschuwd. Ik moest even zoeken maar heb m gevonden: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/meest-bizarre-adviezen-van-het-consultatiebureau.654209/ Allicht voor jullie helaas ook herkenbaar: @NiekeKris , @Jenneke88 , @spruitje80. @Bloem2310
Helaas heel herkenbaar. Ik kreeg dat advies van water geven ook, bij beide kinderen! Borstvoeding past zich aan aan het kind, maar daar hadden ze geen oren voor. Pffff. Ze vonden dat ik voor mijn eigen nachtrust de baby maar op haar eigen kamertje moet leggen. Helaas werkt dat bij borstvoeding niet zo fijn. Dan ben ik door de koude vloer klaarwakker als ik de kleine gevoed heb. Niet bevorderlijk voor mijn nachtrust. Dan kan ik haar beter in de co sleeper naast me hebben liggen. Kan ik haar pakken, voeden, verschonen, voeden en terug leggen zonder koude voeten.
Wij hadden echt een top cb totdat we gingen verhuizen, wat een drama is het daar zeg. “Kijk hij vraagt negatieve aandacht omdat jullie de signalen niet oppikken.” Ik kijk de beste mevrouw aan en zeg ‘ ik ben met u in gesprek en vind dat mijn kind moet leren soms te moeten wachten.” Nou dat was echt uit den boze.