ben ik de enigste of zijn er meerdere die nog steeds niks van de belasting ontvangen hebben? om mij heen hoor ik dat iedereen het heeft en wij hebben nog niks ;(
Ik heb het ook nog niet er was wat fout gegaan met de aangifte. Vorige week gebeld, bleek dat ze hem niet binnen hadden(terwijl wij wel verzend bewijsjes hebben) voor ons dus nog even wachten Ik zou wel even bellen als ik jou was! Misschien is er ook wat mis gegaan...
Ik wel maar mijn man ook nig niet. Tegelijk verzonden. Mijn man kreeg het vorig jaar ook pas eind juni.
Ik heb het met dagtekening 14-06 gekregen. Maar de reguliere maandelijkse uitbetaling is dan weer aan de late kant...
Zelf hebben we de belastingaanslag al gehad, maar mijn ouders hebben ook nog steeds niks... Erg raar, zelfde tijd ingediend... Zal ze eens zeggen om na te bellen of het wel goed is gegaan!
Hier hebben we ook nog niet alles binnen. Van mij wel, maar van mijn man nog niet. Alles bijna tegelijk ingediend, zat een paar dagen tussen de aangifte van 2011 en 2012. Eerst van mij van 2012 van mij gekregen, daarna 2011 van ons beide. 2012 van mijn man zitten we nog op te wachten. En we waren voor de verandering een keer op tijd! (met 2012 dan) We hoefden niet eens uitstel aan te vragen deze keer...
Kan tot 1 juli Mijn man heeft ook nog geen brief en geen geld. Ik heb de brief wel met dagtekening 14/6 maar nog geen geld..
klopt helemaal maar ben gewend het al veel eerder te hebben... en nu valt het goed tegen omdat we nog flink wat campingspullen nodig hebben en daar wilde ik het geld aan spenderen en vertrekken 6 juli hahaha
Ik heb ook nog niets gehoord. Vriendlief wel en we hebben het tegelijkertijd ingediend. Vorig jaar kregen we het ook pas op het allerlaatste dus ik wacht rustig af.
Ik sluit dit topic. Graag hier aansluiten http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/435519-iemand-iets-gehoord-de-belastingdienst-144.html