Mijn zoontje wordt donderdag 4 en ik ben echt compleet inspiratieloos wat betreft z'n traktatie op de peuterzaal. Iemand leuke ideeën?
Zoiets leuk? https://www.google.nl/search?q=traktatie+rozijntjes&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjOidjW4sfNAhWJDBoKHei9ABMQ_AUICCgB&biw=1280&bih=842#imgrc=bgmAYzL8BbnYLM%3A
Bedankt voor de tip maar vind die niet zo eerlijk gezegd Vind deze heel leuk maar kan nergens vinden hoe ik die moet maken:
Heb vorige week voor de oudste getrakteerd. Spiesjes met druiven, rode meloen, aardbeien, en snoep tomaatjes.
Mijn dochter wordt donderdag ook vier! Ik denk dat ik voor een schaal met 'rupsje nooitgenoeg' snacks ga. Kaas, worst, appel, aardbei, eierkoek, peer. En dan een voorleesboek erbij voor de juffen. Traktatietip: Rupsje Nooitgenoeg - Love2BeMama
Zit hier misschien iets leuks tussen? Gekke, leuke, grappige maniertjes om fruit te presenteren. Nummer 4 zal een glimlach op gezichten toveren! - Zelfmaak ideetjes
Ja! Zeker leuk!! Maar ook daar staat niet bij hoe je ze kunt maken... Ik zie dat de traktatie waarvan ik een plaatje heb toegevoegd er ook bij staat maar wederom zonder uitleg
Ik hou het lekker simpel. Dochter heeft vorige week feestelijke bakjes getrakteerd op KDV met 1/3e bifi worstje, 1 gedroogde abrikoos, en 1 klein minirijstwafeltje met smaak erin, en een hele lange ballon (soort rups). Dochter heeft het allemaal zelf uitgezocht. De bakjes pasten precies op een groot houten dienblad (die ze zelf bij Action had uitgezocht), en ze liep hartstikke trots. We hadden zo'n grote opgeblazen rupsballon met een touwtje aan het dienblad vastgemaakt, dus die liep achter haar mee. Dochter was blij, kindjes vonden het lekker (en relatief gezond). Dus ik vond dit prima, zo ging het naar mijn herinnering bij onze generatie ook. Gewoon iets kleins, simpels ik kan niet herinneren dat ik daar ontevreden mee was. Dus ik ga bewust niet mee met de meer-meer-mooier-mooier traktatie trend
Ik vind het ook steeds gekker worden met die traktaties. Zo kreeg mijn zoontje laatst een zonnebril bij een traktatie Ik weiger echt om er kadootjes bij te doen hoor! Wil ook verder helemaal niet met een supermooie traktatie aankomen, maar wel met wat leuks. Heb nu dit gevonden:
Zo'n zonnebril is toch niet zo raar. Mijn zoontje heeft die laatst ook gekregen, die bril hadden ze op een eierkoek gedaan. Ik vond het superleuk. Ts, mijn dochter heeft afgelopen jaar bloemen in bakjes getrakteerd. Een ijsbakje met een stukje ontbijtkoek als "potgrond" en dan prikkers met fruit.
https://www.pinterest.com/pin/366128644686994582/ sate prikker met gezonde dingetjes eraan en bovenaan een bijtje. Van: "weer een jaartje er bij"
Dit lijkt mij : 2 plakjes granny smit appel, daartussen een schijfje aardbei als tong, zonnebloem pitjes in de appel steken als tandjes en van die oogjes erop die je kant en klaar kan kopen voor bijv cupcake versiering. Verder lijkt er bij jouw plaatje pindakaas tussen de appels te zitten, dat zou ik niet doen. Bij het plaatje in de link zit dat er ook niet tussen en hebben ze geen 2 losse plakjes appel maar een kwart appel met een inkeping erin gesneden.