Bugaboo Frog

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jaleesa, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Hi,

Ik ben (ja nu al :oops: ) een beetje aan het kijken naar kinderwagens. Nu heeft een Bugaboo mijn voorkeur. Geen nieuwe want die is belachelijk duur. Zit te denken aan het model Frog.

Wie weet of de duwstang van het model Frog ook omkeerbaar is, zodat de luchtbanden voor komen te zitten. Dit is fijner rijden op oneffen ondergrond. (de buggyzit is toch ook omkeerbaar?)

Alvast bedankt!

Gr. Jaleesa

2. batje

batje Actief lid

6 sep 2008
    113
    0
    16
    Ja! Het zitje gaat namelijk op hetzelfde frame als de reiswieg, dus beiden zijn omkeerbaar. De duwstang kan idd ook gekeerd worden, maar dat heb ik nog nooit gedaan..
    Enige echt handige verschil tussen de frog en hogere modellen is dat de duwstang bij de frog niet in hoogte te verstellen is..

3. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Thx, maar dat betekent dat de Frog voor lange mensen (mijn vriend is 1.92m) niet echt handig is? Heb jij ook een Bugaboo? Model Frog? Hoe lang ben jij en heb jij last dat de duwstang niet verstelbaar is en de bak vrij laag hangt?

Gr. Jaleesa

4. batje

batje Actief lid

6 sep 2008
    113
    0
    16
    Wij zijn vrij klein, ik 168, mijn vriend 173, dus voor ons geen enkel probleem. Ik weet niet hoe het zou zijn als we langer waren, maar nu vind ik het juist een voordeel dat de wagen zo lekker compact is, ik kan overal langs waat anderen dat niet kunnen..

Mij bevalt hij echt super, maar ik zou ik de winkel even testen of je een lagere duwstang ook ok vindt..

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wij hebben de cameleon. En zijn allebei ook lang. Ik zou de frog echt te laag vinden. Maar hebben er geen last van dat de bak zo laag zat.
    Je kan ook even op marktplaats kijken voor een cameleon. Je hebt tenslotte alle tijd. En ze zijn soms te koop tegen leuke prijsjes.

6. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0

Deel Deze Pagina