Spul terugsturen wat niet goed is en je geld terug vragen. Je maakt het jezelf echt onnodig moeilijk door te weigeren de spullen terug te sturen, daarin sta je ook echt niet in je recht. Ik snap de frustratie echt wel, ze doen dit absoluut niet correct en netjes, maar ik snap ook dat ze niets doen zolang de spullen niet terug zijn. Dat zouden veel andere winkels ook niet doen.
Terug sturen wat fout is. Of je stuurt terug en vraagt geld terug of je stuurt terug en vraagt de juiste artikelen. Eerste de juiste artikelen opsturen en dan jij pas de verkeerde, heb ik nog nooit gehoord, volgens mij word dat niet gedaan
Precies, zo zou ik het ook doen. Dan heb jij in ieder geval juridisch juist gehandeld. Niet blind afgaan op alleen maar negatieve reviews. Snap dat het je wantrouwig maakt, maar misschien verloopt het bij jou anders. Je hebt toch niks aan die verkeerde artikelen, terugsturen dus! Dan kan je daarna je geld terugvragen. Wel enorm zuur dat ze zo klantonvriendelijk reageren op jouw review, denk dat ze daar gewoon totaal niet mee om kunnen gaan. Hoop dat zij, of anders Trustpilot, jouw naam wil verwijderen.