Bij mij is er 2 weken terug (ofzo) iemand geweest om me de scanner te laten testen en de vragenlijst die je van tevoren moet invullen met die persoon erbij. Weet iemand nog hoe lang het na het eerste gesprek duurde voor ze de scanner kwamen installeren?
hoi, heb me gisteren via de site ingeschreven, ben benieuwd. ben altijd wel in voor dit soort dingen. joyce
Bij mijn zei ze tussen de twee weken en een maand Ik doe het ook omdat ik ook het iedee hb Eb dat ik daar door bewuster dingen ga kopen
ik heb eigenlijk niet echt zo'n zin in iemand die hier komt om alles uit te leggen. Ik had gehoopt dat het 'anoniemer' zou zijn zoals bijvoorbeeld buzzer of the insiders.
Ik ook niet, hou niet van vreemde mensen over de vloer (en dat zegt een nagelstyliste met salon aan huis) maar vond dit niet heel vervelend eigenlijk..moest alleen een heel boekje invullen, en daarbij had ik 3 vragen die ze fijn meteen kon beantwoorden. Ook het testen van de scanner is verstandig, want bij de eerste 2 producten kon ik dus al niet scannen, en zij meteen..leerde me dus om daar handigheid in te krijgen. Nu kan ze elk moment weer langs komen (zou rond 6 uur hier zijn) om de scanner te installeren (in 't stopcontact steken, toch?) en weer 1 product te laten scannen om te zien of het nu wel ineens lukt..
moest toevallig ook weer aan dit topic denken want dinsdag is hier iemand geweest met de eerste uitleg. we krijgen nu nog een afspraak en dan krijgen we ook de spullen en dan kunnen we aan de slag. het leek me eigenlijk wel leuk, en idd rijk wordt je er niet van,maar al de kleine beetjes van alle enquetes ed tikt bij elkaar toch weer lekker aan. heb me dit jaar voorgenomen om alles met sinterklaas uit te laten betalen en dan weer een jaar te sparen voor de volgende sint. tja je moet wat in dure tijden!! joyce
Heb ook net even op hun site gekeken. Lijkt mij heel leuk om mee te doen. En de cadeaus waar je voor kunt sparen, is ook heel interessant. Ga overleggen met mijn man en als hij akkoord gaat, dan ga ik me aanmelden.
Heb de eerste boodschappen gescant hoor, sjeetje wat een werk! Doen de grote boodschappen 1x per week dus is erg veel in een keer..maar vond het nu nog leuk, benieuwd hoe ik er over 3 weken over denk
Bij ons is de scaner. Van de week geplaats en hij doet het vanaf maandag duw van af dan gaan wR scanen had wel al een vragen lijst gekregen. Tot nu toe heb ik er zin in
Ik heb het echt járen gedaan. Ik ben ermee begonnen om mezelf bewuster te maken van de prijzen van producten. En dat ik daarmee punten spaarde was mooi meegenomen. Er gaat idd tijd inzitten maar op een gegeven moment weet je niet beter. Uiteindelijk heb ik voor de punten een paar supermooie dingen aangeschaft en ben ik ermee gestopt. Ik had tijd tekort tussen werken, kind en huishouden.
Even dit topic omhoog halen. Even een vraagje voor de mensen die net aangemeld zijn: hoe bevalt het jullie? Gister werd ik gebeld door de instructrice, ze komt uitleg geven op 13 april. Wat werd er allemaal verteld bij de uitleg? En werd direct de scanner bij jullie geinstalleerd? Lijkt me wel echt leuk om mee te doen. Dus ben benieuwd.
in principe legt ze uit waarom ze scannen en wat je ermee verdiend en hoe de scanner werkt.. dat is de uitleg.. en een paar weken later komen ze de scanner installeren.