Balen, kan je de kindjes niet meenemen? (Jij had toch al 2 kindjes of ben ik nu in de war?) Kleedje neerleggen met wat speelgoed, in de nieuwe tuin laten spelen of laten helpen? Het gaat allemaal minder snel maar je kan dan wel iets doen.
@Elena22 , ik hoop idd dat ik snel wat hoor. Dacht dat dat sneller zou zijn. Toen ik bij de eerste zwangerschap wilde opgeven namen ze ook steeds niet op.
@Hier; Wij zijn bezig het balkon op te knappen vandaag. Alles flink gepoetst enzo. Man maakt een loungebank in de hoek van pallets. Plantjes, nieuw balkonscherm. Heerlijk als het van de week echt mooi weer wordt.
Traphekjes zijn er nog niet, dus gevaarlijk als ik de kasten ga inruimen. De jongste luistert ook echt niet. Dus is niet echt een optie. Ik heb 2 kindjes inderdaad.
@vlinder12345 Dat is vervelend, dat je nu even niet verder kunt! @Elena22 Dankje! Wat heerlijk, lekker alles opknappen. zo fijn!
Ja, het was niet echt een fijne plek om te zitten. Beetje armoedig ofzo. Nu een fijn plekje Moeten alleen nog een loungekussen kopen voor op de loungebank. Als we het morgen redden dan doen we het dan even. Morgen ook met de hond naar de dierenarts, fysio met de oudste en daarna weer werken.
Balen zeg vlinder. Ze kan er natuurlijk niks aan doen maar wel ff een domper als je je instelt op een dag lekker klussen. Fijn elena! Het wordt ook heerlijk weer dus volgende week kan je er lekker van genieten. Knap hoor triangel! Een leven zonder smartphone Gisteren heb ik alle groenten gesneden en aangevuld met uien die ik nog had liggen. Drie zakken van een kilo in de vriezer. Nu twijfel ik dan toch weer. Zoals volgende week zijn de voorgesneden groenten in de aanbieding voor 1,29 per 500 gram. Dan heb ik dus ook drie kilo voor 7,75. De box kost 17 nogwat maar er zitten dan wel weer veel variatie in. Meer dan in die kant en klare zakken en het is vers. Ik hoef natuurlijk niet elke week de box te nemen. Je zit nergens aan vast. Het fruit blijft sowieso. De kinderen en ik smullen er echt van. Op een of andere manier proef je toch dat het super vers is.
Oh ja wel! Ik hou het allemaal. Maar wil gewoon wat dingen sorteren en dingen die ik denk niet nodig heb, gewoon te verkopen. Of schenken aan een vriendin. Ze heeft niet zo ruim als ons. Ik kan altijd wel nieuwe dingen kopen of krijgen. @Elena22 wij gaan naar Landal Hochwald vlakbij Trier. We zijn naar Kröv en Sonnenberg geweest. Ook vlakbij daar. Maar het is wel de laatste keer dat ik met schoonouders ga. Ik merk dat ik behoefte heb aan mijn eigen gezin en privacy en meer afstand van hun.
@Krulpeterselie Misschien is het dan voor groenten iets minder voordelig dan voor fruit, zeker omdat je er ook nog tijd in moet steken. Maar idd, het is wel vers en biologisch natuurlijk. En het werd bezorgd, toch? Gewoon even aankijken...
@Krulpeterselie , wel lekker zo'n pakket. Je eet dan ook groente en fruit wat je anders niet zou kopen? Ik eet bijvoorbeeld nooit mandarijnen en witlof en prei.
@Krulpeterselie Heerlijk zo'n gesneden voorraad. Fijn dat de fruitbox zo goed bevalt, lekker van smullen. @vlinder12345 Hoe ging het met MvM vandaag?
@Hier; Ons balkon is klaar. Heerlijke plek geworden. Gisteren de hele dag druk geweest en en nog een drukke dienst op het werk. Vandaag ook weer genoeg te doen. Straks weer werken en dan heb ik vrijdag weer nachtdienst. Kan dus wel van het mooie weer genieten. Vanochtend nog bij de Lidl, wat worden boodschappen toch duur. Had wel "veel" fruit maar dan nog.
Lekker hoor een opgeknapt balkon. Lekker genieten met het komende mooie weer. Wij gaan morgen of donderdag over. We hebben daar zo'n lekkere tuin echt zin in.
hier ook heel veel bij de lidl,inderdaad worden de boodschappen erg duur! wat had jij gehaald elena? ik vind de verse broodjes erg lekker! en de koffiebroodjes heerlijk!
Dat is mijn valkuil bij de aldi ook. Die heerlijke broodjes die dan ‘niet duur’ zijn maar uiteraard duurder dan een heel brood. De overige spullen maakt het weinig uit ten opzichte van de plus die ertegenover zit. Het is dan weer bij de een dan weer bij de ander goedkoper. Maar stiekem aan wordt alles duurder. Vooral eieren en melk en groente/fruit worden weer duur.