Gefeliciteerd lievemandie! Fijne dag vandaag. Triangel, hij krijgt geen uitslag. Hij moest kijken of de verdoving hielp. 6 uur geen pijn, daarna heeft hij alleen maar meer pijn gehad .
Dank je wel. Vandaag gebeld door mijn beste vriendin. Ik had niet opgenomen, was in slaap gevallen. Mijn vriend komt beneden en hij zei dat P. had gebeld. Dat ik moet zitten. Hij zei dat P. haar broertje is overleden. Hij had gedronken. Dit in combinatie met coke en pillen. Mijn hele wereld op de kop en ik barstte keihard in tranen uit. Ik weet niet hoe ik mij moet voelen. Het voelt alsof ik een soort van een broertje ben verloren.
@lievemandie ; Sterkte met het verlies! Drugs en drank kunnen zoveel kapot maken @vlinder12345 ; Sterkte met je man. Wat naar allemaal. @bloemetje1 ; Nee, ben nog niet klaar. Loop twee dagen achter op schema Ik was gisteren en eergisteren uitgeschakeld door een ontstoken kies waar de zenuw bloot was komen te liggen. Eergisteravond toch naar de spoed mond poli geweest. Eerste keer ooit een wortelkanaalbehandeling gehad. Nu medicatie en spoelen voor de ontsteking. Vandaag dus even flink knallen. Morgen gaan we naar de camping met een vriendje van mijn oudste en dan zondag er nog maar even flink tegenaan. @Besparen; Ik mocht hier afgelopen woensdag weer een voedselbank pakket van mijn moeder ophalen (die is even bijkomen van alles). Was echt mega veel. Oa 3 kg aardappels, asperges, witlof, sla, witte kool, wortels, ananas, mango, verse soepgroenten, zak groenten voor pasta. Zelfs een Tony's reep Omdat ik de jongste mee had kreeg ik nog allemaal producten voor hem. Zwitsal doekjes, 2 smoothies van Ella's kitchen en biologische fijne granen pap. Echt ontzettend fijn. Wat ingevroren kon worden is ingevroren, een deel is gebruikt voor smoothies en we eten gewoon veel fruit ed komende dagen. Verder moet de kraan wel echt dicht hier. Hadden de ANWB Europa hulp aangezet (just to be sure) was ook weer 70 euro wat we gelijk moesten betalen. Veel verjaardagen etc. We gaan nog even genieten in Disney en dan is het weer ouderwets gratis uitjes ed.
Hij had een hartstilstand erdoor gekregen. Toen vriendin zei dat zijn lichaam koud en grauw was..voelde ik de pijn. Hij was gek op mijn zoontje. Ik zag hoe hij hem toen vasthield en werd gelukkig van binnen.
Goedemorgen meiden, jee elena hopelijk gaat het beter met je ontsteking! Wat leuk naar de camping,altijd gezellig en ook nog een vriendje mee die zullen zich wel vermaken met dit weer! Wat een mooi voedselbank-pakket,jeetje wat een lekkere dingetjes allemaal! veel plezier alvast op de camping vandaag
Thanks, de pijn is nu al vele malen minder dan de dagen voor en van de ontsteking. Ik slik nu nog maar een keer per dag paracetamol, meestal in de avond. De dagen van de ontsteking slikte ik de maximale hoeveelheid paracetamol, ibuprofen en diclofenac en nog hielp het niet. Afgelopen woensdag was de rekening 265 euro en daar komt binnen 2 weken nog eens 600 euro bij om de behandeling af te maken. Moet ongeveer een kwart zelf betalen. Camping was heerlijk! Jongens lekker gespeeld en rond gerend in de bossen, waren gesloopt daarna. Vandaag inpakken en opruimen, morgenochtend om deze tijd hoop ik niet al te lang onderweg meer te zijn. Voedselbankpakket was fijn. Helpt ons zeker de rest van de maand goedkoop door te komen
gelukkig dat de pijn minder word elena! ja sie rekeningen van de tandarts zijn echt niet normaal,daarom had ik bij de laatste rekening gevraagd of ik het in termijnen kon betalen,en dat was geen probleem. heerlijk dat de jongens zo fijn hebben gespeeld op de camping!,kook je dan ook op de camping? veel succes met inpakken vandaag en alvast een hele mooie vakantie en veel plezier!
hier gisteren een mega tas van vriendin gekregen met kleding en 2 paar schoenen!ik ben er super blij mee vanmorgen al even naar de winkel geweest en 27,13 uitgegeven aan brood,beleg,groente,fruit,vlees,aardappelen,toetjes,toiletpapier,keukenrol,kattevoer. zou elena al bijna daar zijn?
We waren er rond de klok van 12. Man kon niet slapen en aangezien hij rijdt. We zijn om half 7 uiteindelijk gaan rijden. Vandaag even rondkijken. Gaan om 17 uur terug naar Davey Crockett. Naar het huisje, eten en even bijtanken. Morgenochtend willen we om 8 uur in het park zijn.
hey leuk elena jullie zijn er al!! ging het goed met de kinderen de autoreis? ligt het huisje niet op het park? heel veel plezier en geniet ervan!! tot wanneer blijven jullie? we horen het vakantie verhaal wel he
Fijn dat je weer veilig thuis bent. Jullie hebben het vast leuk gehad? Hier is man een week vrij. Oa om te klussen in huis. Wat vallen die kosten bij Karwei en Gamma ed toch altijd tegen hè. Nog even dit, nog even dat. Maar het wordt wel mooi! Alles qua houtwerk moet geschilderd worden op de bovenverdieping. Verder zijn we gisteren wezen winkelen. Man had een nieuw pak nodig, dat was het duurste. En nog nieuwe schoenen en riem, stropdas, ik zelf nog wat spullen, oudste nieuwe schoenen. Dure week! Schoenen wel met 40 procent korting uiteindelijk online besteld. Alleen nog een nieuwe riem nodig nu, maar dat kan eventueel ook nog in de volgende maand.
We hebben het heel leuk gehad Fijn dat het huis mooi wordt! Ja, even winkelen kan er soms flink inhakken. Zeker als je echt dingen nodig hebt.