Ik heb geloof ik een beetje over je berichtje heen gelezen, sorry, maar wij zitten deze twee weken ook een beetje op zwart zaad. Het zal ook eens niet. Gelukkig wel wat mp verkopen gedaan, scheelt weer ietsje.
Klinkt wel fijn Elena. Dat je ‘maar’ 80 euro op achteruit gaat voor veel rust en tijd in het gezin. Triangel: volgens de garage horen ze nooit over problemen aan deze auto’s. Aanschaf was wel duur maar het is ook een auto die pas vier jaar oud is. We hebben besloten dit zo te doen door die andere te verkopen en al het spaargeld bij te leggen zodat we er in een keer vanaf zijn. De uitgespaarde kosten van wegenbelasting spaar ik nu extra opzij. CNG heet de brandstof. Wel een belevenis om dat te tanken haha.
Nog niet officieel maar aan de telefoon deed hij er niet al te moeilijk over, volgende week donderdag heb ik een officieel gesprek. Heb wel mijn wil voor mei door gedrukt dus deze maand werk ik sowieso maar 18 uur per week. Jullie ook krap weer Eigenlijk moet ik ook kleren kopen voor de oudste, in ene maakt hij een enorme groeispurt, van de week paste het vierde shirt pas wat ik hem aantrok. De rest was echt veel te klein. Had gelukkig nog wat dingen liggen voor op de groei dus hij red het wel tot het vakantiegeld. Nog heel even doorbijten. Zal ook maandelijks weer schelen als er weer dingen afbetaald zijn.
Fijn zo'n auto met weinig onderhoud en goedkope brandstof! Wat voor auto was het ook alweer? Wij hebben een Franse auto en mijn man wilt eigenlijk dezelfde (alleen jonger model) als we volgend jaar een nieuwe nodig hebben
Balen van je schoonmoeder @vlinder12345 hopelijk heb je snel een andere oppas voor de kindjes. @Lelie137 als er iets wat je nog moet hebben. Laat het even weten. Ik heb thuis nog wat staan, wat ik niet ga gebruiken en die mag je wel komen ophalen voor niks. @Elena22 hopelijk heb je dadelijk meer rust. Ik kan niet alles teruglezen, want lig op bed met een ooglidontsteking. Balen vandaag! 200% door mijn neus geboord. Ik zie mijzelf ook niet de klanten helpen vanwege een dik oog...ik heb net al paar rare blikken toegewezen gekregen. Ik heb de klachtenbrief niet geschreven. Ik denk dat ze ook niks mee gaan doen dan een kortingsbon te geven ofzo. Of zouden jullie het toch wel doen??
:O , toch even kijken of het haalbaar is? Moet de auto vervangen worden of niet? Of kan die nog een jaartje mee?
Ja hij kan nog een jaartje mee en dit jaar verwachten we weinig onderhoud ivm alles wat we er aan hebben laten doen maar mijn man rijdt er onwijs veel mee (bijna 150 km woon werk verkeer) en we zitten al bijna aan de 2 ton kilometers dus denk na nog een jaar dat er wel echt een nieuwe nodig is.
Ja zalf. Ik zei tegen mijn vriend heb iets aan mijn oog! Hij zegt jij bent gek! Ja hoor..vanochtend amper mijn oog open te breken. Een dik ontstoken oog
Ooow..2 ton valt nog wel mee. Bij hoeveel ton zou je deze auto moeten vervangen eigenlijk?? Bij ons staat er inmiddels 360000 op de teller. Vriend rijdt ook veel mee ongeveer 1000 km per week. We hebben een beetje pech. Remmen versleten en van de week een schroef in de band. Gelukkig kende de buurman iemand die voor 15 euro de band wilde maken.
Dat laatste is herkenbaar, ik moet echt andere schoenen, maarja, dat is wel zo'n beetje het laatste wat er aangeschaft gaat worden, omdat het nou eenmaal het minst belangrijk is.
@lievemandie Wat rot van je ooglidontsteking en dat je nu niet kunt werken tegen dubbel salaris. Sterkte!
200.000 valt op zich wel mee aan kilometers. Wij hebben er nu een gekocht met 160.000 op de teller. Een audi a3 is het dus we zijn weer klein gaan rijden. De kinderen zitten nu allemaal in verhogers en voor die ene keer als een verjaardag ofzo dat er meer mee moeten is er altijd wel een mouw aan te passen. Onze golf die we voor de touran reden had 480.000 kilometer erop staan.
Welke maat heb je in de schoenen? Ik heb nog een paar schoenen die ik 1-2 keer heb gedragen die ik weg wil hebben. Die mag je wel hebben tegen verzendkosten.
Klopt nog niet gek veel maar zal wel een stuk meer zijn na 2 tripjes naar Frankrijk en nog een jaar rijden. We zijn bang dat als we er te lang mee door rijden de kosten voor onderhoud alleen maar hoger worden.
Wat lief!!! Ik heb maat 38, maar heb vrij specifiek in mijn hoofd wat ik wil hebben, omdat dat goed combineerd met mijn kleding, dus ik weet niet of het wat is?
Het hangt ervan wat je wilt. Ik heb laarzen en sneakers. Ik heb maatje 38-39. Ik heb allstars(leer variant) en heb over the knee boots maar dat is maatje 39. Heb volgens mij nog ergens schoenen staan van le coq sportif in maatje 38 bij mijn ouders. Heb nog heeel veel schoenen thuis bij mijn ouders staan.
Ik denk dat dat dan te sportieve stijl is voor mij, ik ben van de jurkjes, sandaaltjes, nette schoentjes (geen hakken). Maar wel echt lief van je.
Ik heb ook wel nette schoenen, maar daar moet daarvoor naar mijn ouders gaan om te kijken. En heb daar nu geen tijd voor. De andere nette schoenen (die ik thuis heb) kan ik je helaas niet geven. Die ga ik niet verkopen. Ik heb net mijn dure AGL schoenen verkocht voor een leuk prijsje gratis schoenen gekregen toendertijd en nu verkocht voor €130! Die gaat lekker naar de spaarrekening van de kleine!