@Elena22 , wat fijn dat je meer tijd over hebt met je nieuwe baan . Mijn schoonmoeder heeft wel haar excuses aangeboden wat betreft verschuiven van de meubels. Haar zoon had het zo gezet en dan gaat ze wel haar excuses aanbieden natuurlijk . Ik ga proberen 10 uur te werken... Gisteren hadden we onze trouwdag, we zijn naar de film geweest en uit eten .
@vlinder12345 Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Succes met werken ook, 10 uur is wel lang zeg. Het is geen nieuwe baan hoor, gewoon nog bij mijn huidige werkgever.
Ik wil eigenlijk stoppen met werken, maar dat is niet haalbaar helaas. Al hebben we al wel flink afgelost bij onze nieuwe hypotheek. De overwaarde hebben we gelijk afgelost en over 2 maanden komen we op de 81% en gaan we minder rente betalen.
Oh zo haha, ik dacht dat je vandaag 10 uur lang moest werken. Maar 10 uur in de week is prima toch. Als je het daarmee wel red.
Ohw haha. Ja we gaan uitrekenen hoeveel minder ik kan gaan werken. De salarissen gaan gelukkig ook omhoog in de zorg !
Oh nee, oh nee Ik werd gebeld door mijn werk, ze kunnen het vakantiegeld niet uitkeren. Dit is hoe het 4 jaar geleden ook bij mijn man begon. Oh god, zit nu echt in de stress.
Ik had wel zo mijn vermoedens maar zo erg wist ik ook niet. Er is binnenkort een vergadering, ik ga hemel en aarde bewegen om erbij te zijn. Er is nu beloofd in juni dus dat hoop ik maar. Jazeker dat we er op gerekend hadden. Moeten nu alles opnieuw budgetteren.
Och wat naar voor je. Echt zo rot. Wat had je met het vakantiegeld willen doen, een specifieke schuld willen aflossen?
Als mijn gewone salaris wel gewoon komt wel hoor, alleen ga nu echt strakker dan strak de riem aanspannen want stel dat het bedrijf wel echt failliet gaat duurt het wel even voor het UWV uitbetaald.
Ik ga eens kijken of ik nog wat dingen heb die ik te koop kan zetten. Eten wordt vooral uit de voorraad en echt budget voedsel. Vandaag maak ik een budget Shepards Pie. Op wortels na alles in huis. Vanmiddag zwemles met de oudste dus ga het meeste zo al voorbereiden.
Spannende tijd dan! @Elena22 Hoop dat het mee valt! Wat eet je dan bijvoorbeeld?? Ik ben altijd heel slecht in uit de kast koken. Sowieso slecht in koken!
Vandaag eten we dit recept maar dan iets aangepast; http://divasonadime.com/2016/09/09/budget-shepherds-pie/ We kunnen verder nog eten uit de voorraad; Zelfgemaakte kalkoenschnitzels met een aardappelgerecht en broccoli(diepvries). Tartaartjes met een aardappelgerecht en sperziebonen (diepvries). Sateschnitzels met een aardappelgerecht en groenten uit pot. Zelfgemaakte pannenkoeken. Diverse vega schotels met rijst, quinoa of couscous. Verder hebben we in de vriezer nog mini hamburgers, gerookte kip, heel veel vega producten, smoothiefruit (lekker als vullend tussendoortje), spinazie, nog een halfje brood (maar kan ook nog zelf brood bakken). We hebben nog crackers, pita's, wat zakken en blikken soep, nog 2 rookworsten (+ zuurkool in pot), nog meer dan voldoende peulvruchten en bonen. We hebben ook nog fruit liggen en wat rauwkostgroenten. Als het echt moet kan ik heel creatief worden.
Ik hoop dat het bedrijf waar je werkt er gewoon weer boven op komt. Echt naar. Hier een dagje samen met manlief doorgebracht vandaag. Redelijk lowbudget. We hebben vanmorgen klusjes gedaan, naar de kringloopwinkel geweest en wat leuke dingen gescoord. Vanmiddag met badminton set en beachball set naar een strandje geweest, met wat lekkers erbij. Daarna ijsje gegeten bij ijsboerderij, was echt leuk.
Klinkt goed! Hadden jullie iets te vieren of gewoon even lekker met zijn tweetjes? Tuurlijk hoop ik ook dat het nog goed komt maar we hebben dit helaas al eens mee gemaakt met het werk van man.
Ging dat bedrijf toen failliet? Ik heb een bijbaantje gehad bij een bedrijf die dit ook op een gegeven moment had. Uiteindelijk wel goed gekomen gelukkig. Nee hoor, gewoon zo maar.