oh wat mooi elena! wauw super. even nog over de airfryer daar heb ik ook vaak over nagedacht,maar ik hoor ook dat het erg lang moet duren eer het klaar is? dus b.v. patat en dan weer lang wachten op de snacks? ik heb de nieuwe frietketel van meintje over genomen,en vandaag voor het eerst gebruikt,mijn zus kwam langs met de kinderen en samen zijn we naar moeder gefietst,omdat ze bleef eten, had ze als verassing 1 grote zak patat en 1 grote doos frikandellen meegenomen,vond het erg lief van haar! ik heb gisteren eens alle kasten nagekeken en wat over datum was weg gegooit,erg jammer vind ik dat. diepvries ook , er lag vlees in wat bijna 1 jaar er in lag dat durf ik niet meer te gebruiken. zag dat onze supermarkt deze week veel 2 voor 1 heeft,dan wil ik inslaan en delen met mijn zus. dochtertje van zus is woensdag jarig,gisteren bij de wibra hadden ze super leuke gekleurde fruitstokjes,dus had ik die meegenomen en heb haar die vandaag meegegeven,met tros bananen,bak druifjes en zak appelen en paar kiwi,s kan ze zich woensdagochtend vroeg amuseren
@Elena22 Wat een prachtige kast! Echt heel tof dat die nu in jouw huis staat! @bloemetje1 Ik wil wel graag een airfryer, omdat het gezonder is. Maar momenteel echt geen budget voor. Super tof van @meintje ! Lief dat jij je zo om je zus bekommerd.
Vraagje... Zoontje past pampers maat 6 bijna niet meer. Zindelijk worden is nog geen optie, hij is over 2 maanden pas 2 en begrijpt het nog niet. Welke luiers vallen groter, welke zou ik nog kunnen proberen? Valt bumblies groter?
Bij Pampers Active fit vallen de luiers groter uit. (Die met de paarse verpakking). Bij de andere luiers heb ik geen ervaring mee. We gebruiken alleen pampers. Oh..misschien kan je die van de etos gebruiken??? Want die had ik laatst gekocht en weer doorverkocht aan lelie. Maat 5 pampers valt anders dan die maat 5 van Etos.
Wij hebben de groene, maar je moet ze echt goed aan doen anders heeft hij al rode striemen. Dus als hij nog sneller groeit dan is het heel snel te klein. Ik heb ook het lirfsl pampers maar nu is het niet anders denk ik.
Kijk is voor die van de etos. Ze vallen echt groter uit. Of anders die active fit. Gebruik je nu de strips of de pants??
Mooie kast @Elena22 echt prachtig! Heb je misschien een tip voor avondeten? Ik heb kipgehakt, blikje ananas, rijst, mihoen, tomatenpassata en diepvriesgroente, diverse soorten. Wat is lekker? @vlinder12345 de luierbroekjes van etos vallen wat groter uit dan de luiers. Ze kunnen wel wat minder opvangen qua hoeveelheid.
Sorry was pas om 18.45 uur thuis met de jongens. Heb toen zelf maar een pizza in de oven geschoven en wat komkommers en paprika's gesneden. Wat heb je uiteindelijk gemaakt? Je kan mihoen maken met groenten en ananas uit de wok. Misschien rijst met kipgehakt, groenten en een klein beetje passata of een soort chili als je nog bonen hebt.
Het werd kipgehakt met rijst, ananas, mango, erwtjes en appelmoes met een scheutje tomatenpassata. En het was lekker!
@vlinder12345 Wow, dan is hij heel flink of niet? Wel echt balen, want hoe groter, hoe duurder. @Lelie137 Goed gedaan, lekker creatief!
Wat een mooie kast elena! Ik heb weer eens keelontsteking maar deze keer zo erg dat ik niet weet waar ik het zoeken moet van de pijn. Ga zo de huisarts maar weer bellen want die wil niks geven, allen ibuprofen 600 mg. Nou het werkt totaal niet tegen de pijn. Heb nu ook koorts gekregen, kan bijna niet meer slikken, mond opendoen doet pijn, nek draaien doet pijn. Hoofdpijn etc etc.
Flink mannetje dus! Ik vindt de luiers van de Lidl en Etos groter vallen maar geen idee tot welke maat deze precies gaan. Is toch oefenen op het potje niet een idee?
Ben bij de huisarts geweest vanmorgen en antibiotica meegekregen. Hopenlijk slaat die snel aan. Trachitol werkt dus niet. Alles wat ik eet of drink brand in mn keel alsof er messen ingestoken worden. Zelfs water.