@Hier; Het is niet dat mijn man niet wilt aflossen, we hebben juist enorme bedragen afgelost deze maand maar hij baalt ervan dat het al jaren zo is (nou vergeet hij voor het gemak even dat hij vorig jaar met zijn vakantiegeld een gloednieuwe laptop heeft gekocht). Veel van zijn vrienden en collega's zitten ruim in het geld en hij kijkt daar toch een soort van tegenop. Hij zegt ook dat hij zich schaamt voor ons huis. Daar baal ik enorm van want ik doe zo mijn best om ons huis zo fijn mogelijk te maken met zo min mogelijk geld. Sowieso lijken we elkaar een beetje uit het oog te verliezen. Veel spanningen. Hopelijk doet de vakantie ons goed in augustus. Verder gaat het wel oké hier, erg druk geweest maar vanaf vandaag bijna anderhalf week vakantie Vooral weer wat orde in de chaos scheppen en bijkomen. Vanochtend boodschappen gedaan bij de Appie, oa de aanbieding van vandaag 16 rollen Edet toiletpapier voor 3 euro. Heb 3 pakken ingeslagen. Van de week ben ik voor het eerst bij de TKMaxx geweest, kennen jullie dat? Het is een Amerikaans warenhuis met veelal Amerikaanse merken die met flinke kortingen worden verkocht. Vond de winkel erg leuk. Goed zoeken maar een paar goede koopjes kunnen scoren.
@bloemetje1 Lekker weer gewinkeld dus "Onze" Zeeman is erg klein en heeft niet zoveel, voor de grote Zeeman moet ik echt wel 25 minuten fietsen dus daar kom ik niet zoveel.
@MamaChantal Hoe is het nu met de oorontsteking van de jongste? Ik vindt dat altijd zo flauw dat de speciale dingen extra duur zijn. Hopelijk kan je voor de kleding een beetje leuke koopjes scoren. Ik heb pas bij Zalando veel gescoord voor de oudste voor een zacht prijsje.
Ik woon in een appartement op de 2e verdieping dus hier sowieso weinig last van wateroverlast. Hier helemaal niet zoveel regen gehad afgelopen dagen. Het is ook nog extreem warm in huis. Vannacht was het nog 27.5 graden. Ik moest om 3.30 met de hond naar buiten, die was ziek, heb toen alles tegen elkaar open gezet en dat staat het nog steeds en het is nu 26 graden. Is je bikini al binnen?
@Elena22 , waarom schaamt je man zich voor jullie huis?? De soort woning of het interieur? Mijn man ergert zich aan de rommel, blijft maar rommelig en ik heb de puf niet om het op te ruimen. Nou is mijn moeder er en die is nu met de was bezig, terwijl ik denk ik wil zelf de was doen. Even irritatie puntje dus!
Beide, toch wel. Wij wonen in een appartement en ons interieur kan niet rechtstreeks in de VTwonen. Maar goed hij heeft het er maar mee te doen Kan je man je niet helpen nu je zwanger bent? Wel lief van je moeder, ze bedoeld het vast goed. Ik snap wel heel goed wat je bedoeld hoor dat je het liever zelf doet.
Ja mijn man helpt wel, met wassen en ophangen enzo. Maar laat het daarna gerust liggen. Gaat hij de garage opruimen, ziet er nu top uit. Maarja... Nu de rest van het huis? Ben ook niet goed in opruimen en mijn man werkt heel veel. Met 2 kleintjes is dat echt lastig...
Herkenbaar hoor. Zit ook een groot verschil in opruimen wat ik doe en wat mijn man doet. Ik was vandaag veel van plan in huis te doen maar heb net bijna 2 uur geslapen met de peuter samen Onze hond was vannacht niet heel lekker dus die ben ik om 3.30 uur gaan uitlaten, daarna kon ik niet meer slapen want was klaarwakker en het was bloedheet in huis. Ga nu maar even nog wat doen haha. Straks de oudste en een vriendje ophalen, vroeg eten ivm avond4daagse en dan lopen vanavond.
Heerlijk 2 uur slapen! Mijn kinderen sliepen weer om en om. Heb je net niks aan. Vanmorgen weer gewerkt, maar 3 uur. Moest eigenlijk 4, maar stond maar voor 3 uur op de lijst. Ben dus lekker naar huis gegaan. Moet altijd bij komen, verschrikkelijk!
Pff.. had ik voor mason sandalen gekocht..kan hij er niet goed op lopen en valt hij telkens. Vanmiddag rende hij, struikelde over zijn eigen voeten zo op een stoeprand met zijn neus. Nu is hij misschien gebroken
Ja zo zielig Hij klaagt niet vaak over pijn, maar nu huilde hij zo erg. Ook bij bukken en lopen huilde hij telkens Binnekort gaan we starten met ergotherapie voor hem en gaan dan waarschijnlijk ook allerlei dingen thuis krijgen. Drukvest, verzwaringsdeken, dingen in de tuin.. En straks aanpassingen op school Heel fijn, maar hoop dat dat wel vergoed word.
Zielig hoor Hopelijk voelt hij zich snel beter. Ik zag pas op Instagram iemand die zelf een verzwaringsdeken had gemaakt voor haar zoon. Er staat me iets bij dat het veeeeeel goedkoper was om zelf te maken dan om aan te schaffen via de verzekering etc. Je moet alleen wel handig zijn met een naaimachine.
@Hier; We hebben van de week een gratis loungebank voor op het balkon gescoord. Zo een van kunststof wicker. Driepersoons dus lekker groot. Alleen de kussenhoezen zijn flink verkleurd door de zon. Zou je die hoezen los kunnen kopen? Moet zo even naar de Action, gel halen voor de jongens, ze hebben daar een hele fijne. Eentje die zelfs het hele fijne haar van de jongste omhoog houdt. Nog even wat lekkers halen voor de oudste voor de finish van de avond4daagse vanavond. Vanavond komt een vriendin hier eten, ik ga wraps en taco schelpen maken. Heb alles in huis behalve bonen (alleen gedroogd maar dat red ik vandaag niet meer) dus die moet ik ook nog even halen. Morgen komt een andere vriendin, te kleine kleding van de jongste halen. Zondag gaan we op kraamvisite en naar de camping.
Bedankt @lievemandie ! @hier, net mijn schoonmoeder een grote mond gegeven. Nog netjes gebleven. Ze had opgepast en zat nog voor mij doen teveel in de oppas rol. Dochter straf geven en weer uit leggen waarom ze haar sochtends straf had gegeven. Hou daar niet van oude koeien uit de sloot halen. Ik had dochter belooft uit school een ijsje te eten thuis. Maar oma kwam met brood van ochtend, dus dacht wil oma niet kwetsen ze eten even brood. Ze zou weg gaan, dus dacht nou die paar minuten. Gaat dochter huilend op de bank zitten. En schoonmoeder zal ik je zo na het slapen komen halen? Zonder met mij te bespreken en ze gaf mij al paar x de opmerking als ze huilt niet hun zin geven en leuke dingen aanbieden. Doet ze het zelf. Schoonmoeder staat bekend om valse beloftes en niet waar maken! Wilde ze weer straf gaan geven aan dochter. Want ze moest nou maar gaan stoppen met huilen. Ben toen boos geworden en gezegd dat ik haar uit school een ijsje heb beloofd. Zegt schoonmoeder, weet niet meer precies; als je zo wil leven, veel succes. Nou ik was boos!