Zo nog flink wat was weg gewerkt. Glazen/beker kast uitgezocht. Man heeft gestofzogen en gedweild. Ga zo de groenten schoonmaken. Wil zoveel mogelijk klaar zijn voor het eten. Wil vanavond echt even relaxen.
Heeft iemand van jullie al de Total money make over gelezen? Het is van Dave Ramsey. Voor mijn gevoel de meeste Nederlandse bespaar en consuminder boeken al gelezen dus nu over op Engelse.
Goed bezig @Elena22 ! Dat ruimt lekker op! Jammer van de hoofdpijn, misschien komt zo alle spanning eruit. Dat boek ken ik niet, dat stappenplan, is dat met een doel? @lievemandie gefeliciteerd met de kleine man! Hoe vond hij het? Vandaag wat van thuis uit gewerkt en een heel deel was gevouwen. De rekening van de gastouder viel deze maand mee door vakantie, fijn! En het belastinggeld is ook binnen. Meteen het grootste deel apart gezet. Er komen nog 3 verjaardagen aan tot en met september, wat feestjes, wat huistaken zoals stuk goot laten maken.
Ja het doel van het stappenplan is uiteindelijk financiële vrijheid (geen schulden, goede buffer, goede pensioenopbouw, afgeloste hypotheek, etc). Fijn dat het belastinggeld al binnen is Heerlijk dat de rekening van de gastouder mee viel.
die wraps ga ik zeker eens maken!.heerlijk. ik koop ook vaak de schoolkoekjes bij de action lekker goedkoop. ook wraps,mayonaise en kruiden,honing vanalles echt een super fijne winkel, @Krulpeterselie goed gedaan zeg voor zoveel mensen inkopen! hema heeft inderdaad heerlijke taart.
@Lelie137 hij was druk met zijn nieuwe speelgoed te spelen hahaha. Hij heeft nog geen besef hoe of wat. De fruittraktatie rupsje van druif en hoofdje aardbei en tropical spies is op de opvang een hit! 6 stokjes over van de 26 ofzo.
@hier, nog 2 dagen vrij gelukkig. Ben echt moe! Volgende week weer naar de gynaecoloog en de bedrijfsarts. Ben benieuwd. Gisteren bij de Apenheul geweest, was leuk!
ik heb nog nooit een echt bespaarboek gelezen welke zijn dan goed elena? lijkt me wel super fijn om eens te lezen.
De boeken van Marieke Henselmans lezen lekker weg. Het boek "Dat doen we zelf wel" van Teunie van Eenvoudig leven blog. In het boekje "Bespaar geld" van het Nibud staan veel tips. Heb wat boeken van Annemarie van Gaal gelezen maar vindt deze veel op elkaar lijken allemaal. En nu ben ik dus het boek van Dave Ramsey aan het lezen, leest ook lekker weg.
@bloemetje1 Het verschilt heel erg wat ik bij de Action haal. Tot een half jaar geleden kwam ik er eigenlijk nooit want de dichtstbijzijnde was toen 10 km verderop maar tegenwoordig hebben we er 2 waarvan een op 5 minuten fietsen. Ik probeer er vooral alert op te zijn dat ik geen prulletjes in huis haal.
Denk je leuk eendjes te gaan voeren. Komt er een chagrijnige vrouw vertellen dat het verboden is op die plek. Nou nooit van gehoord. Moment was wel gelijk verpest met mijn dochter. Want die snapte niet dat we moesten stoppen .