Consuminder en bespaar topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elena22, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triangel

Triangel Niet meer actief

Is de woonkamer mooi geworden? Ik kan er zo van genieten als iets opnieuw is geschilderd! Hier ging mp ook voor geen meter trouwens.

2. Triangel

Bikkel! Alles bij elkaar schrapen en dan straks fijn genieten. Bewondering voor jou!

3. Triangel

Heerlijk hé. Ruimt lekker op!
    Ik heb vanmorgen ook flink staan opruimen. Ik had een zooi kleding gekregen de afgelopen maanden, varieerde van maat 92 tot maat 122/128. Dus dat moest uitgezocht worden. Alles van 98/104 in de kast gedaan bij mijn oudste. De grootvallende kleding maat 92 (van Name It, Prenatal bijvoorbeeld) hangt er ook nog tussen. Enkele items maat 98/104 zijn echt nog te groot, die liggen nog in de doos, net als de winterjas in die maat. En de doos met 92 kan dan op de kamer van de tweeling, die draagt nu 86. En dan heb ik nog twee dozen met 110/116 en 122/128 staan. Ik vind kleding uitzoeken wel echt lastig hoor. Sommige dingen vallen raar, erg breed of smal. Of het valt in zijn geheel klein. Als alles nou eens hetzelfde zou vallen... :rolleyes:

4. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Goed bezig!
    Bewaar je wel alles? Of doe je ook een gedeelte weg?

5. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Goed bezig!
    Ik heb nog weinig gedaan, voel me niet lekker.
    Net een wasje erin gedaan en overhemden aan schoonmoeder mee gegeven die gaat strijken.
    Ik dacht aardig, maar ze zei sarcastisch dat haar zoon er vanmorgen niet uit zag met zijn overhemd.
    En bedankt! Gisteren avond nog lopen strijken om 10 uur!!

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Kan je man niet zelf strijken? Ik heb het mijn man geleerd dus nu strijkt hij elke ochtend zelf zijn overhemd. Hoef ik het niet meer te doen :D

7. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Haha, nee.
    Hij heeft het 1 keer gedaan toen dacht ik mijn strijkplank komt zo door het plafond heen!
    En hij werkt weken van meer dan 60 uur per week.

8. Triangel

Ja, ik bewaar alles wat de oudste te klein is, voor de tweeling. En wat ik gekregen heb en nog te groot is voor de oudste, bewaar ik ook allemaal.
    Ik doe het meestal zelf, maar deze week ook niet aan toe gekomen en dat doet ie het inderdaad lekker zelf. ;):):thumup:

9. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @Elena22 , ik las je verhaal dat je wilt gaan scheiden! Heftig! Ik wil je veel sterkte wensen.

10. Triangel

11. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
  12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Dank dames. Ieder huisje zo zijn kruisje.

13. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Sterkte Elena! Heftige tijd ga je tegemoet boven op alle zorgen die er al zijn. Gaan jullie nog wel op vakantie met zijn allen?

Klopt Triangel! Niet echt een jarig gevoel vandaag. Gisteren weer geopereerd aan de baarmoeder. Nova sure behandeling deze keer dus brak thuis. Laatste behandeling wat xe nog kunnen doen. Als de menstruatie perikelen nu niet verbeteren dan is er nog maar een oplossing: baarmoeder eruit.

Hier gaat het verder zn gangetje. Geen extreme uitgaven eigenlijk. Verjaardag van dochter hadden we uiteindelijk super veel over dus dat is de afgelopen week opgegaan met normale visite en snaaierij in de avond. Slecht eigenlijk maar als het er ligt kan ik er ook weer niet vanaf blijven. Ik heb altijd een lage bloeddruk dus constant zin in zoute dingen en dan pak ik het dus ook snel. Verder besloten dat ik van de zomer een weekje met de kids op pad ga. Man blijft thuis voor de zaak. Van het een kwam het ander dus uiteindelijk gaat er nog wat familie mee en zijn we met 8 personen voor vijf dagen apartement in Oostenrijk inclusief beddengoed en schoonmaak voor €390,- totaal. Kost ons dus €130,- en dan de brandstof erbij die ook weer gedeeld wordt. Eten en drinken doen we gewoon net als thuis koken en veel uitjes zijn in de zomer gratis. Kijk er erg naar uit!

Marchella vindt dit leuk.
  14. Triangel

@Krulpeterselie Groot gelijk dat je er lekker zelf op uit gaat! Hopelijk helpt de behandeling. Pittig hoor. Is dit door de bevallingen gekomen?

15. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ja helaas wel. Na de tweeling ben ik nooit meer echt de oude geworden met een hele lijst aan klachten. Vooral dus met de menstruaties en wat eraan hangt (hormonale klachten) maar ook ineens heftige hooikoorts, veel ziek, vaak keelontsteking etc etc.

16. Triangel

Lastig zeg. Zouden de laatste dingen die je noemt, ook kunnen komen doordat je zo druk bent, veel werkt en waarschijnlijk moe bent? Daardoor slechte weerstand en vatbaarder?

17. Triangel

Ik ga zo weg, een vrijgezellenfeestje vandaag. Ik heb het activiteitengedeelte al eerder betaald, nu nog de rest. Hopelijk blijft dat een beetje binnen de perken.

18. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    @Krulpeterselie nog gefeliciteerd! En hopelijk werkt het 'cadeau' goed en voel je je snel weer fit.

@Triangel veel plezier!!

@Elena22 veel sterkte in deze rommelige en moeilijke tijd.

@hier, dit weekend verjaardag vieren. Dadelijk nog bij de bakker vlaai halen en klaar!
    Verder hand op de knip want we zijn druk huizen aan het bezichtigen. Wat daarbij opvalt is dat er vrij weinig bergruimte is dus we moeten echt veel opruimen willen we alles mee kunnen nemen :rolleyes:

19. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Leuk! Bedrag kan vaak wel oplopen.
    Wat gaan jullie doen?

20. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Wat voor huis zoeken jullie? Gaan jullie kleiner wonen?

Deel Deze Pagina