Consuminder en bespaar topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elena22, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triangel

Triangel Niet meer actief

Dat klinkt echt super, @Elena22 . Leuk spaardoel voor komende tijd dan. ;)

@bloemetje1 succes bij de dierenarts, en met werken natuurlijk. Hier regent het zo hard, moet je op de fiets door de regen naar je werk? Of valt het daar mee?

2. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ga vanavond uitgebreid lezen maar triangel wij hebben twee keer de maxi cosi axiss en dan de roby ofzo. De stoelverhoger met leuning. Die axiss pastte dus niet in de peugeot en renault die zijn dus te breed. Ik zou ze alleen nooit inruilen want dat ze draaien is zo super super fijn zeker nu ze zwaar worden. We hebben eerst een tijdje twee keer de axiss en een safety 1st stoel naast elkaar gehad. Drie groep 1 stoelen dus. Dochter kwam nog steeds niet met de oren boven die stoel uit en zo lang dat niet was vonden we die stoel veiliger dan een zitverhoger. Ik heb voor mijn werk 115 km per dag te rijden. Familie is een uir ruiksen dus veiligheid en comfort is dan wel van groter belang dan dat he af en toe een keer 10 km rijdt bij wijze van.

3. Triangel

Hoe gaat het hier?

@Krulpeterselie dat lijken me fijne stoelen Idd!

Hier boodschappen gedaan en nu verder lekker de hand op de knip. Boodschappen waren door inslaan van goede aanbiedingen toch best prijzig.

Wie koopt nog meer altijd het basic bruin van Ah? Ik vond dat altijd prima eetbaar voor goedkoop brood, maar het is de laatste tijd echt bah bah bah. Dus toch maar over op duurder brood, denk ik.

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Hier alles rustig :). Gisteren kwamen schoonouders semi onverwachts eten. Ik heb een grote pan pasta gemaakt. Vandaag eten wij bij schoonouders en morgen gaan we bbqen op de camping ivm het mooie weer.

Ik koop het liefst de liefde en passie broden. De grote bolbroden hiervan kosten maar een euro. Heel veel brood eten wij sowieso niet thuis. Als we een krappe week/maand hebben dan halen we wel goedkoper brood maar weet niet of dit perse de basic is.

Welke goede aanbiedingen heb je allemaal gescoord?

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    @bloemetje1 moest je door de regen fietsen? Hier kwam het gisterochtend echt met bakken uit de lucht. Hebben nog bijna een ongeluk gehad op de snelweg door het noodweer.

6. Triangel

Een paar goede persoonlijke aanbiedingen. De billendoekjes, diksap en potjes. Dus dat tikt lekker aan.

Zijn dat die broden uit de vriezer?

7. Triangel

Veel plezier morgen alvast op de camping.

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Persoonlijke aanbiedingen zijn altijd fijn. En wat je nu hebt uitgegeven bespaar je later weer op toch?

Nee, liggen hier bij het vers brood.

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Zal wel een foto maken als ik het weer gehaald heb om te laten zien welke ik precies bedoel.

Dank je! Altijd lekker op de camping!

10. Triangel

De babyspullen waren gewone aanbieding. Persoonlijke waren weer andere, weet nu al niet meer wat maar gebruik het wel echt. Er is wel een nadeel aan zoveel potjes en doekjes in huis hebben terwijl streven eigenlijk vers en wasbare doekjes is, want je grijpt er dan wel sneller naar uit gemak.

11. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    hee meiden ben er weer:)
    ja inderdaad vrijdag door de regen op de fiets,jeetje er viel wat uit:eek:
    maar ik heb wel standaard mijn regenpak bij me,want ik doe echt alles op de fiets.
    in de middag werd het gelukkig droog want ik moest ook nog naar de dierenarts,dan zet ik de kat in het reismandje,het mandje in een mega shopper en dan aan het fietsstuur,en dan zie je de mensen af en toe kijken op straat als ik langs fiets en de kat miauwt:D.
    ze heeft weer andere tabletjes gekregen hopelijk werken deze wel! over 1 mnd. moet ze de pootjes nog eens laten zien.
    gisteren naar verjaardag van vriendin geweest,was super gezellig.
    ize wilde graag een nieuwe tas of portemonee hebben deze waren helemaal versleten,de portemonee viel bijna uit elkaar.
    bij de wibra had ik een echt leren portemonee en een super leuke zomerse tas voor haar gekocht,en zo een mega reep chocolade alles bij elkaar voor pakweg 12,00 euro!!,en jeetje was was ze blij:).
    ja die broden van 1 euro ken ik elena die zijn ook super lekker! de basic broden durf ik niet te zeggen? wel aldi en lidl hebben ook lekker goedkoop brood.
    heerlijk elena naar de camping en barbequen hmmm wat doen jullie altijd bij de bbq?
    hier altijd bij vlees graag stokbrood of foccacia lekkere sausjes fruit groenten.
    veel plezier op de camping!

12. Krulpeterselie

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Heerlijk weekend allemaal zo te lezen.

Lekker van dat verjaardagscadeaurje bloemetje! Zeker als ze er dan zo blij mee zijn.

Hier gisteren de verjaaedag van onze dochter gevierd en man wat is die schandalig verwend.
    - frozen anna barbie
    - frozen puzzel 104 stukjes
    - frozen strijkkralen
    - frozen knutselset me kroontjes en armbanden
    - frozen knutselset met heel veel kleurjes en tekeningen en stickers
    - frozen kleurboek
    - woezel en pip kleurpotloden
    - mandalasesigner voor buiten voor stoepkrijt
    - een sterrenprojector
    - boekjes van de ruimte
    - blowpennen hoe verrassend weer van frozen haha.
    - tekenpapier op rol. Soort behangrol van 5 meter met spelletjes en kleurplaten erop.
    - en een ster op een stokje met een lampje erin van frozen. Geen idee hoe dat heet.

Dat was het wel geloof ik. Echt bizar zoveel maar allemaal hele leuke dingen!
    Gisterenavond ook de bbq aangestoken. Man ging rond 15:00 naar de slagerij want ik was de grillworst enzo vergeten. Had hij vier kilo vlees meegenomen voor 25 euro. Allemaal kant en klaar gemarineerd en het meeste was rundvlees maar allemaal laatste beetjes van die dag. Dus twee biefstukjes en een hamburger etc. Geeft niks! Was heerlijk.
    Ik had er stokbroden bij gebakken en een koude pastasalade met doperwten, gerookte kip, lenteui en rode pesto. En fruitsalade die nog over was. Had ik vrijdag op de markt gehaald (een hele grote ananas, twee meloenen, drie bakjes aardbeien, bosbessen voor 10 euro)
    Had samen met druiven die ik nog had een soeppan vol fruit en dat vond iedereen heerlijk!!

13. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    gefeliciteerd krul met jullie dochter en wat een leuke kadootjes!
    oh heerlijk bbq lekkere dingen heb je allemaal gemaakt heerlijk!
    dat is niet duur voor bij de slager zeg:)
    oh ja triangel hema heeft inderdaad heerlijke vlaai en taarten voor weinig geld!

14. Krulpeterselie

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Hema heeft inderdaad heerlijke taart. De vlaaien bij de plus zijn ook erg lekker. Van de week waren ze weer in de aanbieding 1,99 voor een halve vlaai. Maar daar heb je nu niks meer aan natuurlijk :)

Vandaag eten we de restjes op trouwens dus van dat geld hebben we op de verjaardag met 23 personen gegeten en vanavond nog een keer met 7. Zo hebben we vanmorgen ontbeten met taart en gevulde eitjes :). Moet kunnen een keertje haha.

15. Triangel

Gefeliciteerd Krulpeterselie. Klinkt erg leuk. Wat is ze verwend! En de kosten vielen dus mee blijkbaar.

Ik ga ook altijd voor hema taart en vlaai. Niet duur en erg lekker.

@bloemetje1 haha, ik zie het al voor me, die kat in de tas. Grappig! Hopelijk gaat dit medicijn helpen.

16. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    :D ja moet je de mensen zien kijken als ik op de fiets langs kom,en in 1 keer een miauw en niemand ziet dus dat er een kat in de tas zit:D kijken je de mensen aan:D

17. Triangel

Ik geloof het graag!

18. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    ha ha krul wat een luxe ontbijtje zullen de kinderen ook wel gesmuld hebben!

19. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    dan hebben jullie wel een grote familie zeker krul met 23 pers.
    wel gezellig natuurlijk!

20. Krulpeterselie

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    @bloemetje1 eigenlijk valt het wel mee. We hebben beide onze ouders nog. Ik heb een vrijgezelle zus en man heeft twee broers en een zus. Die zijn allemaal getrouwd en hebben kinderen dus totaal hebben we 6 neefjes en nichtjes. En daarnaast waren er vier bevriende stellen die 5 kinderen hebben bij elkaar. En wij zijn ook met vijf dan. Van mijn man zn kant waren er een aantal niet dus vandaar de 23.

Ik zie je al gaan op de fiets haha. Miauw!

Deel Deze Pagina