Oké, dan ga ik die andere kruiken niet aanschaffen. Bij de andere 2 nooit gebruikt. En voor mijn gevoel is de zensy veiliger ofzo.
Hier zijn de meningen dus ook verdeeld haha. Beide jurkjes zijn a-lijn dus van model hetzelfde. Alleen de cups van de ene zijn voorgevormd. Na de bevalling ben ik 40kg afgevallen wat er in de zwangerschap aangekomen was dus ga wel even opletten of dat dan nog wel mooi aansluit.
@Hier; Gisteren zijn onze jaarkaarten voor Disney binnen gekomen, de voorpret wordt steeds leuker We hadden een onverwachtse reparatie aan onze auto a 150 euro (ons raam wou niet meer dicht, kabel gebroken) dus het Disney budget is kleiner dan gepland. Eventjes balen maar komt vast goed. Donderdag had Appie bezorgd dat moet nu allemaal op voordat we weg gaan. Jongens zijn nu naar de camping, ik moet vandaag werken. Heb nog geen gezin maar hoop dat ik eerst even het huis kan door laten luchten en wat kan opruimen en daarna pas hoef te werken. Merk dat ik echt alleen het hoognodige heb gedaan met de hitte. Jongste is volledig zindelijk overdag en was vannacht ook volledig droog terwijl hij vannacht ook nog had gedronken ivm de warmte in huis.
@hier, ik ben de warmte gelukkig door gekomen. Gisteren avond had ik het wel ff moeilijk. Vanmorgen nog even gewerkt.
Ik heb uiteindelijk nog gewerkt ja Gezinnetje dat thuis kwam uit het ziekenhuis opgevangen voor een paar uurtjes, ik ga er zo heen voor de volle uren.
Ik ook! Die van mij stond 3 maanden erop! Gelukkig ben ik van de Leombruni schoenen af. €50 minder wat ik zou hebben willen ontvangen. Maar goed! Beter iets dan niks. Ons auto is kapot. waren bang dat de turbo kapot is gegaan. Gelukkig belde de garage op gelukkig wat het aanstuurt is kapot. Gaat ongeveer €500 (totaal)kosten. Nieuwe turbo kost €475 excl zetten. Vak garage wilde hele nieuwe turbo erin met alles erop en eraan €3000! We gaan nu heeeel hard sparen en volgend jaar importeren we nieuwe. Ik heb niet veel te melden. Ben moe van dit weer. 2 keer boodschappen laten bezorgen! @Elena22 ik heb bij het boodschappen 10% korting bij bundel afnemen gekregen jij ook?? Vriend wilt dat ik het bundel ga nemen. Wat vind jij?
Vreselijk he dit weer. Ik ben ook niet vooruit te branden. Voorlopig blijft het zo. Wat betaal je dan met die korting voor een bundel? Ikzelf heb toen toch geen bundel genomen, ik laat tegenwoordig ong 1 x per maand of 1 x per 2 maanden bezorgen en dan altijd op het tarief van 2.50 euro.
Ik kan ook slecht tegen dit weer. Ben zwaar verkouden hoest ontzettend en benauwd. Alles zit dicht, blegh. Al puffer voor mijn longen gehad maar helpt weinig helaas. Straks echo maken van mijn pols, en met dochter longfunctie onderzoek doen. Verder rustig dagje Bijna vakantie. Vrijdag is man jarig en wil daar nog even wat voor halen. Balen van je auto Mandy!
@ hier, komt ook weinig uit mijn handen. Straks weer naar bedrijfsarts, ik werk nu 2x2 uur per week. Ben benieuwd wat er uit komt. Ik voel me slechter, maar wil niet nog irritanter zijn voor mijn teamleider
8 euro per maand alleen van di t/m do. En die andere is €10 per maand van ma t/m zaterdag en dan gaat het 10% korting eraf. 8x12(96-> 87) 10x12 (120 -> 108). Maar dan kan je onbeperkt laten bezorgen. Dat zei ik ook al tegen mijn vriend (2,50) . Af en toe vind ik het fijn dat tussen die tijd kan kiezen later. Als ik wekelijks zou laten bezorgen ben ik €130 per jaar kwijt. (2,50 optie alleen) en als ik die bundel zou pakken van €8 p.m ben ik ongeveer 1,80 per week kwijt en die andere 2,07.
Ik hoef vanaf vandaag niet meer te werken tot verlof. Bedrijfsarts heeft dit besloten. Ik voel me best verdrietig. Heb het er best moeilijk mee. Teamleider liet niks van zich horen, na 2 mails van mijn kant. Toen maar gebeld, hij zei wat ben jij ongeduldig ik heb net terug gemaild. Ik zei ik wil het gewoon goed geregeld hebben, dat mijn collega's zich morgen niet druk maken. Is toch niet gek. Wel blij met de uitspraak, want laatste dagen veel buikpijn, snel harde buiken. Vraag me af wanneer ik het ziekenhuis moet bellen.
@lievemandie handig die bundel! Is voordelig als je wekelijks besteld. @hier weer een heel deel op mp gezet. Deze keer minder mooie foto's maar het is me de tijd niet meer waard. Een aantal dingen ook op facebook gezet. Krijg ik het niet kwijt dan vraag ik of de gastouder wat van het speelgoed en dekens/hydrofielen wil hebben en anders maar hoppa de container in. Weg is weg. Vanmorgen ook een kar vol groot spul naar de stort gebracht. Daarna even naar een speeltuin geweest een paar dorpen verderop. Entree €1 en voor €1.95 spa rood, ranja en een zakje chips. Hier gaan we dus vaker naar toe!!