@Elena22 , heb je je kat nog gevonden? Vervelend, wij hebben het ook een keer gehad. Was ze 10 dagen weg. Toen kwam ze rustig binnen wandelen en wilde na het eten ook gelijk weer weg gaan. We hebben haar toen even binnen opgesloten. Heb je al foto's in de wijk opgehangen?
Nee, poes is nog steeds kwijt. Posters worden zo dadelijk opgehangen. Voornamelijk druk geweest met zoeken, zoeken en nog eens zoeken. Overal geregistreerd en foto's laten zien aan de buren. Het punt is dat ze niet zelf naar binnen kan omdat we op 2 hoog wonen. Daarnaast gaan we natuurlijk weg overmorgen.
@Elena22 nee zeg... ze is nu dus al 3 dagen kwijt? Wat erg zeg! Kan me voorstellen dat jullie je erg zorgen maken. Hopelijk komt ze vandaag aanlopen!! Is er anders een buur die een oogje in het zeil kan houden en eventueel de sleutel heeft? Komend jaar hebben we 3 mijlpalen, 1 van ons, een van ouders en een van schoonouders. Dat wordt duur! En bet verhuizen dan (ik hoop toch dat we binnen nu en een jaar een ander huis kunnen vinden). Voor die van ons heb ik al een budget gereserveerd. De andere zijn nog lastig, beide willen een weekje op vakantie maar waar naar toe, huisje, appartement, hotel geen idee. En dan uiteraard hoort er nog een leuk cadeau bij wat we nog moeten verzinnen, maar we hebben nog even de tijd. En gelukkig hoeft het niet groot en duur te zijn.
4 dagen nu Ja, de buurvrouw past sowieso op onze andere poes en onze hond en heeft ook de sleutel. Zowel de buurvrouw als mijn moeder staan paraat om haar te halen als ze gevonden wordt dus dat komt wel goed maar ik voel me wel schuldig dat we gaan. Druk jaar dus qua budget. Misschien kan je nog wat dingentjes verkopen? Is het bij jullie in de familie gebruikelijk om echt een week weg te gaan bij een mijlpaal?
Nee helemaal niet! Daarom ook heel bijzonder dat we in 1 jaar met 2 kanten meegevraagd worden. We gaan nu meer verkopen en ik ga beginnen met koopzegels bij de jumbo. Betere rente dan de bank Fijn dat de buurvrouw oplet al snap ik goed dat je je schuldig voelt nu jullie weg gaan. Maar probeer er toch van te genieten! Na zoveel jaar niet op vakantie te zijn geweest verdienen jullie dit! Zou fijn zijn als je dan op dag 1 een berichtje krijgt dat mevrouw poes weer veilig en gezond thuis is.
Nog 21 uur tot we gaan rijden. Nog steeds geen poes en een to do lijst om misselijk van te worden. Nog even snel mijn koffie naar binnen gieten en dan aan de slag. De complete vakantie is cash betaald en we hebben bijna 800 euro bij elkaar gespaard om deze week te besteden aan benzine, tol, eten en drinken en souvenirs Het doel is hier nog van over te houden maar dat we wel de vrijheid hebben om te kunnen doen wat we willen. Een fijne week dames!
Zo, een groot deel staat al in de auto. Laatste dingen die we vanavond of vannacht nog nodig hebben niet. Zometeen een laatste was ophangen. Ga nu pannenkoeken bakken. Jongens op tijd naar bed. Laatste dingen doen en dan zelf ook naar bed. Wel echt stressvol zo'n vakantie
Hoi dames, hier even een berichtje van mij. Poes is nog steeds kwijt. Gisteren wel weer wat hoop omdat ze dachten dat ze was gevonden, maar helaas het chipnr kwam niet overeen. Verder genieten we wel hier. Hele fijne, kleine camping. Heerlijke tijd al gehad in Disney en gisteren naar het zwemparadijs van de nieuwe Center Parcs geweest. Gisteren was het over de 32 graden dus behoorlijk warm. Vandaag gaan we wat later naar Disney. De planning was vandaag juist vroeg maar mijn man was aan het spoken vannacht. Geld gaat wel onwijs hard hier. Even een keer met zijn vijfen in het park lunchen en je bent 60 euro lichter. Vandaag neem ik dus broodjes mee en maak ik een stevig ontbijt. Snacks en drinken nemen we sowieso elke dag mee.
Sow dat is duur @Elena22 ! Wel super dat jullie het zo leuk hebben gehad. Echt genieten! Nog nieuws over de poes?
Hebben jullie tips? Ik kom een maand zonder inkomen te zitten ivm beëindiging ziektewet en duurt een maand voor ik salaris krijg. Ww geen recht op helaas.
Hebben jullie spaargeld on het te overbruggen? Of nu zuinig leven en geld wat over is apart zetten voor die maand.
Spaargeld aanbreken. Spullen verkopen op Marktplaats/Facebook. Zoveel mogelijk uit de voorraad leven. Budgetmerken. Basis maaltijden. Maandje geen extra's (geen frisdranken, snoep etc). Misschien met ouders/schoonouders afspreken dat jullie daar 1 x per week mogen eten (= 4 tot 8 maaltijden al voor de maand). Auto zo min mogelijk gebruiken. Nu al (extreem) zuinig doen zodat je het geld langer kan uitsmeren. Ga nog even verder denken.
@Hier; gisteren rond 17.00 uur thuis gekomen. Zijn gisteren op tijd gaan rijden, jongste was maandagavond en nacht heel ziek geworden. Lag letterlijk te kronkelen van de pijn. Zo zielig. Gisteren bij schoonouders gegeten, schoonmoeder had in de middag al een berichtje gestuurd haha. Vandaag alles opruimen en ben druk aan het wassen. Gisteravond nog een uur gezocht naar de poes maar helaas. Moet vandaag wat basis boodschappen doen om de tijd te overbruggen tot het salaris er is.
Vanmiddag bij de Appie geweest. Ik heb gehaald; 4 pakken Pampers 19.99 1 zak witte bollen (10 stuks) 0.99 1 x Bolletje ontbijtcrackers 1.69 1 x Cheddar plakjes 0.87 1 x 4 blikjes Pepsi 0.99 2 x zakje Knorr kruidenmix 2.38 119 gr kipgrillworst 1.59 900 gr rundergehakt 5.25 1 x kidneybonen 0.99 1 x bruine bonen 1.05 1 x AH bio pindakaas 2.15 1 x AH hagelslag 600 gr 1.87 1 x kinderkwark 0.62 6 broodjes (saucijzen/kaas) 2.35 Ons menu komende dagen'; Woe; chili cheese dogs met rauwkost Don; chili met zilvervliesrijst Naar verwachting komt vrijdag het salaris dus dan ga ik weer opnieuw plannen. Normaal gesproken kon ik ervan uit gaan dat het salaris er vrijdag zou zijn maar met de problemen op het werk weet ik het niet 100% zeker dus vandaar het stukje naar verwachting. We hadden nog verse groenten mee terug genomen uit Frankrijk (oa courgette, tomaat en paprika) en ook weer een paar dingen van de voedselbank vandaag gekregen. Oa fruit, witlof, aardappels en dadels. Kan dus best het een en ander nog maken van het weekend met een paar kleine basis dingen erbij mocht het nodig zijn.
Wat naar voor de jongste! Buikpijn? Griep? Jammer dat de poes nog niet terecht is. Inmiddels al een hele tijd.. Heb je nog nieuws van je werkgever gehad over hoe ze ervoor staan? Zeker met straks de feestdagen is zekerheid wel prettig. Hier onverwachte kosten, bekkenbodemtherapie. Vanwege de klachten niet uit te stellen tot januari. Beetje jammer maar hopelijk heb ik niet veel consulten nodig.
Ik heb het vermoeden dat het door het kraanwater kwam. Eerste 6 dagen hadden we bronwater en daarna niet meer, receptie had gezegd dat je het kraanwater gewoon kon drinken. Toen hij zo ziek werd heb ik mijn man gelijk naar de winkel gestuurd voor bronwater en vanaf toen dat alleen maar gegeven. Toen het eenmaal uit zijn systeem was was alles ook weer helemaal prima. Ja, klopt. Vandaag 2 weken alweer helaas. Nee, nog geen nieuws over gehad helaas. Ik wacht het maar gewoon af. Hier had bekkentherapie wel goede resultaten. Hopelijk ben je snel van je klachten af!