@bloemetje1 Lekker allemaal! Veel plezier. Je kunt ook zonnebloemolie gebruiken om in te frituren ipv frituurvetolie. Is goedkoper toch? Wij gebruiken dat altijd. @vlinder12345 Veel plezier! @Elena22 Is je moeder al enigzins bijgekomen van de operatie? Hier hebben we gisteren een geweldige dag gehad, echt heel erg fijn en leuk. Alles was ook goed verzorgd en de kinderen deden het super. Braaf slapen in de auto en wagen wanneer wij dat wilden en gewoon zo zoet. Kregen nog 25 euro terug van de fotograaf, dat was verkeerd berekend, wij hoefden niet te betalen voor n foto van ons 5.
oh lekker bbq vlinder fijne verjaardag!! hier de boodschapjes binnen in totaal nog 37 euro kwijt maarja frituurvet,flesje wijn en lekkere dingetjes telt natuurlijk ook aan. heb ook ineens weer fruit meegenomen dat gaat hier zo hard, aardbeien die van gisteren waren alweer op!,peren,perssinasappels,en een bak kersen oh en nog 4 banaantjes,ook lekker als de kinderen vanmiddag lekker een fruitbakje willen. en heb nog 1 zak apekoppen meegenomen van katja deze blijkt vrij van gelantine te zijn en heeft natuurlijke kleur en smaakstoffen.,hebben jullie deze ook al eens gehad? nu wachten op visite,zouden rond 2 uur komen. jij ook een fijne zondag elena! gaan jullie weer lekker naar de camping?
oh super fijn triangel dat jullie de 25 euro weer terug kregen!! en fijn dat jullie zo hebben genoten. kun je die zonnebloemolie ook in zo een frietketel gooien? betaalde nu 5,29 voor een 3 liter kan,maar na deze ketel wil ik weer zo een frietpan waar je van die blokken vet in kunt doen,veel fijner.
@Triangel Ja mijn moeder is al enigszins bijgekomen, ze moet nog wel rustig aan doen en mag nog niet zoveel eten maar ze kan alweer rechtop zitten en ze heeft haar babbels alweer terug haha. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! @bloemetje1 Tikt aan die boodschappen he. Wij hebben geen frituur meer omdat ik het vond stinken en de kosten van olie zo duur vond Nu alweer een jaar of zes een Actifry en zo tevreden mee. Nee vandaag gaan we niet naar de camping, zijn gisteren geweest. Vanochtend zijn we bij mijn moeder geweest, daarna naar de kinderkleding en speelgoedbeurs hier om de hoek en nu zijn we thuis aan het rommelen, mijn man is de fietsen aan het repareren en ik het huishouden enzo. Onze oudste is nog wel op de camping, die wordt straks thuis gebracht door schoonouders. @Hier; Vanochtend dus weer naar de kinderkleding en speelgoedbeurs geweest hier om de hoek. Heb 13,50 euro uitgegeven (10 euro van marktplaatsverkopen en 3,50 uit eigen zak). Ik had slippers voor de jongste gekocht a 1 euro en er stond voor het eerst een kraam van Aden + Anais. Kennen jullie dat? Ik ben er echt gek op maar vindt het normaal veel te duur. (Heb toevallig twee doeken met cadeaubonnen gekocht toen ik zwanger was maar verder loop ik altijd heel hard door haha) Nu hadden ze dus echt spotprijsjes. Ik heb een hele mooie xxl hydrofiel en een romper gescoord, samen voor 12,50 euro. Nu klusjes in en om het huis doen. Morgen en dinsdag weer nachtdienst.
@Elena22, leuk een kleding beurs. Nog nooit geweest helaas. Xxl hydrofiel doeken hebben ze ook bij de action, ongeveer 3€. Misschien een tip. De bbq was gezellig, alleen kregen mijn man en mijn vader ruzie. Mijn vader is eerder weg gegaan, ook omdat hij veel pijn had aan zijn rug. Wel jammer.... familie..... Pffff. Nu weer vlees erop leggen met 2 vrienden. Die bleven nog langer hahaha.
@bloemetje1 Lekkere dingen had je gekocht zeg. Leuk gehad? @vlinder12345 Dat is jammer zeg. Niet leuk. Gelukkig zelf nog nooit meegemaakt. @Elena22 Leuk, ik ben er echt dol op! Dat merk ken ik wel, maar ik heb er verder niets mee (gelukkig maar )
@vlinder12345 Ik heb best een hele stapel xxl hydrofielen. Oa van de Kruidvat, Hema en dus Aden + Anais. Van alle doeken blijven die van Hema en Aden + Anais de mooiste en die van Aden + Anais zijn echt een hele aparte catogerie zacht Zo fijn, echte knuffeldoeken. Vijf euro is echt spotgoedkoop, normaal kosten deze rond de 20 euro voor de normale collectie, limitied edition gaan we het maar niet over hebben . Heb met mezelf afgesproken dat dit de laatste was die ik heb gekocht, de jongens worden steeds groter en er komt geen baby meer.
@Triangel Haha wees blij. Het helpt ook niet dat ik op het werk ook constant aan alle leuke, lieve, zachte, mooie en schattige baby spullen wordt bloot gesteld
hee meiden, visite is naar huis en het was echt super gezellig! lekker gegeten en lekker gekletst en kinderen fijn gespeeld. vervelend vlinder jeetje en dat op het verjaardagsfeest,hopelijk leggen ze de ruzie weer snel bij!
Het was niet echt een ruzie. Meer een woordenwisseling. Wel jammer. Later ging het beter, maar ze zijn nog wel pissig op elkaar. Ben er best verdrietig om. Ik vroeg hulp aan mijn man om te helpen met drinken uit delen. En toen zei hij nee, dus toen werd ik kwaad. Alleen mijn vader werd ook kwaad op hem en toen liep mijn man boos weg. Snap het ook wel, hij had pijn en heel het weekend van alles al geregeld. Maar vond het gewoon stom. En ja ik doe het meeste thuis, maar hij werkt 60 uur per week.
@hier; even een hele omschakeling. In plaats van nachtdiensten vandaag en morgen ga ik vandaag, morgen en woensdag voor het eerst in 14 maanden terug de wijk in. Heb wel even moeten onderhandelen over mijn uren vandaag omdat mijn man ook nog helpt bij een verhuizing zo dadelijk en Luc natuurlijk niet naar mijn moeder kan. Begin dus vanmiddag. Kan ik even omschakelen, mijn spullen pakken en de vermoeide vibe waar ik al de hele ochtend last van heb van me afschudden.
@Elena22 Succes dan maar! Heb je er zin in? Waar gebruik je die doeken voor? Ik gebruik ze niet meer sinds een paar maanden voor mijn jongsten. Droog ze af met een gewone doek. Ik geef steeds van alles weg aan mijn zus, zij is zwanger van de eerste en hier komt vast ook geen baby meer. @vlinder12345 Wat balen zeg. Hopelijk blijven ze beiden niet te lang bokkig! Hier gaat alles prima verder. Heb de bieb opgezegd vorige week, maar de contributie voor het nieuwe jaar (augustus tot en met juli 2018) is toch afgeschreven, heb het gestorneerd.
@Elena22 , ga je weer de thuiszorg in? Bij ouderen? Of kraamzorg in de wijk? Leuk wel even omschakelen idd! Ik gebruik de doeken als slabbetjes haha De kleine hydrofiel doeken. Probeer alles zoveel te gebruiken dat het weg kan.
@Triangel Gelijk heb je van de bieb, opgezegd is opgezegd. Ik gebruik die xxl doeken voor het afdrogen, ik neem ze mee als we gaan picknicken en na het zwemmen om af te drogen (niet zo zwaar als gewone handdoeken), als ondergrond voor het verschonen onderweg, als knuffeldoekjes en zomers dekentje. Om de wagen af te schermen, de jongens spelen er ook mee (superhelden cape, tent bouwen). Best veel dus nog. @vlinder12345 Kraamzorg in de wijk. Wel leuk maar de omschakeling is zo plotseling. Mijn hele planning valt in de soep daardoor. Jongste merkt het ook gelijk, die is nu niet meer te genieten. Niet echt fijn om op deze manier weg te gaan maar het is niet anders.
Herkenbaar @Elena22 , ze hebben het heel snel door. Hier is het ook altijd een probleem als ik ga werken. Ik snap niet waarom ik nog werk. Het kost steeds meer moeite. Ik werk natuurlijk om leuke dingen te doen, en de vaste lasten makkelijk te kunnen betalen. Maar de oppas die je moet regelen en de kinderen zijn weer van slag. Kost meer moeite.
Dat is nog best veel inderdaad, @Elena22. Dat was bij mij echt niet. @vlinder12345 Vervelend dat het werken je niet bevalt.
@Triangel , mijn nieuwe werk is leuker. Maar het er naartoe gaan en oppas regelen en daarna zijn de kinderen altijd van slag.