Consuminder en bespaar topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elena22, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    leuk als je je lijstje weer plaatst.
    triangel dat is zeker niet duur 2 euro per week! fijn zeg.

2. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    wat is het weer stil hier:cry::) ga maar even mijn lijstje van vandaag plaatsen,
    tafelzout 0,42
    3 keer sesambrood 1,95
    4 keer croissant 1,16
    kindercakjes1,19
    witte bollen 0,99
    boter 0,99
    koffie 3,49
    koffiecreamer 1,39
    tostibrood 0,99
    eitjes 1,59
    kattenbrokjes 2,79
    ham 1,19
    cervelaat 1,29
    kaas 2,16
    appels 1,78
    bananen 0,97
    peren 1,89
    druiven 1,79
    kiwi 0,98
    pakjes drinken chocomel 1,89
    aardappelen 3,49
    komkommer 2 keer 1,00
    sla 0,75
    tomaten 1,45
    braadworst 2,69
    thee 1,15
    keukenrol 2,00
    wc papier 2,49
    boterhamzakjes 0,59
    wel bij verschillende winkels geweest.

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Druk druk geweest! Gisteren gewerkt, vandaag naar de Olmenhorst geweest en klusjes gedaan in huis. Morgen en overmorgen weer avonddienst dus s'ochtends koken etc. Vanaf woensdag weer een aantal dagen vrij ivm tweede week herfstvakantie. Lijstje vergeten en bonnetjes al weg gegooid. Sorry!

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Mooi lijstje weer. Hoeveel kiwi's had je voor dit bedrag? Ik heb al weken zin in kiwi maar vindt ze te duur.

5. Triangel

Triangel Niet meer actief

Zeker stil hier..

Ik heb vrijdagavond leuke dingen gescoord. Was eerst naar een kledingbeurs geweest. Heb voor 38,50 aan kleding gekocht. Er was iemand met een tweeling die kleding had gebracht, veel maat 92 en 98. De maat van mijn oudste nu. Dus ik koop die kleding voor haar nu en straks heb ik leuke matchende dingen voor m'n jongste twee. :)
    Ik had best wel wat merkkleding, veel Lief! en een jurkje van Z8, echte originele crocs (voor de zomer :-D, ideaal bij zulke kleintjes vind ik) en veel kleding van Frendz, Bakkaboe en Name it mooie buit al zeg ik het zelf. Benieuwd wat er verkocht is van de twee vuilniszakken die ik had ingeleverd. Zag sws een aantal mensen met kledingstukken lopen die van mij waren, dus dat is positief.

Daarna ben ik naar een speelgoedbeurs geweest. Ik heb wat verkleedjurken voor mijn oudste gekocht en de ballenboom van Vtech.

Toen nog naar een ''markt'' geweest van het kdv, daar nog wat broekjes gekocht en een klein kraamcadeautje voor mijn zwangere zus, vond het te schattig om niet te kopen.

6. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    had maar 2 losse kiwi,s:)

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Goed geslaagd weer! Heb je nog veel nodig voor de winter?

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    @Hier; Vandaag en morgen nog een avonddienst en dan hoef ik pas volgende week maandag weer te werken. Ik moet nog even kijken wat ik ga maken maar heb genoeg in huis. Gisteren zijn we naar Landgoed Olmenhorst geweest. Jongens lekker gespeeld en we hebben bijna 3 kg biologische appels geplukt. Voor totaal 9 euro hebben we een heerlijke ochtend gehad. Ga vandaag oa appeltaart bakken en wil ook nog appelmoes wecken (heb nog appels in huis). Even kijken of ik het allemaal redt voor mijn werk.

Afgelopen week veel voorraad ingeslagen. Ze hadden veel producten in de koopjeshoek liggen bij onze Appie die ik veel gebruik. Oa olijfolie, gedroogde bonen, oerwafels ed. Komende week/1,5 week staat weer in het teken van de voorraad zoveel mogelijk gebruiken.

Zijn ook wat klusjes in huis aan het doen. Opruimen, grondig schoonmaken. Schilderen wil ik anders hangen. Had vorige week leuke lampjes gescoord bij de Appie ( 2 voor minder dan 10 euro, ook uit de koopjeshoek), we hebben een gratis houten biels gescoord en willen deze dan aan het plafond bevestigen met de lampjes eraan. Dit zijn de lampjes voor de orginele prijs;
    https://www.bol.com/nl/p/smartwares-pendant-lamp-ide-60010/9200000083499766/?Referrer=ADVNLGOO002035-G-35686543166-S-336933940037-9200000083499766&gclid=EAIaIQobChMIzKPmwOGX1wIVQuMbCh2BagsfEAYYASABEgJz8fD_BwE

Vrijdag is het zoontje van mijn beste vriendin jarig, had ik een heel leuk cadeautje besteld en toen die binnen was viel het heel erg tegen. Die moet ik dus morgen even retourneren en een nieuwe bestellen. Hier is vandaag ook de tweede week van de herfstvakantie ingegaan en woensdag is de opvang een dag gesloten ivm studiedag. Wij rommelen dus lekker aan. Gaan veel naar het bos en lekker fietsen.

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Jeee! Bij de plaatselijke Appie kon je vandaag gratis kaartjes ophalen om woensdagmiddag naar de plaatselijke Monkey Town te mogen. Heb er vier gehaald. 2 voor onze jongens en 2 voor een neefje en nichtje, kunnen we daar lekker heen.

10. Triangel

De oudste draagt 92 en had enkel nog wat shirtjes nodig. Ik heb nu dus meer dan nodig was, maar ik bewaar alles voor de tweeling, dan heb je natuurlijk het dubbele nodig dus ze mag wel een ruime garderobe hebben. ;)

De tweeling draagt maat 74 maar dat wordt wat kort bij de beentjes. Ik ga vanmiddag kijken wat ik nog nodig heb aan kleding maat 80 voor dit seizoen. En even kijken hoe het met de mutsen ed zit...

11. Triangel

Wooow! Dat is echt heel leuk. :)

12. Triangel

Succes deze week @Elena22 , leuke lampen iig. :)

13. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    wat een leuke lampjes zeg!
    en wat een fijne actie van de ah leuk voor een gezellige woensdagmiddag!
    leuk triangel zoveel kleding kunnen scoren!
    elena bestel je speelgoed ook online?
    hier vandaag bij de wibra een super leuke zwarte winterjas gescoord was 20% korting op! had hem voor 20 euro.
    mijn andere jas was van binnen gescheurd,dus er moest echt een nieuwe komen,ook voor op de fiets,want ik vond het vanmorgen al erg koud!
    en ik had nog een portemonnee die stond in de folder voor 3,99 in de kleur goud,ik heb wel al een portemonnee maar kon hem niet laten liggen erg he:roflmao: maar ik vond het al een leuk kerst cadeautje voor me zelf,als ie,and nog een nieuwe nodig heeft ze hebben verschillende varianten echt super leuk!

14. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Ik had in eerste instantie iets besteld wat heel moeilijk te koop is in fysieke winkels (Grimms), deze viel dus tegen en heb ik terug gestuurd. Toevallig het nieuwe cadeau ook online besteld ivm tijdsgebrek of het risico hebben dat ze het niet hebben of de volle hoofdprijs voor betalen. Ik kwam voor het nieuwe cadeau ook grote prijsveranderingen tegen online, oplopend tot wel 15 euro verschil :eek:

Het is inderdaad al koud op de fiets in de ochtend! Mooi prijsje voor een winterjas :)

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    @hier; hele erge hoofdpijn :( Komt door het slaapgebrek. Ging rond 00.45 uur naar bed (ben pas rond of soms zelfs na middernacht thuis na een avonddienst) en de wekker ging al om 06.00 uur. Op de een of andere manier trek ik dit altijd slechter dan nachtdiensten waarbij ik maar 2 of 3 uur slaap. Ik pak denk ik nog een kop koffie en neem even een lekkere douche. Dan voel ik me vast beter. Ik moet zo even hondenvoer halen en koken voor de mannen. Ik heb evt nog een bakje van wat ik gisteren had gemaakt (rijst, klein beetje kipfilet en heel veel groenten met tandoori kruiden en wat crème fraiche). Ook nog even opruimen. Oh en ben de schapenvachten aan het wassen, kat had gekotst erop :|. Dan de oudste naar de oppas brengen en zelf gaan werken. Jongste is al naar de opvang.

16. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @Elena22 , herkenbaar brak voelen na een avonddienst. Gaan dan ook veel ongezonde dingen naar binnen :(.
    Morgen weer 1, vandaag vrij :).

@Triangel , goed gescoord. Mijn dochter heeft dezelfde maat. Maar ze draagt heel veel af, dus heb weinig om weg te geven. Zoontje zit een maat eronder, dus wat neutraal is schuif ik door. Ik koop veel tweedehands of krijg het.

Hier wel een goede dag, al 2 nachten een beetje slecht geslapen.
    Maar net al bezig geweest met de was en stofzuigen, dus al best veel gedaan voor mijn doen ;).

17. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Hallo, mag ik met jullie meeschrijven?

Mijn boodschappenlijstje:

2 kipschnitzel 2.42
    Rundergehakt 2.05
    konijnenstoofpotje 2x 5.99 (test voor de feestdagen)
    Paté 1.69
    Corned beef 1.89
    Ardennerworst 1.59
    2 broden en zak krentenbollen 5.60

2kg uien 1.19
    Beschuit 0.34
    8x melk 6.80
    Granola 2.99
    2x 1kg Griekse yoghurt 2.78
    2x koffie 10.00
    Pindasaus om zelf te maken 1.97
    2ltr rijstolie 5.37
    Keukenrol 1.79
    2x Schoonmaakazijn 0.98
    Natuurazijn 0.55
    Hondenkoekjes 0.88
    3x crystal clear 3.84 voor bezoek met sinterklaas
    5x instantnoodles 5.00 (voor overwerk)
    Glas rode kool met appel 0.59
    Witte bonen in tomatensaus 0.89
    Koffiemelkcups 0.35
    4x Vochtig toiletpapier 4.20
    Kookroom 0.69
    Kaas 5.65
    Fruitsiroop 2.55
    Zilvervliesrijst 0.60
    Komkommer 0.65

Verse groenten en fruit zit er nog niet bij. We hebben nog wat diepvriesgroenten en ik moet eerst bedenken wat we gaan eten voor ik groenten koop en ze vervolgens te lang laat liggen. Daar moet ik echt aan werken.

18. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    mooi lijstje lelie! en welkom! kan me voorstellen dat je moe bent elena met zo weinig uurtjes slaap:eek: jeetje,
    wat klinkt dat lekker die kip en creme fraiche erbij!

19. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    jullie al enig idee wat jullie gaan maken met kerst? ben er al erg vroeg bij maar vind dit zo een gezellige tijd:)

20. Triangel

@bloemetje1 fijn van die jas! Voor kerst heb ik echt nog geeeen idee.

@Lelie137 Welkom! Misschien een weekmenu maken om je verse groente probleem op te lossen?

@Elena22 Vanavond de laatste dienst van deze serie? Dan even bijkomen hopelijk.

@vlinder12345 Productieve dag geweest uiteindelijk?

Deel Deze Pagina