Hier net weer wat kleine boodschappen gedaan. Ik ben bij de plaatselijke Appie geweest. 1 pak Zwitsal luiers 7.14 (35% korting) 2 x 250 gr cherry tomaatjes 0.98 400 gr champignons 1.25 1 kg buitenbeentjes paprika 2.49 1 heel tijger bruin 1.09 2 x 500 gr gehakt 3.25 (35% korting) 1 zakje geraspte kaas 1.49 Vandaag eten we volkoren lasagne. Do; Zelfgemaakte aardappelgratin, gehaktballetjes en gemengde groenten uit de oven. Vrij; Shoarmapakketjes met gewokte spitskool. Zat; Bij schoonouders ivm oppassen (man en ik moeten beide werken) Zondag plan ik weer verder.
Net weer wat spulletjes gehad van de voedselbank. Krentenbollen 4 stuks. 2 zakjes chips. 1 potje feta. 2 sinaasappels. 1 mango. 1 ananas. 1 zak hutspot. 1 rode kool. 1 pot pindakaas.
Hallo allemaal Sorry ben een tijdje afwezig geweest, weet nooit zo goed wat ik moet schrijven! @Elena22 , mooie lijstjes! Hoeveel kosten de Zwitsal luiers zonder korting? Hier helaas geen optie, gaan veel luiers doorheen . Ik blijf wel bij wegwerp want wasbaar zou ik niet kunnen bijhouden. Wij kopen pampers, bij een bepaalde winkel zijn deze €5 per pak. Goedkoop dus. @ broodbeleg, vaak kruidenkaas, kaas kipfilet of soms hagelslag. @hier, oren verstopt. Vannacht kon ik gillen van de pijn. Vanmiddag gelukkig uitspuiten, wat een opluchting zal dat zijn. Dan nog 1 avonddienst en dan vakantie. Hoop dat het uitspuiten helpt want wil me niet ziek melden. Geen zin in !!
Dankje @Triangel ! Nog steeds pijn en verstopt gevoel aan 1 oor, ook al is tie leeg. Maar kom de avond wel door denk ik.
@vlinder12345 Hoe is het nu? Geniet van je vakantie! Zwitsal luiers zonder korting zijn 10.99 euro. Wij hebben hier van alles eigenlijk. Zwitsal, AH, de Pampers van de Action of als ze mijn persoonlijke bonus zijn van de Appie (Ik moet 8 km fietsen voor de Action dus daar kom ik niet heel vaak. Als het goed is komt er wel eind van de maand eentje op loopafstand). We zijn nog wel bezig met zindelijk maken. Gaat met vlagen goed. Onze jongste is erg temperamentvol en is snel afgeleid. Bij drukte (verjaardagen, feestdagen, ziek zijn etc) gaat het niet goed. Maar we blijven het proberen. Hij is net 2. Wasbaar is hier ook geen optie, helaas. Ik kom nu al af en toe niet aan de gewone was toe.
@Elena22 , ja het gaat. Oren uitgespoten. Doet nog zeer maar verstopte is nu weg. 1 oor nog een beetje, maar de pijn omdat het zo irriteerde is er nog. Zo verstopt zat het. Assistent zei ook je mocht eerder komen, maar was de avond ervoor pas opgetreden. Ik maak mijn oren schoon en dan schiet het verkeerd en dan is mijn oor verstopt of een ontsteking. We zijn hier gestopt met zindelijk maken omdat ze het nog niet snapte. Nu wil ik binnenkort weer beginnen. We hebben nu geen wc op dezelfde verdieping, vind ik heel vervelend. In het nieuwe huis zit de wc wel naast de woonkamer. Maar we verhuizen over 5 maanden pas!
Hier is de eerste van de tweeling zindelijk. De ander vind het helaas allemaal prima en laat alles lopen. De grote boodschap gaat wel goed. Ik koop altijd bumblies luiers bij de plus. Lekker goedkoop. 11,80 voor een voordeelpak van 72 stuks. Gisteren weer boodschappen gedaan en groente en fruit zijn toch echt duur aan het worden. Heb nu genoeg tm maandaag en was 45 euro kwijt. Man wil ook gaan afvallen. Hij is door de prednison 15 kg aangekomen maar het gaat er niet meer af. Samen met de sportschool is er nu een dieet en daarin wordt toch niet echt rekening gehouden met seizoensproducten. Daarnaast met fulltime werken ontbreekt het me aan tijd om hele ladingen groentes te snijden dus meestal koop ik kant en klare zakken.
@Krulpeterselie ik vind dingen als groente en fruit, yoghurt enz. ook duidelijk duurder geworden... Succes voor je man!
Bumblies ook geprobeerd, maar dat was al na een uurtje doorlekken en veel natte bedden. Met pampers nooit natte bedden enzo. Succes met afvallen voor je man ! @Krulpeterselie Deze week lekker vakantie, en man ook een paar dagen vrij . Hoop op lekker weer.
Mijn weekmenu; Vanavond; bij mijn ouders Zondag; prei pasta Maandag; groente shoarma met spelt pitabroodjes en knoflooksaus Dinsdag; taco's Woensdag; soep, pizza en broodjes met evt ei Donderdag; pasta met champignons en roomsaus Vrijdag; AGV Zaterdag; friet (ik ga zelf uit eten ) AH; Friet Frikadellen (meestal eten we vega maar dit is dus voor man en kids als ik uit eten ga) Zomerfruit diepvries Kokosdrink Halvarine Chocopasta Zuivelspread Maïs 2 x potje avondmaaltijd Kidneybonen 2 x fusilli Knoflooksaus 2 x bananen Aubergine Courgette Peren Eieren Totaal; 24,30 Jumbo; Champignons 4 x volkoren brood Bechamelsaus pakje Gevuld speculaas ("cadeau") Jam aardbeien Jam abrikoos Kookroom Shoarmakruiden Taco mix Taco schelpen Biscuitjes 3 x pita spelt 2 x prei 3 x Griekse yoghurt Totaal; 21,55 Ik heb nog prei, aardappels en appels liggen. Nog genoeg houdbare melk ook. In de diepvries geraspte kaas en een halve kilo gesneden paprika en andere groente en vleesvervangers. Dus zo komen wij de week wel door. Luiers en doekjes nog meer dan genoeg ook.
wat een mooie lijst triangel! alles blijft maar duurder worden inderdaad,heb nu voor ontbijt gehaald en wat kleine spulletjes en was alweer bijna 14 euro kwijt,en moet nog voor vanavond wat halen want ik heb geen enkel idee wat we eten vanavond.
Ach, om het allemaal wat makkelijker te maken is mijn contract niet verlengd. Baal behoorlijk. Nu maar opzoek naar een andere baan en kijken of ik in sept een opleiding kan gaan doen, spw of sph. Liefst sph maar duaal is dat nogal lastig, heb wel inkomen nodig. En dan hopelijk meer inkomen straks
Och wat naar @MamaChantal! Echt niet tof. Ik hoop dat het lukt te krijgen wat je het liefst wilt. @bloemetje1 Dit een idee? https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R661532/preipasta-met-ham-en-kaas De ham kun je volgens mij prima weg laten. De prei kost 50 cent p s bij de jumbo, misschien elders nog goedkoper?
@Triangel dit ziet er inderdaad lekker uit,bedankt! @MamaChantal jeetje erg vervelend zeg,tot wanneer loopt je contract? heb je wel de tijd om nog even verder te kijken?
Hey allemaal, zou ik ook mee mogen kletsen? Ik vind het een soort sport om alles zo goedkoop mogelijk te krijgen Met verjaardagen maak ik veel zelf van de kaartjes tot de versiering met behulp va AliExpress. Afgelopen jaar wou zoontje een bepaald thema wat hier in NL bij een webwinkel 30 euro koste, en daar was het 8 euro. Ben nu al een tijdje bezig met sinterklaas cadeautjes te scoren. Ik heb voor de oudste 8 cadeautjes voor 19,- en voor de jongste 7 cadeautjes voor 13,- Er komen nog wat kleurpotloden en stiften bij, wat lego voor de oudste en uiteraard de chocoladeletters voor ons 4en. Dan iets voor mijzelf en partner. Verder verkoop ik spulletjes die nog goed zijn via MP of FB en ik koop kleding of speelgoed via MP of kringloop. Met de kinderbijslag koop ik nieuwe kleren, schoenen enz. We zaten
welkom dreumesje jee wat goed zeg hoe je het doet zoveel cadeautjes voor zo weinig! doe je dat ook met boodschappen zo? leuk als je ook eens een boodschappen lijstje plaatst!
@MamaChantal , balen! Ik zou niet voor spw gaan. Ik heb ook spw gedaan niveau 4, en had/ heb er niks aan! Kan bij jou anders zijn, maar dacht waarschuw je alvast. Aan mijn vig opleiding heb ik wel veel, veel banen en nu een vaste baan.