Consuminder en bespaar topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elena22, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triangel

Triangel Niet meer actief

@Krulpeterselie eet je zuivel? Ik merk dat het zo min mogelijk zuivel nuttigen echt heel goed werkt voor mij. Geen babyhuidje, maar echt geen puber gevoel meer. Ik had er ook zo vaak echt pijn van, bij mij komen ze alleen maar rondom mijn kin net boven de kaak en het waren meer onderhuidse ontstekingen. Het type puisten en de plaats schijnt ook veel te zeggen over de oorzaak ervan.

@ anticonceptie, hier gewoon condooms.

2. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Anticonceptie: ik schijt echt in mijn broek van spiralen. Zo bang om er 1 te laten zetten. En we willen misschien nog een kindje, weten we niet zeker. Maar heb zo'n gevoel dat hij er over een jaar er dan weer uit moet.

Mijn huid word ook weer een drama, heb pcos. Dus benieuwd of mijn cyclus wel constant is, dat vind ik nog het spannends.

Wij gaan natuurlijk ook weer condooms gebruiken. Maar naar de eerste scheurde die al bij de eerste keer seks :p. Dus had nog eerder zwanger kunnen raken ;).
    Ben bang dus dat dit weer gaat gebeuren.

3. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Heb je Vichy Normaderm al geprobeerd? Dit schijnt iets voor acne huid te zijn. Ik weet het niet zeker, gebruik het zelf ook.

4. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    heb deze week voor mijn zus een hele leuke agenda bij de trekpleister gehaald voor maar 2,99.
    dat lijken me ook fijne vleeswarendozen wat jullie hebben!

5. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Nog niet lievemandie. Is dat fijn spul? Ik ken het zelf niet. Gebruik nu clearasil rapid action. In ieder geval geen dikke knoeperds meer.

Triangel ik eet nauwelijks zuivel. Ik lust geen melk, kaas, vla etc. Heel af en toe eet ik eens yoghurt of in een restaurant ijs.
    Ik heb zelf pcos dus een deel komt daar vandaan. Het is bij mij vooral op mijn wangen en een beetje op de kin. Het gedeelte van de wang wat je tussen je tanden kunt stoppen zegmaar. Vroeger ook veel de rand van de kaak, kin en rug. Dat is nu niet meer. Het zijn hele kleine puistjes die je nauwelijks voelt maar waar toch veel pus uit komt. maar ze laten allemaal rode plekken en littekens achter. Veel velletjes erop steeds. Met bb cream zie je er niet heel veel van maar ik doe dat dus echt altijd op. Zodra ik wakker wordt en het gaat er pas af als ik naar bed ga en niemand meer tegen kom.

6. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    ben je nog naar de kledingbeurs geweest elena?

7. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Zeker fijn spul! @Krulpeterselie in Vichy zitten geen parabenen. Je moet de facewash en dagcreme kopen. Wel via mijnhuidonline kopen. Is €4-5 goedkoper dan bij de apotheek.

8. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    wie van jullie heeft een melk opschuimer en welke melk gebruiken jullie hiervoor?
    ben aan het denken voor me zelf een cadeautje te doen voor kerst:) en doen jullie dan nog wat suiker bij de melk? hoorde ik laatst iemand zeggen?
    verder wil ik nog eens een grote fruitschaal die wat ik nu heb is erg klein jullie nog tips waar je een mooie fruitschaal krijgt? en dan doe ik die al als tip voor bij mijn zus met kerst ze vroeg al of ik nog ideetjes had.

9. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    We hebben die van nepresso. Maar geloof dat die van Philips ook een goede is. Je kunt gewoon melk ook erin doen. Van friesche vlag heb je een speciale. Je hoeft geen suiker bij de melk op te doen.

10. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
  11. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    jammer dat die niet meer te krijgen is krulpeterselie,gaat dat goed met zo een hand opschuimer?

12. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Vleeswarendoos
    Dit gebruiken wij ook niet. wij hebben de vleeswaren en kaas gewoon op het bovenste rekje liggen.

Anticonceptie
    Ik heb ook de pil geslikt na de geboorte van mijn oudste maar daar kan ik echt niet tegen..
    Maanden erna gebruikten we condooms en gingen daarna voor de jongste. Na de geboorte van de jongste gebruiken we condooms. Ik wil echt niet iets met hormonen en een spiraal spreekt mij ook niet aan.

Agenda
    Ja ik gebruik een simpele school agenda van de action. Dat vind ik handiger als een gewone jaar agenda vanwege de kinderen die naar school gaan.

13. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Sinterklaas
    Toch nog 2 cadeaus besteld voor mij en partner. Zou bij bol. com bestellen en dan was ik daar 30 euro kwijt. Toen bedacht ik me dat ik ook een account bij de Eci heb. Daar krijg je korting als je 4 dingen in een jaar besteld, had al 2 dingen besteld, dus er ging in totaal 5 euro af! :thumup: :D

Wanneer vieren jullie sinterklaas avond? Op 5 december zelf of een andere datum?
    Wij denken er aan om het op 1 of 2 December te doen.

14. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @dreumesje , wij vieren geen Sinterklaas. De oudste snapt er echt niks van. Dan maar volgend jaar :).
    Man komt ook niet echt uit NL, vroeger verschillende plekken gewoond. Dus is het ook niet gewend.
    Wij doen wel aan kerst met mijn ouders.

@hier, gisteren kunnen slagen voor een nieuwe badkamer. Alleen nog iemand zoeken die het erin zet. Dat is best duur!

Lekker een dagje vrij vandaag :).

15. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie geslaagd zijn voor een badkamer! :thumup:

16. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Ja in april krijgen we hem, in het nieuwe huis :). Zo blij mee. Alleen rond kijken wie hem erin gaat zetten.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Irritant.. wil bij ah bestellen maar kom niet aan de 70,-.

18. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    misschien wat extra fris of ranja bestellen? of voer voor de dieren?
    wasmiddel? iets van lekkere koekjes, blok kaas?

19. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Diepvriesgroente? Houdbare melk?

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Ja heb idd maar wat limonade erbij gedaan :) had al extra dingen erbij zitten en rest haal ik bij de plus nog in de aanbieding.
    En nog kruiden op de markt enzo.

Deel Deze Pagina