Doe ik ook vaak, lijstje maken. Helpt wel idd! Maarr vandaag heb ik niet alles gedaan wat erop stond.
@Triangel , de knoop is idd door gehakt. En blijk tot nu toe nog weinig te merken van de pcos . Nu cyclus van 29/30 dagen ipv 35/36 en weinig acné . Hopen dat het zo blijft.
Dit is onze nieuwe eethoek geworden. Lamp gemaakt door mijn schoonvader. Schilderij gecentreerd. Rekje opgehangen en de tafel verstevigd. Heb nu plannen om samen met mijn schoonvader een eettafel plus bankje te maken. Komen dan ook nieuwe stoelen die de katten niet kunnen krabben. Maar daar moeten we eerst even voor sparen. Voor nu heel happy met dit hoekje.
@vlinder12345 Leuk dat je ook een bulletjournal hebt! Gebruik je hem alleen voor lijstjes of ook voor crea uitspattingen? Ik heb er ook een voor 2 euro gehaald bij de Action. Welke heb jij gehaald? Spannend voor een derde gaan. Ook voor jou ga ik duimen.
@Triangel Nee niet duur voor luiers maar ik hoop nog steeds dat hij snel zindelijk is. Koop dus geen al te grote voorraden meer.
Samen ❤️ Wat leuk! We zijn nu 1 maand bezig. Laatste keer met keelontsteking AB gehad. Dus werd ongesteld eind december. Daarvoor geklust...en ben volgens de P.D (period diary) al 2 dagen overtijd! Naja...ik ga er niet vanuit dat het de 1e raak is. @Triangel we zijn ook niet echt bezig. Gewoon leuk en gezellig. Maar had wel gezegd dat ik een tweede wilde tegen mijn vriend. Ik wil ze ook niet qua leeftijd teveel laten schelen.
Meestal gaat het om een product die morgen of vandaag over de datum gaan. Als je daarna in de vriezer doet, lijkt mij toch geen probleem? (Vlees dan hé) geen ervaring met zuivel
@lievemandie , leuk samen bezig . @Elena22 , ik heb een groenige met bloemetjes/dingetjes erop. Ga hem echt alleen voor lijstjes gebruiken. We gaan over 2 maanden verhuizen/verbouwen dus erg handig.
@Lovelive3 leuk dat je ook weer mee schrijft! hier ook een konijn en ik kom inderdaad ook nooit aan 45 euro hier word hij 2 keer per week schoon gemaakt,zaagsel,gemengd voer, iedere dag hooi, en snoepstokjes haal ik bij de action,geloof iets van 0,59 per zakje. wel iedere dag wortel,appel,of andere groente erbij. kom misschien aan 10 euro per maand.
@bloemetje1 Ze gingen wel onwijs snel de bullet journals van de Action. Hier waren ze binnen een dag uitverkocht. De kortingsstickers voor het vlees gaan erop als de datum van vandaag of morgen is. Dat eten we dezelfde dag dan nog of gaat de vriezer in. Het zuivel gaat hier soms al vier dagen van tevoren. Nog prima te doen dus. Overigens eet ik zelf ook echt nog wel yoghurt oid als het een paar dagen na datum is. De Coop heeft zelfs 50% korting stickers, ook op groenten enzo. Superfijn maar daar kom ik niet zo heel veel.
@bloemetje1 , hier lagen er nog heel veel van het weekend. Het leek net bij gevuld, misschien zijn ze er weer?
Heeft iemand hier weleens rozijnenbrood gemaakt van oliebollenmix? Ik heb nog een pak gekregen van de voedselbank en weet dat je er ook brood mee kan bakken. Denk dat ik dit donderdag wil gaan proberen.
Nou..mijn menstruatie is vandaag doorgebroken. Dus niet zwanger. @Elena22 ik weet dat bij sommige appie ipv 35% korting 50% korting aanbieden. Omdat ze zonde vinden van voedselverspilling.
Jammer @lievemandie ! Ik vond het ook jammer dat ik ongesteld werd 2 dagen geleden. En super heftig ook, met super veel stolsels. Sorry voor de details . Voel me echt bagger. Op naar de volgende ronde, al zit ik nu alweer op dag 3. @Elena22 , nooit geprobeerd met oliebollen mix. Mijn vader bakt gewoon heel het jaar oliebollen en vriest ze dan in. Dat kan ook.
Ik heb zelf ook een hekel aan voedsel verspilling. We gooien zo min mogelijk weg. Ik zag ook een YouTube filmpje over de action bullet journal. Ik gebruik hiervoor mijn agenda (ooit een leren kaft gekregen voor brepols weekoverzicht) en meestal pak ik elke dag een papiertje voor mijn to do list. Voor mijn werk heb ik een schrift waarop ik to do dingen kan opschrijven. Zo kan ik de dingen beter parkeren. Ik hou echt van opschrijven dus ik zal ook zeker naar de action om deze bullet journal te bekijken Voor Sinterklaas had ik een mooi HEMA notitie boekje gekregen en daar ben ik vanochtend in begonnen met onze inkomsten& uitgaven en flexibele kinderopvang uitgaven & toeslagen te berekenen. Was iets wat ik al lang zou uitzoeken, maar was vanochtend gemotiveerd om dit eindelijk weer eens op te pakken Laatst 1 +1 gratis doucheproducten ah ingeslagen, ik heb acht blokken Dove gehaald. Echt zo fantastisch voor onder de douche! En superbudget. Hiervoor een tijdje Aleppo zeep en Marseille zeep gebruikt, ik was toe aan wat afwisseling. Hebben jullie veel kosten aan persoonlijke verzorging? Ik koop eens in het half jaar Paula s choice Reinigingscrème (je hebt zo weinig nodig) En ik gebruik gezichtszuur en toner van paula, kan ik ook wel een half jaar mee. Ik heb een moeilijke huid waarvoor ik al jaren naar de huidtherapeute ga dus helaas kan dit niet zo budget . Dagcrème soms van Olaz in de aanbieding of van de Ah die natuurlijke van olijfolie. Daarnaast vaak fa deoroller vaak voor een euro in de aanbieding. Ongesteld ben ik nooit meer dus dat is wel goedkoop. Haha! Verder wattenschijfjes, heel soms nagellak. Shampoo en crèmespoeling en haarlak of haarmousse altijd de goedkoopste van eigen merk, alles werkt prima bij mij. Ik knip mijn eigen haar (via YouTube geleerd)
Nooit meer ongesteld? Wat gebruik je dan? Bij mij moet het wel zo om nog een keer zwanger te worden . Ik gebruik alleen parfum/deo/douchegel en shampoo. Geen make-up en crème. Ook lekker goedkoop.