Consuminder en bespaar topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elena22, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28

2. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    Mirena spiraal, heeft niet iedereen zo veel geluk mee.
    Ben uitgebroed dus dan is het wel prettig.

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Verzorgingsproducten; Nee wij hebben hier niet zoveel kosten aan. Zelf gebruik ik een blok plantaardige zeep (https://www.ekoplaza.nl/producten/product/walter-rau-calendula-zeep) onder de douche. De jongens gebruiken de producten van Hipp. Vorig jaar gekocht op de negenmaandenbeurs en nu bijna op. Eind volgende maand dus nieuwe kopen. Mijn man gebruikt gewoon wat er staat. Qua shampoo heb ik een tijdje Lush gebruikt maar gebruik nu gewoon wat er in de aanbieding is. Nu hebben we producten van Care van Albert Heijn staan. Verder gebruik ik baby olie tijdens het scheren onder de douche. Als dagcreme gebruik ik deze super betaalbare vegan crème van AH; https://www.ah.nl/producten/product/wi402599/daily-organic-dagcreme
    Qua make-up gebruik ik mascara en oogpotlood van Catrice en Essence van de Kruidvat. Oogschaduw gebruik ik niet vaak maar gewoon wat ik in huis heb. Andere make up gebruik ik niet. Deo maak ik zelf en heb vaak Dove 1 + 1 gratis voor onderweg (zelfgemaakte staat in de koelkast en smelt boven de 25 graden). Reinigingsmelk gebruik ik van Rituals net als handcreme (lang leve de zorg en altijd droge handen). Evt olie heb ik van Weleda. Zonnebrand van Naiff en als aftersun pure aloë vera. Mijn man en de jongens gaan elke 2 maanden ongeveer naar de kapper en ik wanneer het financieel uitkomt (neem dan een wat uitgebreide behandeling), verschilt dus van 2 of 3 keer per jaar naar soms jaren niet :oops:. Het enigste slechte is dat ik een Labello verslaving heb waar ik moeilijk van af kom. Oh ja, dameshygiene is van Yoni. Heel veel heb ik niet nodig. Ik gebruik nog steeds de minipil en mijn menstruaties zijn altijd maar 1.5 tot 2 dagen heel licht.

Lovelive3 vindt dit leuk.
  4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
  5. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.840
    5.572
    113
    @Elena22 als het oliebollenmix is die nog moet rijzen lukt dat prima. Koopmans heeft op haar website een recept staan voor krentenbrood van oliebollenmix.
    Smakelijk!

Triangel vindt dit leuk.
  6. Triangel

Triangel Niet meer actief

Verzorgingsproducten; ik gebruik voor mij en de kinderen baby shampoo van AH eigen merk. Die bevat minder slechte troep, dus dat vind ik prettig. No poo/low poo is niet echt mijn ding, veel dingen geprobeerd maar ik kom er niet bepaald beter uit. Dus dan maar zo. Conditioner net wat er in de aanbieding is, nu Andrélon. Man gebruikt een bepaalde nivea voor zn weinige haar, hij heeft t al jaren super gemillimeterd. Als douchegel hebben we een blok aleppozeep. Ook voor de kinderen. Deo doe ik als volgt; beetje kokosolie onder mn oksels en dan wat baking soda er over heen. Dagcrème is ook kokosolie. En alle make-up is van Oriflame, dat vind ik echt super fijn spul. Gebruik dagelijks mascara, wenkbrauwpotlood, oogschaduw, foundation en een beetje bronzer.

7. Triangel

Oh, en wasbaar maandverband, ook lekker goedkoop als je het eenmaal hebt aangeschaft.

8. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Veel gelezen over wasbaar maandverband en luiers, maar lijkt me veel werk...

9. Triangel

Wasbaar maandverband is echt geen werk. Je gooit ze te weken in een emmertje koud water, spoelt ze voor in koud water in de wasmachine en dan gewoon mee met de handdoeken was.

10. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    #1510 Lovelive3, 30 jan 2018
    Laatst bewerkt: 30 jan 2018
    Die dagcrème bedoel ik, die gebruik ik ook! :)
    Ik vergeet ook mijn make-up, draag het alleen als ik ga werken of bij een verjaardag/afspraak ofzo, mascara van Yves Rocher, poeder van essence, wenkbrauw potlood van essence. Lippenstift van Mac

11. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    heb makeup maar gebruik het niet echt. Alleen voor speciale dagen. Ik gebruik voor mijn gezicht, vichy normaderm. Ik doe met 1 fles 200 ml face wash en 1 x 50 ml dagcreme ongeveer 7-8 maanden mee. Als ik die fles naar 400 ml zou doen denk ik dat ik ongeveer 1,5 jaar mee kunnen doen. Ik gebruik geen dikke klodder.

Ik heb rituals, l’oreal, dove en axe for her. Koop die spullen in duitsland behalve rituals. :)

Morgen komen ze de boodschappen tussen 8.00-8.30 uur bezorgen. Hahaha...

12. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    hier de shampoo 2 in 1 van kruidvat,gebruik ik al jaren.
    doucheschuim nu toevallig van fa in de aanbieding bij trekpleister alles voor 1 euro ,heb 2 douche voor mij,2 voor de jongens en nog 2 deo rollers meegenomen.
    dagcreme altijd gewoon de nivea blauwe blik.
    handcreme van de kruidvat.
    maandverband ook altijd kruidvat.
    lipbalsem ook kruidvat of soms bij action,moet ik wel altijd bij me hebben.

13. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Lekker...kreeg net een berichtje van de AH.

Luke is net naar de opvang gegaan met mijn vriend.
    Ik ga na de bezorging lekker mijn bed in. Denk dat ik vandaag de deur niet uit ga. Door menstruatie veelste moe en geen puf.

Voor lippenbalsem heb ik de limited edition labellos en vaseline aloe vera.

Bijgevoegde bestanden:

14. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    gisteren ook weer veel spulletjes gehaald die op waren zoals,
    grote vuilniszakken
    2 pakjes wc doekjes 1 euro p.st.
    2 flessen wc spray 1 euro p.st.
    deurmat 4,95
    botherhamzakjes papier
    badkamerreiniger
    keukenreiniger
    nieuwe vaatdoekjes
    bakpapier
    folie
    haargel voor de jongens
    wc reiniger
    nog 4 leuke placemats bij de wibra
    kattensnoepjes
    hondenkoekjes
    stofzuigerzakken
    hebben jullie dat ook dat in 1 keer alles op is?

15. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    wie kan mij even helpen? a.u.b.
    heb nu een leuke vacature gezien voor bij een tankstation met name broodjes maken enzo en alle voorkomende werkzaamheden,
    maar ik ben aan het twijfelen wat ik moet schrijven bij de sollicitatie kunnen jullie voorbeeld geven?

16. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Nee, eigenlijk niet, ik vul de voorraad meestal bij. Als ik ze in de aanbieding koop ik gewoon. Ik heb speciale vaatdoekjes die mijn moeder heeft genomen uit Hong Kong. Ik doe ze meestal in de wasmachine.

17. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    ja ik pak soms 3 keer per dag een nieuw vaatdoekje,doe ze ook altijd meteen in de was,daarom ook weer een paar nieuwe meegenomen bij de zeeman.

18. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    schattig hoor die foto op de achtergrond van je telefoon :)
    Fijn dat je thuis kunt blijven. Had je ingevuld dat ze de hele ochtend langs mochten komen om te bezorgen?

19. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    ik ken je niet zo goed maar kijk eens bij `karakter omschrijving`google en schrijf op wat jij voor kwaliteiten hebt die aansluiten bij deze functie. Bijvoorbeeld: flexibel ivm de verschilldende werkzaamheden, secuur/ hygienisch ivm de broodjes, sociaal/klantgericht, goede rekenvaardigheden etc.
    ik wil je brief wel lezen als je wilt?

20. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    die heb ik ook, maar laatst weer bij de action gehaald Paars oranje roze, die zijn erg goed vind ik

Deel Deze Pagina