Consuminder en bespaar topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elena22, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    @Elena22 ,
    doe jij nog veel aan kleuren?
    heb vanmiddag de kast opgeruimd en kwam nog 4 nieuwe kleurboeken tegen,
    als je ze wil hebben,misschien ook leuk voor als je vriendin komt om samen te kleuren,
    stuur ik ze je op!

2. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    tenminste ik dacht dat jij ook kleurde:)

3. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    @Lovelive3 wat een lekkere dingen maak je,en wat een leuk idee met de thee in zo een pot!

Lovelive3 vindt dit leuk.
  4. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    Dank je wel hopelijk kan jij er ook wat mee!

5. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    oh ja ik ook altijd met mijn grote mond, sorry

6. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    oh ja dat valt wel mee dan idd

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Binnekort heeft onze dochter haar kinderfeestje.
    Gaan dan een high tea maken :)
    Idee is
    - cakejes
    - kaasstengels
    - sandwiches
    - scones
    Daarbij nog wat kant en klare dingen.
    Cakejes kunnen ze versieren als de dingen in de oven staan en misschien nog iets laten beschilderen ofzo.
    Theekop ofzoiets :)

Lovelive3 vindt dit leuk.
  8. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    wat leuk chantal!

9. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    hier komt vanmiddag mijn zus even langs,weet iemand dit misschien,we zijn dit aan het uitzoeken maar kunnen het nergens vinden.
    mijn zus gaat de schuldsanering in,maar het vtlb is gelijk aan haar vaste lasten? dit kan toch niet?
    er zit dus nog niks bij van boodschappengeld? en er staat in de brief alles over het vtlb gaat naar de aflossing?
    ik zal geen precies bedrag noemen maar als voorbeeld,
    ze heeft b.v. vaste lasten 100 en haar vtlb is 100 dus heeft ze geen euro voor boodschappen dat klopt toch niet?

10. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ik heb geen idee hoe het werkt in de schuldsanering. Helaas of gelukkig net hoe je het bekijkt. Ik heb wel eens gehoord dat er een beslagvrije voet is waar ze niet aan mogen komen? Maar hoeveel dat dat is en of dat in de schuldsanering ook is weet ik niet.

Pastasaus: ik koop altijd de pittige variant en doe er dan alleen nog wat gehaktkruiden bij (zelfgemaakt) en ketjap manis.

Kinderverjaardag: de laatste jaar hebben we het van de kinderen in monkeytown gevierd. Mijn man is aan een kant dood geworden met tinitus en kan niet tegen de herrie in huis. Hij hoort dan niks mer en wordt helemaal gek van de geluiden. De kinderen zijn ook midden in het seizoen jarig waarin we dus altijd druk zijn met de zaak. Zo heb ik ook geen rommel in huis.

11. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    ga ik dat eens proberen! dus alleen gehakt?

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Wij hebben ook de Heinz pastasaus of bertolli.
    Doe er gehakt en champignons&ui bij.
    Of als ik nog wat prei/paprika over heb dat er ook bij.

Laaagnesaus maak ik wel zelf.
    En als ik dat over heb gebruik ik dat ook voor pasta.

13. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ben je mal, hoef je geen sorry voor te zeggen! Jij kan het ook niet weten. Ik ben ook niet boos ofzo. Hihi. Hopelijk krijgen we volgend jaar nog meer terug. Als de kennel gemaakt is en al.

14. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Nee je krijgt leefgeld. Maar hoeveel dat is bepaalt diegene die haar helpt. (Vriendin van mij zat in de schuldsanering) l.

15. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ook nog groenten :)
    Meestal prei, paprika, champignons, courgette en (rode)ui. Wij zijn met zn vijven. Per maaltijd gaat er 500 gram pasta in en zo rond de kilo aan groenten. Ene keer meer andere keer net wat minder.

16. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Hier alleen passata, bleekselderij, wortel, ui en wat kruiden, eten zoveel mogelijk zoutarm, zonder suiker of enummers.. Ik gooi het allemaal in de pan en blender het na het koken, de kinderen vinden het heerlijk want ze houden niet van groente :roflmao:
    Soms iets van gehaktballetjes erdoor, maak meestal een enorme hoeveelheid om het voor meerdere keren in te vriezen!

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @bloemetje1 Die vriendin heeft helemaal geen geld. Ook niet voor een kleine bijdrage. Ik doe inderdaad nog aan kleuren. Zal ik je een pb sturen? Pfoe geen idee hoe het officieel allemaal werkt in de sanering.

@Krulpeterselie Thanks voor de tip voor de pastasaus. Ga snel eens kijken. Veel nachtdiensten deze maand dus iets makkelijks is erg fijn. Is de Plus een beetje een fijne winkel? De dichtstbijzijnde is 8 km enkele reis fietsen. Mochten ze echt goede aanbiedingen hebben kan ik daar binnenkort wel eens kijken.

Ik maak altijd pasta van verse groenten (net wat ik in huis heb maar meestal ui, knoflook, paprika, courgette en dan wat ik nog in huis heb kan verschillen van prei tot champignons tot sperziebonen) met wat rundergehakt of vega gehakt met passata en Italiaanse kruiden. Mijn jongens smullen er altijd van dus lekker vinden ze het vast :)

18. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Hier; Oudste gisteren geslaagd voor zijn A diploma. Hebben gisteravond patatjes gehaald om het te vieren. De rest van ons menu heb ik nog niet echt gepland. Vandaag eten we zelfgemaakte bami met kipsate en kroepoek. Drukke week met 2 nachtdiensten, een avonddienst, 2 x naar de tandarts, zwemles en zondag ben ik jarig en dan geef ik een bescheiden feestje (wordt 30 dus wil het niet helemaal voorbij laten gaan) daarnaast dus die vriendin waarvan ik nog geen idee heb hoe vaak ze mee eet. Planning volgt dus nog.

19. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Een cadeautje gemaakt voor mijn zwangere collega. Luke gaat vandaag officieel de hele dag naar de opvang! Mijn vriend zegt dat die geen aandacht had voor hem. Dus goed nieuws!

Gisteren een investering gedaan in een bonenmachine! We hadden €500 aan VVV bonnen. De rest gaan we allemaal inwisselen voor geld. Daarvan ga ik nog kleine cadeautjes kopen voor kennissen en vrienden.

Bijgevoegde bestanden:

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoe kun je die inwisselen voor geld? Er staat op dat dat niet kan toch?

Deel Deze Pagina