Consuminder en bespaar topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elena22, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik zit op dag 11 van de 31 dagen. Maar ben beetje onzeker dat mijn lichaam mij voor de gekhoudt. Last van heup en last van mijn onderbuik. (Bandenpijn)

Ik heb 2 zwangerschapstest gekocht en ga denk ik zo testen.

Naja we hebben gezellig gemaakt de afgelopen dagen :p

2. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Ben benieuwd ;).
    Maar dan duurt het toch even dat je positief kan testen?

3. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Yup. Ik kan niet wachten met testen hahaha

4. Triangel

Triangel Niet meer actief

Wat spannend dames..

5. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    ik heb een zacht groene met vrolijke bloemetjes op.
    wat lief trouwens vlinder dat jullie een kinderwagen hebben gekocht voor je schoonzus!

6. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Die heb ik ook.

Ja gisteren opgehaald, echt super mooi.
    Gebruikt maar lijkt gewoon nieuw, voor maar 90€!
    Ze is echt super blij :).

Triangel vindt dit leuk.
  7. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Vlinder ik heb ook pcos. Het kan zich tussen zwangerschappen ‘resetten’. Het is een hormonale verstoring die door een zwangerschap opgelost kan worden. Bij mij was het tussen de zwangerschappen ook heel goed. Regelmatige cyclus, geen acne en netjes slank. Laatste jaren is het drama. Kom langzaam weer aan, acne en cyclus is een drama. Heb vaak maar drie of vier dagen zonder bloedverlies en dan weer een dag of twee/drie, dan weer vier dagen niks etc. Menstruatie zelf is 14 dagen! Ben nu bij een natuurgenezer geweest en die heeft heel wat anders geconstateerd. Benieuwd hoe het gaat met zijn medicijnen. Slik het nu een week dus nog geen echt goed beeld. Volgende week ook naar de gyn weer kijken wat die te melden heeft ervan. Maar ik heb nooit vals getest met pcos en ik heb er veeeeeeeel gedaan hoor haha.

8. Triangel

Wat naar voor je, @Krulpeterselie. Ik duim ook voor jou dat je dit onder controle krijgt.

@Elena22 Hoe gaat het met afvallen/lijnen ?

9. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    @Krulpeterselie , bedankt voor je uitleg :). Word weer wat rustiger. Ik ga er dan maar vanuit als de testen positief zijn dat het dan goed is net als de vorige keren.
    Denk idd dat het gereset is. Niet teveel hopen want voor de eerste zwangerschap ging het ook eerst een half jaar goed.

Wat vervelend bij jou, hoop dat je geholpen kan worden!
    Ben benieuwd naar die medicijnen!
    Hopelijk helpt het.
    Wel apart dat je zolang ongesteld bent!

10. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    @ pastasaus, hier net als Elena van Passata en groente met wat gehakt.

@ kinderfeesten, hier nog geen ervaring mee.

@Elena22 gefeliciteerd met het A-diploma van je oudste! En wat lief van jullie dat jullie je vriendin helpen terwijl het voor jullie ook moeilijk is. Hopelijk vind ze snel een eigen plekje en een baan.

@lievemandie Wat fijn dat het goed is gegaan op de opvang! Je maakt je de eerste dag toch wel wat zorgen, gaat het wel goed en zo.

Weekmenu even uit mijn wattige hoofd (middenoor verstopt, morgen neusoperatie halen om deze open te krijgen):
    Maandag hadden we kipschnitzel met aardappelen en groente
    Dinsdag vanaag dus: spicy garlic aubergine (bedankt @lievemandie was erg lekker!)
    Woensdag: mihoen met gehakt en zelfgemaakte pastasaus
    Donderdag: groentecurry
    Vrijdag: kip, rijst, groente met pindasaus.

Dit bericht typ ik op de IPad en ik lees via de telefoon (waren weer 3 bladzijden haha!) en ik zie als ik hier typ de letters in het reactievak van de telefoon staan.. grappig!
    Vandaag wat broeken voor zoon gescoord in het rekje Sale bij de Jola, 3 broeken voor 7 euro!

Triangel vindt dit leuk.
  11. Triangel

Bij de Jola hebben ze fijne en soms heel goedkope kleding hè? :) Ik kijk daar ook altijd ff.

12. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Graag gedaan. Het was gezellig dat je langskwam. :) Ik heb complimentjes gehad van de opvang. De kleine is heel erg lief en makkelijk. Ze hebben nog nooit zoiets gezien. Als ik in de toekomst bij de toko kom, neem ik het voor je mee (krijg je van mij!) die kleine sausjes.

Bij Jola vind ik ook fijn shoppen. Leuke kleding hebben ze.

13. Krulpeterselie

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Lekkere koopjes zo bij de jola!

Krijgen jullie ook steeds geen meldingen? Heel vervelend. Ik mis echt de helft de laatste tijd.

Fijn dat de opvang zo goed ging mandie! Wen hele geruststelling.

Vlinder: ik geloofde eerst nooit zo in alternatieve geneeswijzes. Ik heb express aan de telefoon geen info over mezelf gegeven. Alleen mijn voornaam. Zonder dat hij dus iets van mij wist kwam deze arts kwam met de diagnose dat dit al speelt sinds mijn laatste zwangerschap (klopt) en dat dit in deze zwangerschap ontstaan is doordat ik toen leverproblemen had. De lever zorgt er kort gezegd voor dat je afvalstoffen van je lichaam via je nieren uitplast. Hij zei dat de verbinging tussen nieren en lever bij mij verstoord is omdat er als het ware een lange tijd een touw onder mijn borsten heeft gezeten die aangetrokken was. De lever geeft de rotzooi vervolgens aan de lymfen (die hormonen bevatten) en die staan weer in verbinding met je baarmoeder (hormonen) waardoor je via daar je afvalstoffen loost.
    Dat van die band dat klopt precies. De jongste van de tweeling lag met zijn achterwerk achter mijn ribben waardoor lever en gal bekneld zaten en daardoor in functies achteruit gingen. Ik heb daardoor vanaf 17 weken rust moeten houden. Je vraagt je af hoe die man dat kan weten.
    Ik heb oa supplementen meegekregen voor de nieren, lever, psyche en cyclus. Zes dagen slikken en een dag rust. Afgelopen week dus gedaan en niet ongesteld geweest. Zondag als rustdag gepakt en prompt gisteren weer ongesteld. Gisteren dus weer begonnen en vandaag was het weer weg. Toeval of niet maar ik ga er zeker mee door om te kijken of het verder verbeterd.

14. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik heb in het begin na een lange tijd ook geen melding gehad. Tot ik weer het onderwerp ontvolgde en weer opnieuw volgen.

Ik wist al dat het goed zat. Bij de intake was het allemaal goed. Hij speelde gelijk met andere kindjes. Had niet verwacht dat die zo snel wende.

15. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Wat voor soort therapeut was dit als ik vragen mag? Ik ben overigens sinds een paar jaar helemaal om hoor, de kinderarts kon niks voor ons betekenen maar alternatief zijn nu onze beide kinderen zo mee geholpen!

16. Krulpeterselie

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Kinesiologie heet het als ik het goed schrijf.

17. Triangel

Ja idd, even opnieuw gaan volgen. Maar het is wel echt heel lastig en irritant zeg.

Hier is vandaag deel 1 van 3 afgeschreven van een boete voor door rood rijden. Grrr. Stom stom stom. 239 euro in totaal!

18. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    oh dat is erg zonde triangel!

19. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45