@lievemandie gefeliciteerd! Hopelijk loopt het mooi op. @bloemetje1 fijn gourmetten! En lief dat je een tas voorraad meegeeft aan je zusje. @Elena22 hoe gaat het nu met je? En met je man? Die van mij heeft ook een bord voor zijn kop wat betreft prioriteiten stellen en realistische gelddoelen. @Triangel sterkte met de ziekenboeg! @Krulpeterselie vervelend dat je zo moet wennen aan je nieuwe bril. Hopelijk gaat het snel beter. Hier gisteren nog vewl gescoord in de uitverkoop, zoon heeft wen groeispurt en moest nog truien kopen die hij nu aan kan. Dus 5 truien gekocht, 4 longsleeves, 2 tshirts, 3 broeken, 2 joggingbroeken en schoenen, bij bristol en zeeman geslaagd voor ongeveer 80 euro.
@vlinder12345 denk dat het vals alarm is... deed vanochtend een test is die omo wit...balen balen. Denk deze rond niet.
Gisteren naar het bos geweest met de kinderen, ik was zo trots! Het was -2 en ze liepen heerlijk enthousiast mee) renden voor ons uit. Vorige keren liep de tweeling mega langzaam. Wat een verschil!! Als traktatie hebben we daarna chocolademelk met slagroom gedronken in een restaurant, iets wat we nooit doen. Ik voelde me zo rijk!
Mijn gevoel was terecht. Ongi gekomen. Mijn cyclus was nogal van slag de afgelopen paar maanden. Door AB kuur. Als de cyclus nu zo blijft. Hopelijk volgende maand raak.
@lievemandie , en andere dames. Hier vanochtend een tuurstreep! Ik heb verschillende testen 1 heel goedkope die vertrouw ik niet echt, was een heel licht iets op te zien . En iets duurdere voor wat vroeger te testen, zat niet goed in het venstertje en dacht een schaduw te zien. Heb hem uit elkaar gehaald en was binnen de tijd best een duidelijke toch nog tuurstreep. Yes, hoop het zo. Nog niet ongesteld trouwens. Gisteren veel rugpijn gehad en vanochtend misselijk.
@Lovelive3 , genieten! Is ook heerlijk lekker met je gezin weg. Geniet er ook zo van. Laatste keren naar monkey town geweest .
Je kan beter met een goedkope testen dan een dure test. Heb 2 cb digital gekocht en 3 x kv testen. Veelste duur. Anders. Gewoon blijven testen met de goedkope Zeker balen. Maar is niet anders. Ik ben blij voor je! Is er iemand toch zwanger. Hihihi
Het is echt een tuur hoor en de tweede toch iets beter, als ik de test open maak nog duidelijker. Maar je mag eigenlijk niet open maken toch? De strip zat niet helemaal goed in de test. Ik heb ook digitale maar die wil ik met mijn man doen. Zal de mmm me bespaard blijven, ik hoop het echt! Zo bang weer voor! Ik ben nog niet te blij hoor @lievemandie ! Maar natuurlijk ben ik wel voorzichtig blij!! Wacht komende dagen nog even af....
Denk dat je de test mag openmaken hoor! Er zijn genoeg mensen die dat doen. Dus geen zorgen. Om alsnog het tuurstreepje te zien. Even nog slapen! Tot straksjes
@lievemandie Balen meid. Digi knuffel vanaf hier. Ga weer duimen voor komende maand. @vlinder12345 Een voorzichtige gefeliciteerd. @Lelie137 Gaat alweer hoor. Beide salarissen zijn gisteren binnen gekomen dus gelijk de lening afbetaald. Auto is betaald. Nog bar weinig over straks na betaling van de vaste lasten. Moet flink besparen op de boodschappen komende maand om nog iets over te houden maar dat gaat wel goed komen.
@Hier; Vooral erg moe. Zit echt midden in zeer onregelmatige diensten (lees een nachtdienst, een dag vrij, weer 2 nachtdiensten, kinderen thuis ivm vakantie etc) dus erg moe. Morgen en overmorgen gaat de jongste naar de opvang. Zondag moest ik ook slapen na de nachtdienst maar ben wel 15 keer wakker geweest door de peuter. Zondag in de middag naar mijn oma geweest, die is 90 geworden s'Avonds bleven we onverwachts bij schoonouders eten. Gisteravond ben ik met mijn broertje naar de bios geweest, kaartje betaald van airmiles. Vanavond en morgen dus weer nachtdienst. Veel aan het wassen, onze poes plast weer veel ivm onrust door het drukke leven Ga zo een bananenbrood bakken voor mijn diensten. Druk druk druk dus met het gewone leven.
@Lelie137 Mooie buit! @Elena22 Pittig hoor, maar fijn dat het nu goed gekomen is. @lievemandie Hopelijk snel raak! En @vlinder12345 wat spannend! Hier een weekje vakantie en lekker aan het opruimen en schoonmaken in huis. Maar ook ontspannen en niets doen. Heerlijk!
@Triangel fijn een weekje vrij! Beetje rommelen in huis is ook fijn. Ga je ook wat spullen weggooien of verkopen? @Elena22 heb je binnenkort ook tijd om even tot rust te komen? Die vervelende diensten en alle stress zijn niet echt bevorderlijk voor je gezondheid... je hebt het goed voor elkaar in deze omstandigheden maar denk ook aan jezelf! @vlinder12345 gefeliciteerd! @lievemandie jammer dat het toch noet gelukt is... hopelijk komende maand meer geluk.
Ik neem me altijd voor dingen te verkopen, alleen dan staat het vaak toch teveel in de weg en gaat het naar de kringloopwinkel..
Wat stil hier... Had toch een paar dingen op mp gezet en het leverde toch weer 5 euro op. Blij mee. Nu die andere dingen nog, want deze maand is krap!!
@Triangel Geniet van je vakantie! Lekker opruimen en alle kleine beetjes helpen. @Hier; Ugh het lijkt wel of ik steeds slechter ga slapen na de nachtdiensten. Gisteren totaal 4 a 4,5 uur geslapen (had buikpijn en lag onwijs te woelen en werd continue wakker) en vandaag zelfs maar 1,5 uur. Zit nu maar met koffie achter de computer. Belastingaangifte doen, urenlijsten invullen en solliciteren. De vacature staat eindelijk online maar ik ga rechtstreeks solliciteren bij het ziekenhuis waar ik al bijna 2 jaar gedetacheerd wordt. Vindt het erg spannend want ik geef hiermee wel een vast contract op maar ik wil eigenlijk niet meer weg uit het ziekenhuis Ik hou jullie op de hoogte. Verder gisteren weer een flinke tas gehad met voornamelijk fruit van de voedselbank. Sorry beetje onsamenhangend verhaal, iets met heel erg moe zijn Ga volgende week eens met de huisarts praten over doorslaapmedicatie, het inslapen is het probleem niet maar het doorslapen.
Spannend! Snap dat je de sprong gaat wagen. Wat vervelend van dat niet kunnen doorslapen. Je hebt natuurlijk totaal geen ritme meer door die nachtdiensten. Hopelijk kan de dokter wat betekenen.