Consumptieverbod bioscoop

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Zara75, 20 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja dat lijkt me wel toch? Je moet toch eten?

2. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    De locatie van de camping staat in een bebost gebied dus ik ga maar niet in het donker een boswandeling maken :D
    Afgelopen zomer toen zoon nog bezig was voor A diploma en hij van 8-10 uur les had heb ik smorgens regelmatig een heerlijke boswandeling gemaakt. En het campingwinkeltje was al om 8 uur open dus lekkere broodjes halen na de wandeling en lekker buiten kunnen zitten daar op het terras. Goede tijden...;)

3. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.015
    2.377
    113

Maar t blijft horeca in een zalen centrum. Dus waarom dan een bios niet als je het eet in een zaal of een culturele instelling en een congrescentrum wel? Heb er overigens niet mee te maken hoor, maar vroeg t me af haha

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Haha neee dan maar veilig in de auto netflixen idd. Wat je allemaal niet over hebt voor het kroost he?

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Het is ook gewoon krom. Want het gaat om het bij elkaar zitten neem ik aan, maar daarvoor maakt het bij congres geen bal uit of het door de horeca is geregeld of zelf. Je hebt toch een eetmoment.

Anan en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Verbod is vandaag ingegaan. Was half 1 in de bios, was net een uur van tevoren medegedeeld!

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Je zal maar geen auto hebben. Dat is toch niet te doen met de winter in het vooruitzicht.

8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    kleedkamer mag hier gelukkig wel gebruikt worden. Alleen douche niet

9. GossipGirlxoxo

Hier mag de kleedkamer gebruikt worden voor zwemles. De douche mag ook gebruikt worden voor de les. Maar na de les mag de douche niet meer worden gebruikt en moeten de ouders de kinderen langs het zwembad afdrogen en aankleden ipv in de kleedhokjes. Ik denk om drukte te voorkomen.

10. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Ik vind het ook wat vreemd dat ze in de bioscoop, sauna en indoorspeeltuinen ook niets mogen verkopen. Want bijv in de sauna zijn dan alleen 30 sauna gasten. Het is niet dat er mensen van buiten komen eten. Dus je mag wel met zijn 30-en in een ruimte gaan liggen maar niet eten alleen aan een tafel in een vrijwel leeg restaurant. Indoorspeeltuin hetzelfde, dat ding is open, er mogen inclusief kinderen maar 30 mensen in maar je mag geen kopje koffie drinken. Het is niet alsof iemand van buitenaf even naar binnen komt wandelen voor een kopje koffie. Bioscoop hetzelfde.

Maar ik snap ook wel weer dat dit gedaan is om geen scheve gezichten te krijgen. horeca is horeca. Anders gaat iedereen weer de rand op zoeken en dat is juist net niet de bedoeling.

Stomme is dat hotels dan wel gewoon open zijn met diner en nu dan vooral ook adverteren met: kom overnachten, inclusief diner. Dat is dan ook wel een beetje suf.

2littlemonkeys en Zara75 vinden dit leuk.
  11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    En hotels mogen dan ook nog alcohol schenken na 20.00....

12. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Ja, echt he? :roflmao:
    Ze gaan nog zoeken naar een andere oplossing aangezien ze meerdere klachten van ouders hebben gehad.

@GossipGirlxoxo : De camping ligt afgelegen dus er komt niemand op de fiets naar de zwemlessen.

13. GossipGirlxoxo

Echt???

14. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Hier net ook mail gehad, dat we morgen zelf wat lekkers te eten en te drinken mee moeten nemen naar de bios.

Zwemles hier ook in de bossen bij een camping. Vanaf morgen ook maar een thermoskannetje mee ofzo met wat te drinken. Gelukkig mogen we de kids nog wel zelf afdrogen en in normale kleren mee naar buiten nemen. In de zomer prima om ze in een badjas mee naar buiten te nemen, maar dat kan nu toch niet?? Voor dochter is het al risky om met natte haren naar buiten te gaan, verkoudheidje heeft ze zo te pakken.

15. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Vandaag nog naar de bioscoop geweest. Vue in Vlaardingen. We konden we net als altijd popcorn kopen. Alleen mochten we het nu alleen eten als we in de zaal zaten.

16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Zelfs het koffie- en broodjeshoekje in het ziekenhuis gaat dicht, die hebben dan online bestellen en afhalen of laten bezorgen o_O
    Waarmee er volgens mij na 15.00 echt niks meer te krijgen is behalve uit de koffie- en snoepautomaat...

17. GossipGirlxoxo

Ik zie de meerwaarde hier dus totaal niet in om dit soort "winkeltjes" dicht te gooien. Net als de popcorn hoek in de bioscoop. Er komen niet minder verplaatsingen door. Mensen gaan niet speciaal naar het ziekenhuis om wat te eten of d
    drinken te kopen. Die zijn daar toch al. En als ze het niet aan een tafeltje opeten/drinken en netjes 1,5 meter afstand houden in de rij zorgen dit soort kleine dingen toch niet voor minder besmettingen? Dan zou een avondklok toch vele malen logischer zijn. Ik heb er niet voor geleerd maar dit lijkt me nou niet iets wat gigantisch ingewikkeld is.

Wellesnietes, 2littlemonkeys en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  18. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    wij zijn maandag naar de bioscoop geweest en daar konden we gewoon eten en drinken kopen om in de zaal op te eten/drinken.

19. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.913
    113
    Vrouw
    Dat zal je verbazen... Bij ons komen mensen uit de buurt naar het bezoekersrestaurant. Scholieren, kantoorpersoneel uit de omliggende panden die geen bedrijfskantine hebben, etc. Je kunt er zelfs Toogoodtogo boxen ophalen. Dus ik snap wel dat dit soort horeca ook dicht gaat.

20. GossipGirlxoxo

Haha in dat geval snap ik het. Dat had ik echt absoluut niet verwacht.

Deel Deze Pagina