Hallo even een vraag, Ik werd vanmorgen wakker met buikpijn net alsof ik buikgriep heb. Nu heb ik de hele dag die krampende pijn al. Dit is nog niet zo erg maar voel de baby ook al de hele dag niet en daar maak ik me veel zorgen over. Ik probeer wat te voelen en rustig te zitten maar niks! MOet ik de verloskundige bellen? Of is het normaal dat je soms je kleintje een da niet voelt?
Al is het niks, het lijkt mij genoeg reden om even aan de bel te trekken! En niet wachten tot na het weekend, misschien zelfs vanavond nog... Zou ik doen, en ben zeker niet zo'n pieper...
Ik had met 19 weken dat ik de kleine ook heel weinig voelde. Volgens VK niet zo heel erg, maar het is normaal dat je vanaf 20 weken toch wel elke dag je kleintje voelt (althans dat zegt mijn VK). Wanneer heb je je volgende afspraak? En anders kun je rustig even bellen hoor, de VK (of assistente) heeft er wel een antwoord op en het kost ze een minuutje van hun tijd.
ik ben afgelopen woensdag net geweest! toen was alles nog goed! ik heb vandaag erg drukke dag gehad, ik denk dat ik vanacvht nog afwacht of er wat actie komt en anders bel ik morgenochtend! IS dat een goed idee?
Het is je eigen gevoel dat je moet volgen, als je denkt dat het wel meevalt en je hebt genoeg relativeringen die er toe doen, tsja, misschien kan je dan best even wachten.
Heb je inmiddels al gebeld of weer iets gevoeld? Ik probeerde meestal op zulke momenten mijn dochter even te 'plagen' door in mijn buik te prikken (niet te hard natuurlijk). Meestal ging ze dan wel even anders liggen.
hallo dames, eindelijk sinds een uur of 2 vannacht weer beweging gevoeld en vandaag ook al weer meerdere keren. Ook is de buikpijn weg! Ben zo opgelucht! Bedankt voor jullie reacties!
Je was waarschijnlijk even te druk bezig geweest en dit was een teken van je lijf dat je even rustig aan moet doen....Fijn dat je je kindje weer lekker voelt rommelen!