ik heb het afgelopen zaterdagavond en zondagochtend (na het vrijen) ook gehad (zag pas in inlegkruisje dat er zaterdag ook iets was " gelekt") en zondagochtend was er voor mijn gevoel best veel echt heel helder rood bloed... heb de vk gebeld en verteld hoe en wat en zij vertelde me dat het waarschijnlijk net als bij jou een contactbloeding is geweest omdat je baarmoedermond nu heel goed doorbloed is en dat het wel in de loop van de dag weg moest zijn, en bleef ik bloeden moest ik 's maandags maar weer bellen en dan zou ze een afspraak maken voor een echo (maar die had ik gelukkig al staan bij de gyn voor morgen).. maar enkel in de ochtend zelf vlak erna heb ik gelukkig bloed gehad, en daarna niet meer, dus ben er idd van overtuigd dat het door het vrijen is geweest... ook omdat ik dit wel eens heb gehad toen ik niet zwanger was, maar juist omdat je zwanger bent heb je natuurlijk de angst dat er iets niet goed is... ben jij vanmiddag nog bij de vk geweest meid? wat zij ze verder? liefs smoekie
Ik bloed nog steeds en behoorlijk ook Ik heb met de VK afgesproken dat ik morgenochtend tussen 9 en 10 uur bel hoe de situatie is. Ik heb nu mijn 4e maandverbandje in. Geen stolsels verder,helder rood bloed,en menstruatie gevoel. Krijg nu een fobie om naar de wc te gaan Als ik plas zie ik niets,na het plassen grote druppels bloed en met afvegen ook behoorlijk wat bloed. Heb al heel wat afgejankt vandaag
Jeetje Nathalie, Dit klinkt niet al te best nee, maar je hoort het, het gebeurd vaker! Ik hoop echt dat dit onschuldig is, maar bereid je wel voor op het ergste, dan kan het eventueel altijd mee vallen... Echt HEEL VEEL sterkte en laat wat horen als je bij de VK bent geweest! We denken allemaal aan je.. -xxx-
Hee lieve zus van me... Heb ff naar je reactie`s gelezen en ik hoop zo voor je dat het gewoon een contact bloeding is.... Gelukkig is je bloed wat je verliest helder rood en zitten er geen dikke stolsels in... Ik hoop zo voor je dat het goed zit..... Meis, ik leef zo met je mee Liefs je zussie
lieve nathalie... meid wat leven we met je mee... ik kijk hier continu of er reacties zijn van jou... hoop nogsteeds dat alles goed komt... nogmaals een hele dikke knuffel
Straks maar even de VK bellen. Het is voor mijn gevoel wel wat minder geworden,gisteravond gedoched en wat schoongespoeld van binnen,kwam aardig wat bloed uit (sorry voor al het omsmakelijke) Daarna een uur geen bloed gezien en vanmorgen een half verbandje met bloed. Het vreemde is dat er alleen bloed meekomt na het plassen. Geen krampen,geen stolsels. Kwa gevoel zijn mijn zwangerschapssymptomen weg. Heb vanmorgen ook getemperatuurd en de temp was gezakt(weet niet of dat wat wil zeggen)
Hoi meisie, Ik leef met je mee ik heb speciaal de pc aangedaan om te kijken of jij al iets had getypt... IK wens je heel veel succes. En ik hoop dat het iets onschuldigs is en dat die bloedingen helemaal niets ergs betekennen. Ik ben nog niet zwanger (helaas) ook niet zwanger geweest maar een tijdtje terug had ik ook een contactbloeding gehad wist niet een dat het door de gemeenschap kwam, ben ik pas later achter gekomen. Na de gemeenschap had ik een zeurderige pijn onderin mijn buik dus ben ik maar gaan slapen en ben ik die nacht niet meer opgestaan toen ik sóchtend's naar de wc ging zag ik ineens heelveel bloed ik schrok me dood het heeft 1 dag geduurd. Maar zoals jij het ook zegt het was het meest tijdens het plaasen en het vegen. Ik wil je heel veel succes wensen en ik denk aan je dikke knuf meid
meis, hopelijk valt het allemaal mee. Maar je wordt hier natuurlijk behoorlijk onzeker van. Als ik jou was zou ik gewoon je VK bellen en eisen dat je een echo wilt! Volgens mij kunnen ze met een inwendige echo al heel goed zien of er iets zit. Dan ben je iig van je onzekerheid af. Heel veel sterkte meid. Ik denk aan je en mijn duimen draaien dat het allemaal goed komt.
Heb de verloskundige gebeld. Ze nam de telefoon op en zei hoi Nathalie. Ik zeg hoe weet je dat? Ach meid zegt ze ik heb de hele nacht aan je zitten denken en wilde je net zelf terug bellen. Zo lief! Ik leg haar uit dat ik het laatste uur alleen roze heb met afvegen. Gunstig teken volgens haar! Ze verteld me dat ze uitgerekend heeft hoever ik ben,geen 5 weken,maar 6 weken. En ik mag het ziekenhuis bellen voor een echo,maar moet er rekening mee houden dat het wel 2 weken kon duren eer ik aan de beurt was. Ziekenhuis gebeld en word gelijk doorverbonden door de poli. Leg de situatie uit en mijn dossier word erbij gezocht. Ze hebben zoveel begrip voor de situatie dan ik vrijdag al mag komen. Ze gaan alles nakijken,ook of er op mijn baarmoedermond mischien een wondje zit. Heb ik vrijdag in ieder geval wel meer zekerheid.
wa fijn dat je vrijdag al kan komen je hoef gelukkig niet zo lang te wachten. ik ga cht hard voor je duimen dat alles goed is