meis ik leef met je mee,veel sterkte en wat fijn dat je al zo snel mag komen Ik duim super hard dat alles goed gaat meis knuff
ohww wat fijn dat je vrijdag al mag komen Gelukkig begrijpen ze je goed en hebben ze er ook begrip voor Ik ga heel hard voor je duimen meis Dikke knufff
Ik heb net de verwijsbrief opgehaald bij de VK,maar net daarvoor deed ik een kruidvat test en die was hartstikke negatief! VK snapt er ook niets van. Ik ga vrijdag zowiezo naar het ziekenhuis,maar ik bereid me voor op het ergste
Oh jee, dat klinkt minder goed... Anders laat je even bloedprikken in het ziekenhuis, als ze weing op de echo kunnen zien. Sterkte hoor! Kari
Vloeien is wel minder,heb vandaag nog maar 1 verbandje om met een streepje bloed erin. Echt heel raar allemaal
Jeetje zeg, dat van die test klinkt heel griezelig! Ik hoop dat je vrijdag alsnog heel goed nieuws krijgt meid. Succes met afwachten
Ja die test vind ik ook raar,heb wel van te voren veel geplast en heb getest in een kleine 2 cm urine. Mischien te weinig urine gebruikt? Maar lijkt mij als je 6 weken zwanger zou moeten zijn dat dat niet uit maakt toch? Vloeien is opgehouden alleen met afvegen licht roze. Stel nu he?Stel ik heb een miskraam gehad? Kun je dan 1 dag vloeien?
Ik heb het hele verhaal ook even meegelezen. Ten eerste wil ik je sterkte wensen en hopen dat alles goed gaat! Ik heb van meiden hier op het forum gelezen dat wanneer je een miskraam zou hebben je veel stolsels, pijn en donkerrood bloed zou hebben en meestal kan dit wel een aantal dagen duren.. Maar goed; ik weet het ook niet exact..
Heb ik niet in huis Maar ja mijn VK zei ook dat als het mis was/zou gaan dat je nog wel een paar weken positief kon testen. Straks doe ik er nog 1 en is ie wel gelijk positief dan krijg ik weer hoop en als er vrijdag slecht nieuws komt is de klap des te groter. Ben al heel blij dat het bloeden nagenoeg is gestopt.
Probeer het "van je af te zetten" meid...tot vrijdag. Het klopt allemaal...nu kan alles nog goed zijn (echo en test) maar het is geen garantie. Als je morgen en vrijdag goed door komt en de echo is goed heb je veel meer zekerheid dan misschien nog een vage test. Sterkte!
Jah, maar het zal niet meevallen... Weet hoe vage uitslagen en vervolgens wachten zijn. Nogmaals super veel succes meid!
ik heb bijna niks gevloeit meis alleen wat bruin verlies gehad met afvegen Ik denk dat het bij iedereen anders is afwachten maar en dat is klote