lieve Nathalie, ik vroeg me al af hoe het met je ging, maar nu heb ik dit topic gevonden! Meid wat een spanning zeg! Gelukkig is het morgen al vrijdag. ik hoop zo voor je dat je dan goed nieuws krijgt en er niks mis blijkt met je zwangerschap! Heel veel sterkte en ik duim ook voor je! Liefs Amma
Gatsie, wat een onzekerheid Nathalie! Ik hoop zo voor je dat het snel maar morgen is, en dat het bloeden gewoon weer stopt! Heel veel sterkte meissie, Kari
Ik heb ook de laatste 2 dagen getemperatuurd weer. Toen ik net zwanger was bleef de temp hangen op 37.0 Gisteren 36.7 en vanmorgen 36.5. Ben nog wel erg moe,misselijk en iets wat zere borsten,maar ik kan ineens weer mijn gewone spijkerbroek aan. Hopelijk ben ik morgen van mijn onzekerheid af. Zal morgen wss een inwendige echo krijgen,maar is het dan niet erg dat je nog wat vloeit? VK vroeg welke gyn ik had en zei de naam. OE zegt de VK dat is een pinnige tante en ze zal gerust vragen. Zo wat kom je doen?
Gewoon maling aan hebben hoor, als het een pittige tante is. Het gaat om jou en jij wil zekerheid, klaar. Ik denk ook een inwendige echo, dat ik de enige manier om dat ieniemini kleine vruchtje te kunnen zien. Maar maakt niet uit of je dan vloeit hoor. Ik zal aan je denken, Kari
geeft niks als je nog bloed verliest Ze zal waarschijnlijk een echo gaan maken en met een eendebek gaan kijken hoe je baarmoedermond zit enz En met die pinnige tante weet jij wel raad toch Afwachten meis hoe laatmoet je
Veel sterkte Nathalie! Die onzekerheid is zo slopend. Ik hoop zo voor je dat het gewoon goed zit. xxx MamaNorah
Baal er alleen van dat ik in mijn enthoisiasme het een aantal mensen heb verteld dat ik zwanger ben. Vanmorgen op school ook iemand:Heey Naat hoe is ie?Nog misselijk? Vind ik moeilijk dan Volgende wacht ik met vertellen totdat ik de 3 mnd voorbij ben
Heey Nathalie! Ik hoop dat alles goed gaat... Mijn tante heeft ook bloedingen gehad in haar zwangerschap en haar dochter is inmiddels 10 ! Dus het hoeft niet ALTIJD iets slechts te betekenen... Probeer je een beetje rustig te houden, laat wat horen als je meer weet oke..? -xxx-
Hey meis, heel veel sterkte bij de gyn! Ik heb helaas precies hetzelfde gehad (toevallig ook nét na gemeenschap) in mei en bij mij was het helaas wel een MK. (5wkn) Ook alleen met afvegen helderrode bloedingen en niet super veel pijn. alleen wat menstruatieachtige pijn. (had wel een keer een soort vliesje verloren (moet het vruchtzakje geweest zijn) Ik voelde ook meteen dat het mis was omdat mijn zwangerschapssymptomen foetsie waren. Test werd ook snel negatief. Gelukkig voel jij nog wel symptomen toch? Dat is een goed teken in ieder geval! Duim voor je meis! [-o<
He Nathalie.. lees dit vandaag pas. Wat een stress meis.. Ik hoop dat alles okee is morgen, maar wil je ook geen valse hoop geven. Ik heb 2 miskramen gehad, rond dezelfde tijd als jou.. De eerste begon met wat menstruatiepijn in de buik en verloor een beetje bloed. De ene keer weer wat meer, dan weer wat minder, dan weer rood, dan weer bruin, dan weer een hele dag niets.. Dit was zenuwslopend. Maar uiteindelijk heeft het bij mij toch doorgezet (na ongeveer een week) en op een middag ben ik 2 grote stolsels verloren. Dat was einde verhaal voor mij. Verder was ie incompleet wat betekende dat mijn lijf nog hormonen maakte.. daardoor had ik een maand later nog een licht positieve test :s de 2e keer was ik net wat minder ver. Toen heb ik geen grote stolsels of iets gezien.. Ik hoop dat het anders mag zijn meis, ik wil je ook niet bang maken, maar ik hoop dat je hier wat aan hebt! Dat de test nega was of een licht streepje had klinkt gewoon niet goed in combi met het bloedverlies. Veel sterkte en ik hoop dat je morgen een intacte zwangerschap mag zien! Liefs een een knuffel! Paula
Vandaag 1 verbandje om met 2 veegjes bloed. Geen krampjes en tijdens afvegen ook geen bloed meer. Volgens mijn zusje zag ik vandaag wel bleek,maar heb ook zoveel spanningen de laatste 2 dagen Zodra ik morgen wat weet zal ik het jullie laten weten.
Ik heb wat op internet gelezen Een poliep op de baarmoedermond? Tijdens mijn cyclussen heb ik baarmoedermond waarneming gedaan en wat ik opmerkte was een klein bobbeltje op de bm mond. Verder geen aandacht aan besteed.... Maar ongeveer een half jaar na de geboorte van Max(jongste) heb ik een ingreep gehad aan mijn baarmoedermond. Dat is nu 3,5 jaar geleden. Toen zijn er 3 hapjes uit mijn baarmoedermond genomen en er is een soort zuur op mijn baarmoedermond gedaan. Nu zit ik te bedenken zou het niet kunnen dat er toch een poliepje zit? Weet het moet niet zoveel denken,maar ja dat doe je toch onbewust toch Mischien wel even goed om met de gyn over te hebben toch?