Lieve Nathalie.. Morgen krijg je wrs wel een inwendige echo.. Ik denk dat dat een hoop duidelijk gaat maken... Maar je moet anders nu alle vragen even op papier zetten voor morgen anders vergeet je de helft weer. Slaap lekker en sterkte! Liefs, Paula
Hoi Nathalie, Heb even het hele verhaal terug gelezen. Wat rot voor je meid. Ik wens je heel veel sterkte toe voor morgen.... [-o< -x- Jetje -x-
Lieve Nathalie, veel succes vandaag in het ziekenhuis, ik duim super hard voor je dat alles goed is, dikke knuff
Heee lieve zus..... Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis..... Bel me gelijk zodra je meer weet.... Ik blijf hoop voor je houden Liefs je zusje
Ik moet om half 3. Tja hoe het gaat? Het heldere is nu bruin(heel klein beetje nog) Heb nagenoeg geen zere borsten meer. Temp is nog steeds lager dan toen ik net positief testte. De kleur van mijn urine was ook na de positieve test donker van kleur en nu bijna wit. Zoveel twijfel dus Ik heb me op het ergste vorbereid voor vandaag
Echt klote allemaal zeg! Ik duim echt heel hard voor je![-o< Dat afwachten is ook zo KILLING! Kan me voorstellen hoe je je voelt meis!
nou meid nog 1 uurtje ik denk aan je om half 3 en hard duimen voor je Liefs Cassandra (van Kenzo he )
Jeetje zit ook al de hele tijd te wachten, maar die tijd gaat toch echt niet sneller! Denk ook aan je en mijn duimen draaien ook overuren!