Hoi Nat, ik lees je verhaal ook nu pas. Weet niet of je mijn topic heb gelezen over WEER een bloeding. Ik weet wat je meemaakt meid. Maar inderdaad als je geen pijn heb en geen tomatenpuree bloed, is het een goed teken. Verder moet je wel positief blijven en niet van het ergste uitgaan. Ik heb een aantal keren bloedingen gehad en tot nu toe gaat het nog steeds prima. Heel veel sterkte. Ik weet absoluut hoe jij je voelt.
Ik heb Nathalie net aan de telefoon gehad.... Helaas geen goed nieuws Haar baarmoeder is leeg, de gyn zag aan 1 eileider dat daar mischien iets inzat..... Dus de kans voor haar op buiten baarmoedelijk zwangerschap was ook mogelijk Ze gaan nu met spoed bloed prikken, is haar hcg niet zo hoog, dan ging het om een miskraam en geen buiten baarmoedelijke zwangerschap.... Ik hoop (al is het natuurlijk alle 2 zo erg) dat het gaat om een miskraam.... Nathalie zal waarschijnlijk vanavond zelf posten, ze vroeg of ik dit ff tegen jullie wou zeggen....
Neeeeeeeeeeeeeh! jeetje, en ik maar denken zolang je geen pijn heb en geen tomatenpuree bloed dat het allemaal goedzit. Het tegendeel is weer bewezen. Lieve Nathalie, heel veel sterkte.....
Wat een droevige nieuws ! Ik snap dat je ''hoopt'' dat het gaat om een miskraam, zodat er niet ook nog allerlei complicaties zijn zoals bij een bbz. Lieve Nathalie, heel veel sterkte en vertrouwen gewenst! Liefs Amma
Als ik dit lees herken ik alles! Ik heb begin van het jaar ook een miskraam gehad, toen ik 8 weken zwanger was. Na de sex bloedde ik ook heel erg en heeft 3 dagen geduurd. Geen kramp, wel wat stolsels. Na 2 weken naar gyn (ik was tijdens bloeding op vakantie) en met de echo bleek ook dat er nix was in de baarmoeder. gelukkig was mijn hcg zo laag dat ik ook geen buitenbaarmoederlijk had. Nu ben ik bijna 10 weken zwanger en hebben we een positieve echo gehad. Maar toch,....... De sex is alweer even geleden.... raar he?! OP de een of andere manier hebben we er beiden weinig zin en misschien wel lichte angst. Succes nathalie
Wat kl*te allemaal zeg! En idd ook precies hetzelfde zoals het vorige maand bij mij ging! (ook na gemeenschap etc) Naat, heel veel sterkte hiermee! Was er helaas al wel bang voor meid. . . . . Lucht hier gewoon lekker je hart! Wij zijn er voor je meid! Nogmaals heel veel sterkte met alles! Dikke knuf! Kelly
Ben net gebeld door Gyn. Hcg is 1. Gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vandaag mijn trouwdag en ben heel erg verdrietig,maar aan de andere kant opgelucht dat het vruchtje niet buiten de baarmoeder zat