D Die staafjes zijn hartstikke flexibel en worden gehanteerd door geschoolde mensen. Wat denk je dat ermee kan gebeuren dan? Ik ben al 9x getest. Kinderen van 2 en 4 hier ook al meerdere keren, is even een paar seconden vervelend en dan is het ook klaar. Je moet er ook niet meer van maken dan het is. Ik zou het vervelender vinden als blijkt dat we (als gezin) mensen hebben besmet terwijl we hadden kunnen testen.
En als je werkgever nou had “verplicht” te testen? Ik ben bijvoorbeeld al heel vaak getest omdat ik gewoon simpelweg heel snel verkouden ben. Anders mag ik absoluut niet komen werken. Ze zien me aankomen zeg. Dat ik niet wil testen. Ik vind het best jammer dat je zo kort in je antwoorden bent terwijl forumleden echt de moeite nemen dingen uit te leggen en te onderbouwen.
Oja dat weet ik ook wel maar ben toch wel blij dat ze het op deze manier doen. Om nu straks bij een incidentele besmetting steeds een klas thuis te zetten vind ik nogal ver gaan. Verspreiding voorkom je toch niet. Blijf je toch houden.
Ik begrijp je hoor, maar met deze aanpak blijf je uitbraken houden. Fijn dat niet heel de groep thuiszit maar besmette kinderen zonder klachten zitten dan dus nog gewoon in de klas. En dan gaat het alsnog razendsnel.