Hoi hoi Leuk nog iemand uit Berkel! En wat leuk werken op een kdv, heel lang geleden heb ik dat ook gedaan, daarna met verstandelijk gehandicapte gewerkt en nu dus als leerling verpleegkundige in het ziekenhuis. Lucas zit trouwens ook op een kdv in het dorp (1 dag per week) @Henriette: Heb je lekker gewerkt dit weekend? Werk je om het weekend? Hier een druk weekend gehad, gisteren lekker gewinkeld en de kids hebben halloween gevierd in de straat. Ik en mijn man zijn uit eten geweest met mijn schoonouders. Straks gaan we naar madurodam, daar hebben we nog vrijkaarten voor.
Hey sandra, Ik werk om het weekend. Was erg druk weinig gedaan. Vanacht is er een neefje geboren. Dus vandaag even na het werk me om gekleed en daarna even weg om het neefje te bewonderen. Wat leuk madurodam. Gaan de kinderen ook mee? Nanni hoe was de rottemeren?? Female wat leuk 2 kinderen. Werk je ook?
Henriette; het is een dagje blijdorp geworden (heb abbo) Sandra; wat leuk, ik heb eerst in de gehandicapten zorg gezeten.. Welk KDV zit lucas?
Ik ben 33 jaar! @Henriette: Gefeliciteerd met je neefje, zeker wel klein! Madurodam was leuk en natuurlijk zijn de kids meegegaaan, ze vonden het geweldig.
Ja, ja dat ben ik zeker blij om, het zou niet leuk zijn om je kind met tegenzin weg te brengen, al is het maar voor één dagje. Welk kdv werk jij?
Oke, nou je het zegt ken ik het inderdaad wel, wel leuk lekker kleinschalig. Waar Lucas zit is best groot, maar gelukkig heeft Lucas daar geen problemen mee. Het enige wat jammer is dat veel vast leidsters weg moeten omdat hun contract niet meer wordt verlengd.
hebben jullie een abbonement? Wij wel vinden het leuk als we tijd hebben om er even heen te gaan. Daarna nog even lekker in de speeltuin spelen.
Haha dat is nou zo leuk aan een abbo. Ik ga zelf aankomende donderdag met Lucas, als het lekker weer is natuurlijk!