Lekker hoor donderdag ik misschien woensdag even. Ze gaan op me werk met de bewoners erheen. Dus vroegen ze of ik ook mee ging met mijn dochter. Kijk even. Ga ook regelmatig door de wisselende diensten vind ik dat je er te weinig aan toe komt. Maar we gaan wel.
oudste woensdag met papa.. vandaag met mama, kleine broer, opa en oma zodra ik vraag wat hij wil doen roept hij naar de dierentuin Vandaag was het enge dieren dag, opgezette dieren enzo.. maar ook wat echte, oa 2 slangen.. Meneer kreeg ik er niet weg.. Aaien, vasthouden hij vond het geweldig!
@Henriette: Dat zullen de bewoners wel geweldig vinden als je dochtertje meegaat. @Nanni: Wat leuk enge dierendag, ging hij die levende slang aaien
Ja vinden ze ook geweldig.Ze vragen ook steeds of ik al weet of ik mee ga. Vinden kleine kinderen zowie zo erg leuk die oude mensen. Als ik wel eens even op de koffie ga zie je ze helemaal glimmen. Hebben het er dagen erna nog over.
Ja levende slang aaien en vasthouden! Zelfs gewoon bij zijn koppie, boeide hem echt niet.. Hij is gek op reptielen enzo...
@Henriette: Leuk he, dat kleine kinderen hun zo blij kunnen maken! @Nanni: Iehhh, ik denk dat mijn zoontjes een levende slang ook wel gaan aaien, maar of ik daar als moeder blij mee zou ziijn haha. Hier morgen een dagje school, ik heb een presentatie. Dinsdag moet ik werken en dan ben ik woensdag en donderdag vrij en dan vrijdag weer werken en alweer weekend, dus ik heb een luxe week deze week.
Hey allemaal. Hoe is het bij jullie? Nog wat beleefd of gedaan. Ik met collega's en bewoners en me dochter naar de dierentuin geweest. Ik en mijn dochter maar een ochtendje. Was heerlijk weer ervoor.
Was vandaag een heerlijk zonnig dagje om naar de dierentuin te gaan zeg, wij willen morgen gaan maar het gaat heel hard regen. Hier vandaag ook lekker vrij geweest, met Lucas naar het consultatiebureau hij is nu 83 cm en 10.330 gr. Eigenlijk iets te licht voor zijn lengte, maar verder doet hij het supergoed, dus ik ben allang blij. Lucas heeft nl. een slechte start gehad, en had flink zuurstof tekort, dus dat hij het zo goed doet is echt een cadeautje.
Het was zeker mooi weer maar ondanks soms kon het fris zijn met het windje erbij. Maar heerlijk om er even tussen uit te zijn. Vervelend dat Lucas zo moeizame start gehad heeft en nu zo goed gaat. Mooi dat het zo kan lopen. Chelsea me dochter is ook altijd te licht geweest en nog steeds. Eet en drinkt erg goed. Zolang ze dat blijven doen is het goed en goed blijven groeien.Hopelijk blijft het weer dan nog een beetje redelijk dat je nog eventjes naar de dierentuin kan gaan. Zal duimen voor je.
Dankje, ik kijk wel of we gaan morgen, ga niet in de regen lopen. Anders gaan we maar de kerstshow in de intratuin bekijken haha. Lucas eet ook niet zo heel goed, dus daarom moeten we over drie maanden een keertje extra terug komen. Maar ik maak me er niet druk om hoor, het is een heerlijk energiek mannetje en is haast nooit ziek.
Dat is ook het belangrijkst als ze maar energiek zijn. Intratuin is ook leuk. Driesprong ben ik stom toevallig net toen de eerste dag van de kerst markt er was over heen gelopen. Die is voor kleine kinderen dit jaar ook weer erg leuk. Chelsea wilde weer niet weg.
Leuk he, ze vinden die kerstshows altijd zo leuk. Meestal ga ik pas na sinterklaas, maar ik denk dat ik morgen een uitzondering gaat maken. Ben nu live een operatie aan het kijken op tv. erg bijzonder.
Ik ook. Maar we moesten even voor visjes kijken voor het aquarium vanme vriend. En we vroegen ons af waarom het zo druk kon zijn. Niks vermoedend liepen we naar binnen en zagen we het. Nu gaan we pas na 5 dec terug. Ok waar is dat bezig iets byzonders??
ok als ik dat eerder had geweten had ik het even opgenomen. Maar eens zoeken of ik het op uitzending gemist kan vinden. Meestal vind ik het ook erg intressant zulke dingen.
Hoi na een drukke weekend toch nog even hier wat typen. Nieuwsgierig naar jullie weekend. Ik had vrijdag gewerkt en daarna en trouwers. Zaterdag weer opweg naar Twente voor een nachtje met mijn oma en familie een weekendje weg. Vandaag weer gewerkt. Sandra ben je donderdag nog naar de dierentuin geweest of toch naar de intratuin.
Hoi hoi Leuk weekend heb je gehad zo te lezen! Hier ook een leuk weekend, zaterdag een rustig dagje en zondag ben ik met Thomas naar corpus geweest, hij vond het geweldig. Afgelopen donderdag ben ik met Lucas naar de kerstshow geweest, hij keek zijn ogen uit. Morgen ben ik weer lekker een dagje vrij!
Ok ook leuk geweest dus de kerst show. Leuke vrije dag gehad. Vandaag lekker weer wezen zwemmen. Na het slapen werd ze vervelend mopperig en huilerig wakker. Lekker gezellig dus. Hoe is het bij julie