Hoi allemaal, Aangezien Wishgirl en ik op 1 topic zaten leek het ons een beter idee om er ieder 1 op te zetten zodat we niet in de war zouden raken. Het is af en toe redelijk onoverzichtelijk aangezien de aanvragen binnen stromen. Ook ik leg namenlijk tarotkaarten en dit is geheel gratis. De leggingen doe ik via msn, e-mail, telefoon of andere mogelijkheden die je zelf prettig vind. Dan heb ik wel nodig: - voor en achternaam - geboortedatum - je nickname op zw. pagina (zodat ik weet van wie het is) - foto van jou - je specifieke vragen. Dit allemaal kun je dan sturen naar: tarotlegging@live.nl Ik zal de legging zo spoedig mogelijk doen en je daar dan het antwoord over geven op de jou uitgekozen manier. Mocht je vragen hebben over de tarot of de leggingen hoor ik het graag. En natuurlijk ook als je graag een legging wil laten doen. Liefs Butterfly1
@butterfly: weet je al iets voor mij? zit te wachten op antwoord haha ben nogal ongeduldig.. groetjes...
@ miss butterfly ik zag het inderdaad goed dat je het meld. Dan zal ik eens kijken of ik het veranderd kan krijgen en anders even kopieren en plakken als je zou willen. (moet namenlijk even ondervinden hoe ik die link moet maken) @ Stienke alle vragen die in je opkomen. Vaak wordt de vraag gesteld of ze zwanger kunnen worden of over het werk en prive. Alles is mogelijk. @ pollewops Nee ik heb nog niet gelegd maar als je wil kun je je aanmelden op de msn van tarotlegging en dan doe ik het zo gelijk even voor je terwijl je op msn zit is dat een idee?
@ Sweetangel ik heb je mail goed ontvangen. Ga er zo snel mogelijk mee aan de slag en hoe wil je de legging uitgelegd hebben? @pollewops volgens mij heb je me gevonden
hoii heb je maar even toegevoegd aan mn msn je zal nu wel lekker liggen te slapen na je nachtdienst ... liefs marieke
Jullie mogen me ook via msn aanmelden. Deze msn is namenlijk alleen voor tarotleggingen dus als jullie willen kun je je aanmelden en via msn en een legging krijgen. Maar mailen kan natuurlijk ook!. Liefs
ik heb net een legging gehad van butterfly... enzit nog na te trillen alles klopte... ik moet het nog even laten bezinkgen allemaal maarben wel gerust gesteld... en gelukkig ziet het er allemaal gunstig uit nog een keer bedankt butterfly... en ik ga voor je duimen over 8 dage super dat je dit doet trouwens liefs dwas
kan me voorstellen... spannend nog 7 dagen tot testen.. wat zijn dat toch spannende tijden altijd... succes hopelijk ben je snel in blijde verwchting
Butterfly meid, erg bedankt! Ik kon me nagenoeg overal meteen in vinden en je hebt me echt goed geholpen en zoveel tijd vrijgemaakt om me gerust te stellen over een paar dingen waar ik mee zit. Ik laat je zeker weten wat er allemaal uitkomt binnenkort. Ik vond het niet eng en voelde me meteen op mijn gemak bij jou! Bedankt!