Mijn moeder tikte altijd beneden aan de verwarming als wij naar beneden moesten komen. Dat werkte prima!
volgens mij had een vriendin van vroeger dat ook, maar ik kan dat nu niet goed vinden... dus tot nu staat de deurbel op 1 .
Het kan met de Google home, maar je hebt ook speciale apparaten die niet alle geluiden laten horen zoals een babyfoon , maar waarmee je elkaar wel kunt horen als je de knop indrukt. Die hadden wij vroeger thuis, omdat mijn ouders in een ander deel van het huis sliepen.
Ik fluit 1x hard en kort. Kan dat best goed en heel hard eigenlijk haha. Doe ik op schoolplein/speeltuin ook. Mijn fluitje herkennen ze uit duizenden en werkt altijd. Scheelt mij schreeuwen als een debiel . Zodra ze het horen weten ze dat ze moeten komen. En nee lijkt echt niet op het fluiten om je hond te roepen hoor hahaha. Soort voetbal fluit zonder dat geratel Op kamp of andere gelegenheden op school roepen ze mij er ook altijd bij als iemand boven gillende kids uit moet komen
Ben ik nou de enige die bij t lezen van de topictitel dacht dat t over entiteiten/geesten op zolder ging .
Wij hadden vroeger zo’n handbel. Als mijn moeder die gebruikte was de regel om direct te reageren en dat deden we dan ook. Mijn moeder had/heeft niet voldoende volume om naar boven te gillen.